Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08.01.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. 2 punkty
  2. Jak dodasz do ulubionych to wyłączenie ostrzeżenia o przekroczeniu predkosci to jedno wciśnięcie. Nawet jak zapomnisz przy wsiadaniu to bez problemu można to zrobić w trakcie jazdy.
    1 punkt
  3. ja się z kolei nie będę spierał, ale dla mnie takie dyskuje generalnie są płonne i historie kijem po wodzie pisane dopóki nie odnosimy się do konkretnych ofert.
    1 punkt
  4. W wolnym tłumaczeniu jak rząd nie dopłaci do samochodu elektrycznego to pies z kulawą nogą go nie kupi 😀 a tak na serio to zadaniem rządu jest dbanie o bezpieczeństwo energetyczne, możliwie tania i czysta energię i na tym powinien się skupić. Ewentualnie inwestycje w infrastrukturę ładowania pod warunkiem opłacalności.
    1 punkt
  5. Może doprecyzuj budżet bo X1 można kupić za 40 i za 240 tysięcy.
    1 punkt
  6. Raton pełna zgoda. Niestety nie da się tego do końca poprawić bo tak jest po zaprojektowane auto co widać na twoim przykładzie. Nie dołożysz podwójnych szyb itd. trzeba to po prostu zaakceptować. Według mnie warto wyciszyć trochę nadkola i trochę boczki drzwi więcej nie ma sensu bo efekt żaden a sporo masy i rozbierania szkoda samochodu. To jest chore że w G20 czy G80 można mieć skórę merino z przeszyciami na desce i boczkach, dodatkowo dół deski również skóra w kolorze tapicerki są też klejone podwójne szyby a w takim G60 tego nie ma. Brak soft close też porażka w tej klasie. Podłokietnik z tyłu gdzie na stałe mamy odkryte ordynarne cupholdery... W przypadku 520d za 250tys można jeszcze akceptować ale to samo jest w M5 za 700tys.
    1 punkt
  7. Najtaniej to będzie faktycznie Enet do USB i komputer. ISTA działającą w nowszej wersji możesz zarequestować np. tutaj: https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1673049&page=86 Ale tak, może być trochę zabawy. Jak już kupować jakiś poważniejszy adapter (również do kompatybilności z tym aby potem zrobić jakieś flashowanie ECU czy TCU) to moim zdaniem MHD Universal. Z Bimmercode trochę pułapka bo to tylko do kodowania, do diagnostyki jest oddzielnie Bimmerlink. Poza tym Bimmercode nie jest w stanie obsłużyć niektórych modułów w aucie. W sumie z wygodnych opcji to już lepiej Bimmerutility.
    1 punkt
  8. Jest i nawet działa 🙂
    1 punkt
  9. A najgorsze co można zrobić zamiast naprawy to kasowanie błędów.
    1 punkt
  10. Współczuję, nie chce być złym prorokiem, ale w 90 procentach przypadków jak już takie cos ma miejsce to samochod nie wróci do tego, jak powinien pracowac. Przykro mi. Zaniedbany samochod z winy użytkownika.
    1 punkt
  11. 1 punkt
  12. Wbrew pozorom, 8.5 z asystentem głosowym, dobrze ustawionymi auto funkcjami grzania oraz przemyślanymi skrótami na ekranie i gestami, nie jest wcale mniej intuicyjna niż 7. Resztą można sterować z pokrętła.
    1 punkt
  13. Odezwij się do bmw sikora mikołów. Dali mi w ofercie na x3 20tkę 15%.
    1 punkt
  14. Hej! Oczywiście że jest taka opcja. FUNKCJA PRZYPOMNIENIA Może zostać wygenerowane ostrzeżenie, jeśli po opuszczeniu pojazdu smartfon z technologią Qi pozostanie na półce bezprzewodowego ładowania. Funkcja przypomnienia wyświetla ostrzeżenie na tablicy przyrządów. Aktywacja/dezaktywacja ostrzeżenia o zapomnieniu Aby aktywοναέ Ιub dezaktywowαέ przypomnienie, należy wybrać następującą ścieżkę menu: menu Aplikacje / "Pojazd" / "Ustawienia systemu" / "Półka bezprzewodowego ładowania" / "Przypomnienie o telefonie".
    1 punkt
  15. Mam wrazenie ze czasami jesteś botem - raz merytoryczne konkretne wypowiedzi, a raz takie jakie tak czyli odklejone 😜 wchodzisz w konfigurator i czytasz ..to chyba nie trudne Pakiet innowacji 🙈 „Parking Assistant Professional z systemem kamer 360 Asystent parkowania Professional oprócz kamer i czujników asystenta parkowania i asystenta parkowania Plus oferuje praktyczne automatyczne funkcje. Zdalnie sterowane parkowanie pozwala obsługiwać Twoje BMW z odległości do 6 metrów. Za pośrednictwem aplikacji My BMW na kompatybilnym smartfonie automatycznie wjeżdża i wyjeżdża z ciasnych miejsc parkingowych, a Ty po prostu się przyglądasz. Oprócz linii na nawierzchni samoczynnie rozpoznaje również krawężniki i ustawia się według nich, umożliwiając korzystanie z miejsc parkingowych, które w przeciwnym razie byłyby zbyt wąskie, aby wysiąść z samochodu. Ponadto asystent manewrowania może wykonać do dziesięciu powtarzających się manewrów parkowania na łącznym dystansie do 600 metrów. To praktyczne rozwiązanie do parkowania w pracy lub w domu. W tym celu musisz najpierw samodzielnie wjechać na miejsce i zapisz manewr. Zapisany manewr można potem aktywować jednym naciśnięciem przycisku. Twoje BMW półautomatycznie wjedzie na zapisane miejsce parkingowe. Jeśli chcesz, możesz również monitorować ten proces zdalnie na smartfonie. Cofanie w ciasnych uliczkach i wyjazdach przejmuje asystent cofania. Zapamiętuje drogę przejechaną uprzednio do przodu o długości do 200 m, a następnie Twoje BMW może powrócić po uprzednio zapamiętanej trasie.„
    1 punkt
  16. podjedź do Teamu, w moim przypadku tam w 4/5 przypadków jest taniej. Podjedź i powiedz, że Ci się pojawił check w długi weekend i akurat przejeżdżałeś i pomyślałeś, że wpadniesz zapytać o pomoc w diagnozie. Mnie często obsługuje Pan Błażej Myśka, bardzo sympatyczny człowiek.
    1 punkt
  17. Zainwestuj w interfejs diagnostyczny, przyda Ci się jeszcze potem do kodowania - a wstępną diagnozę zrobisz sam 😉
    1 punkt
  18. Witam! Można zastosować przekaźnik z kondensatorem i diodą. Czyli podajesz masę na stałe. Natomiast plus(K) przez przekaźnik. Cewkę podłącz do plus(K) i plus(L) równolegle z kondensatorem 1000uF 16V i diodą 1A połączonymi szeregowo. Trochę masło maślane, ale spróbuję to narysować.    plus(K)               plus(L)      o ─── cewka ────o      │                        │      │                        │      └─┤├──────►│──┘       1000uF      dioda plus(K) - plus po zał. stacyjki plus(L) - plus po zał. św. mijania P.S. Przekaźnik może być jakiś miniaturowy (5A), natomiast kondensator może wystarczy 220uF (zależy od typu przekaźnika).
    1 punkt
  19. Dodam, że system zapamiętywania trasy wyłącza się po wykryciu nachylenia. W sumie to logiczne, bo auto nie jest w stanie zagwarantować, że nie dojdzie do poślizgu i zmiany toru jazdy.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.