Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 11.01.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
Wiadomo że warto ale forum wydaje mi się że jest miejscem do podyskutowania🙂1 punkt
-
Problem w tym że na miejscu nie ma możliwości aby to sprawdzić i do tego celu należy powołać biegłych - jak śmiesznie by to nie brzmiało. Patrz - foteliki dla dzieci. Są z atestem i bez. Podobny temat opony do BMW - z gwiazdką i bez - choć to nie do końca trafiany przykład - przyznaje. Do czego zmierzam. Policjant aby zmierzyć przepuszczalność bocznych szyb ma do tego specjalne narzędzie - które wykonuje pomiar. Jednak - każdy produkt wprowadzony do obrotu na terenie Europy musi mieć odpowiednie certyfikaty. I owszem, jak kupisz toster bez CE, RoHS itp... to go masz i możesz używać. I ja nie mam jak Ci udowodnić że nie trujesz się tostami. Moze po prostu producent nie miał kasy, albo chciał aby produkt był tańszy - dlatego nie zrobił odpowiednich badań/certyfikatów, zaś toster może być super - tak jak wyżej wspomniany fotelik samochodowy. Tutaj mała dygresja. Katalpe mi zaatakował grzyb, ale preparat został wycofany z UE chyba w 2021 roku. Musialem go kupic poza UE. I to jest OK... a to ze kupujemy 'jedzenie' lub 'surowce' poza UE gdzie uzywaja tego srodka - jest juz ok. Parodia. Bo do obrotu w UE nie mozna wprowadzic produktu bez CE i nie RoHS (wyjatek Kosmos i Medycyna chociaz to tez sie zmienia). Wracajac do tematu: Jednak po to są normy, certyfikaty i atesty, aby byle policjant - mógł to sprawdzić i zatwierdzić. Przykład: XENARC COOL BLUE BOOST Hiper białe światło o barwie do 7000 K do użytku off-road* Takie info daje producent. Oczywiście ludzie to ładują do aut osobowych i jeżdzą po drogach. Jak mam udowodnić że świeci źle ? Nie mam miernika czy ma 5001K czy 7000K. A moze chodzi o katy - nie mam jak tego sprawdzić. Może mnie zmyliło, może mnie oślepiło. Może ktoś ma reflektory źle ustawione, a może źle zregenerowane (każda ingerencja w klosz pozbawia reflektor homologacji). Tutaj wystarczy - model palnika... brak homologacji i tyle w temacie. Po prostu. Domyślam się reakcje wielu z Was. Nie wymyślam tego. Nie mówi się o tym za dużo - bo budżet się łata mandatami za prędkość, a przeglądy w Polsce - wiadomo. Ale jak ktoś się uprze... to czarne jest czarne, białe jest białe. Nie udowodnisz że w czasie kolizji żarówka która nie ma homologacji mnie nie oślepiła, nie mrugała, czy może w ogóle nie świeciła. Nie powinna znaleźć się w samochodzie w ruchu drogowym.1 punkt
-
Słabo widać, ale faktycznie ciśnienie aktualne jest wyższe niż oczekiwane. Wygląda na źle wyregulowaną turbinę chyba, że masz auto po programie to nie wiadomo co tam było modyfikowane. Czy to ma związek z gwizdami, tego nie wiem. Jeśli turbo jest po regeneracji to ja bym reklamował, jeśli założyłeś używkę to pozostaje zabawa z regulacją sztangi lub wizyta u tunera, który to ogarnie. Jak robisz takie testy to 2 lub 3 bieg i pedał w podłogę od osiągnięcia około 1,5 obr do 4,0. Lepiej włączyć nagrywanie ekranu Win+Alt+R zamiast filmować komputer.1 punkt
-
Pytanie czy dałeś nowe śruby do tej uszczelki pokrywy zaworów? Ja u siebie jak wspomniałem musiałem robić to drugi raz bo za pierwszym razem zostawiłem stare śruby i było gorzej niż przed wymianą. Druga sprawa jeśli zostawiłeś filtr odmy to pamiętaj o jego regularnej wymianie.1 punkt
-
To, że nie przejdzie przeglądu nie obawiałbym się w ogóle, mysle że szansa na to że diagnosta zagłębi się w homologacje jest bliska zera. Natomiast bardziej myślę o przypadku gdy bierzemy udział w wypadku np. z ofiarami smiertelnymi i np jeden z uczestników twierdzi że nie widział tyłu naszego samochodu, mysle że wtedy prokurator chętnie zbada homologacje i biorąc pod uwagę zły scenariusz możemy z uczestnika stać się sprawca. Dla mnie to spore ryzyko aby dołożyć kolejny bajer. Dokładam różne rzeczy ale nic związanego z bezpieczeństwem lub przepisami. Pozdro1 punkt
-
Info od firmy EKOEN Tym razem w roli planu zdjęciowego występuje nasz HUB ładowania Ekoen Poznań przy Bułgarskiej 17. Zaś w roli aktora pierwszoplanowego, zamaskowane auto na niemieckich numerach. Numery i kształt wskazują na #BMW z nowej gamy modelowej #NeueClasse. Pozwoliliśmy sobie sprawdzić moce ładownia i jest dobrze. Auto ma instalację 800V i na naszej stacji ładowało się z maksymalną mocą 306kW!1 punkt
-
Śmieszne w tym wszystkim jest że wielu mających już M50 lub chcących ją zamówić jak w tym przypadku najbardziej interesuje się spalaniem,czy jest ekonomiczne 🤔Jak najważniejszym atutem auta jest spalanie bierze się inną wersję silnikową 😉1 punkt
-
I chyba ja zrobię podobnie. Testowałem dziś ze skrzynią w trybie sport, niby spoko, ale wkurzają mnie wyższe obroty, niższy bieg w trakcie jazdy. Znam marki gdzie te różnice są bardziej irytujące (ktoś powie - lepsze, bo tryb sport powinien dawać inne odczucia), ale tutaj nie generuje mi to rozwiązanie korzyści, które równoważą wady - czyli dzieje się za dużo jak na samo wyłączenie SS, chociaż przyznaję, że samo przełączenie skrzyni jest eleganckim rozwiązaniem.1 punkt
-
A jakie auta są na podium aut spalinowych? Mercedes, Porsche czy Skoda i Toyota? Ale jak powiem że Tesla to taka Toyota elektryczna, to posypią się gromy od fanów Tesli. Co do TMY to dla mnie brak 90-95kWh baterii to grube rozczarowanie. Legły w gruzach opowiadane tu mity o wielkim rozwoju Tesli i powiększaniu się przewagi o lata świetlne nad konkurencją. Wypuszczenie po 6 latach takiego „odświeżenia” TMY dla mnie przypieczętowało wizję Tesli jako auta które ma być jak najbardziej proste, tanie i przystępne, czyli filozofia Toyoty. Co absolutnie nie jest wadą, a wręcz przeciwnie. Największe zmiany TMY to „odpustowe” paski LEDowe, krok wstecz z manetkami (imho największy improvment). Jakby to klasyk powiedział - wypuszczanie w 2025 roku auta które jest już parę lat przestarzałe technologicznie w stosunku do takich Kia, Hyundaiów, to zwyczajnie plucie klientowi w twarz 😜 I jedynie dobra cen może tu pomóc w sprzedaży.1 punkt
-
Tak, masz racje, chociaz poczekajmy na zywo jak to bedzie wygladac. Ogolnie te "lightbary" to kolejny DEBILNY pomysl/moda - jak jade noca w deszczu za jakims e-tronem to oslepia mnie zupelnie. Wyglada fajnie i nowoczesnie (w 992 miazga np) ale nie jest to w nocy przyjemne dla kogos kto jedzie za takim autem.1 punkt
-
Samo działanie SS jest płynne przy MH, zgadzam się. Ale ja nie mogę znieść tego, że np. parkuję i on się wiecznie wyłącza, czyli zatrzymuję się, żeby wrzucić wsteczny i ciach - wyłączony. Później do przodu, stop i ciach. Rozumiem po jeździe, czyli przynajmniej chwilowym ciągłym przemieszczaniu, ale przy parkowaniu mnie to wkurza i uważam to za niezdrowe, więc jeżdżę na individual.1 punkt
-
Diesle wytwarzana mniej CO2 niz benzyny, bo mniej palą. Natomiast wytwarzaja dodatkowe inne syfy, ktorych benzyna praktycznie nie generuje. Moze dlatego.1 punkt
-
Jakby ktoś chciał M50, produkcja styczeń, można jeszcze robić zmiany w konfiguracji to proszę o wiadomość na priv. Ja zrezygnowałem i zwolnił się slot.1 punkt
-
Dla mnie portimao za blady. Przy niebieski Stingerze wygląda słabawy. San Marino.... W salonie kiedyś widziałem te dwa obok siebie... Przepaść.1 punkt
-
ja próbowałem raybany, persole i oliver peoples i nie działało, więc to żadna bzdura polaryzacja ma za zadanie redukować odbicia światła, a na tym zasadza się hud1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Wrazenia z pierwszych dni 1) auto jest bdb spasowane i wyciszone, jest duzo ciszej niz w g01 2) hk jak na moje ucho gra bardzo ok 3) spala w mieście odczuwalnie mniej niz 20i w g01 4) prowadzi sie na 19 stkach z zawieszeniem m pakietowym przewidywalnie, czuć ze to auto lubi zakrety 5) lubie jezdzic z wentylacja ustawiona na twarz, tutaj z tymi nawiewami jest srednio 6) szyba przednia jest wizualnie nizsza przez podniesienie maski, szyba tyl tez mniejsza przez co widocznosc do tylu przez szybe slabsza niz w g01 7) systemy wspomagania dzialaja sprawnie i nie przeszkadzaja 8 ]fotele zdecydowanie wygodniejsze niz w g01 9) plastik na tylach foteli jest slaby i razi duzo bardziej niz slawne juz klamki 10) miejsce złapania drzwi od środka jest mało intuicyjne i wymagać będzie przyzwyczajenia 11) ogólnie czuć ze auto jest nowsze i nawet miejscowo slabsze materialy tego wrażenia nie psuja. Z perspektywy czasu ciesze się ze nie było rabatów na g01 bo zdecydowanie g45 ma więcej argumentow i jest lepszym wyborem na dzien dzisiejszy1 punkt
-
Nie wiedzialem. Odebrana na zimowkach juz. Letni komplet taki sam. Jasne wnetrze wyglada fajnie. Teraz folie i powloka1 punkt
-
Tu nie ma żadnej tajemnej wiedzy. Diesle wytwarzają więcej co2, więc producenci stosują wtryski adblue do neutralizacji + blokują możliwość wyłączania start stop żeby silnik te możliwie najmniej chodziły na jałowym biegu np. w korku. Nie pierwsza generacja BMW tak ma.0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00