Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 27.12.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bierz tylko z pakietem naprawczym. Nie bierz serwisowego. Olej wymieniaj co 10 000 km na własny koszt. A jeśli to będzie nowe auto to pierwszą wymianę oleju w silniku zrób po 2000 km po dotarciu.
    4 punkty
  2. A nie lepiej po prostu zadzwonić do ASO i zapytać ile te przeglądy kosztują jeśli będziesz je robić poza pakietem i wtedy przekalkulować czy Ci się opłaca w Twoimi przypadku? Niestety kolega robiw wprowadza tutaj w błąd bo raczej nigdzie w ASO interwałowej wymiany oleju/przeglądu nie zrobisz za 699 PLN. Międzyinterwałową tak, jest taka promocja w Bawarii ale nie wiadomo jak długo to potrwa. Przy kalkulacji/decyzji warto jeszcze wziąć pod uwagę inne czynniki: - przy interwałach 30k km masz nie tylko wymianę oleju ale też przegląd, wymianę świec itd. - interwały mogą się skracać lub wydłużać, zależnie jak będziesz jeździł. W wielu przypadkach pierwszy przegląd wypada po dwudziestu-kilku tys. km - ceny usług serwisowych będą rosły z czasem Ja na tej podstawie kupiłem taki pakiet bo jeszcze na wiosnę kosztował w moim przypadku 6400 PLN
    3 punkty
  3. Mam X5 4.0i LCI , przesiadłem się z G30 540i po 5 latach ( 140 tys km) bezproblemowej eksploatacji. Wybrałem ponownie silnik B58. Przypadek? 😉 Wersja z miękką hybrydą pozwala na przyjemniejsze korzystanie z auta ( start/stop) a także trochę oszczedniejsza jazdę. W 540i miałem średnie z kompa 11.7 /100 km w X5 po 3000 tys km średnie komp pokazuje 10.8.
    2 punkty
  4. Pakiety opłacają sie w przypadku przebiegów powyżej 20tys. rocznie, bo diesle mają do 25tys./2lata , a więc pakiet 5lat/100tyś wychodzi 4-5 przeglądów, bo komputer może go przyspieszyć, ze względu na warunki eksploatacji. A to już robi oszczedność, nawet nie biorąc pod uwagę podwyżek cen za serwis (które są raczej pewne), ponadto w latach nieparzystych wypadają dodtakowe wizyty na wymianę płynu hamulcowego, co rónież kosztuje - więc można trochę grosza zaoszczędzić w perspektywie 5 lat. Oczywiście to wszystko przy powyższych założeniach, bo nie każdy tyle jeżdzi, więc i nie każdemu to będzie się opłacać. https://www.bawariamotors.pl/bmw/serwis-i-czesci/przeglad/
    1 punkt
  5. W g21 z szybami dźwiękoszczelnymi jest wg mnie cicho. W m340d, więc w m340i zapewne też
    1 punkt
  6. Iconic Sounds tak - wyłączasz i przy kolejnym uruchomieniu system zapamiętuje poprzednie ustawienie.
    1 punkt
  7. Jestem posiadaczem 550e. Auto jest genialne, na chwilę obecną bardzo jestem z niego zadowolony. Przesiadłem się z 530i g30 i w mojej ocenie zamiana na duży plus. Oczywiście najmocniejszą stroną tego auta jest napęd. To ujarzmiony potwór. Z jednej strony delikatny/aksamitny/płynny - zachęcający do statecznej jazdy, z której czerpiesz przyjemność, ale jak tylko trzeba to wyrywa do przodu tak mocno, że się zastanawiasz czy nie zostawiłeś kół za sobą. No i to mruczenie silnika R6 (bez podbicia w głośnikach). Kolejną zaletą 550e jest zawieszenie. Jedno z najlepszych z jakimi miałem do tej pory do czynienia. W g30 tez miałem adaptacyjne zawieszenie, ale te co teraz mam w 550e, bije tamto na głowę. Auto idealnie wybiera, do tego zawieszenie jest bardzo ciche. W trasie jedzie jak po sznurku. Możliwe, że tylna skrętka oś robi tutaj robotę. Spalanie w trasie przy 120km/h to jakieś 8l. Hybryda w tym aucie jest naprawdę Ok, szczególnie, że pojemność zbiornika paliwa i bagażnika jest taka sama jak w podstawowym dieslu i benzynie.
    1 punkt
  8. Na jeździe próbnej miałem wersję 20 w M-pakiecie i z zawieszeniem adaptacyjnym - jechałem po dość dziurawej drodze i nie czuję żadnej różnicy w komforcie w porównaniu mojej obecnej X3 (którą przyjechałem do salonu - więc wrażenia na świeżo), która jest X-line na standardowym zawieszeniu. Zamówiłem oczywiście adaptacyjne. Sprzedawcy ogólnie mają często braki wiedzy (wspomniany wyżej piano black też wyłapałem sam), ale ten Twój to chyba serio nie przeczytał ulotki...
    1 punkt
  9. Za 10 lat jak już nie będzie samochodów wyprodukowanych do 2010 roku to na samochód będą mogli pozwolić sobie bogaci ludzie którzy będą wymieniać samochody co 5 lat. 5 latków już nikt nie będzie kupował bo to będą złomy i na ich naprawy nie będzie stać średnio zarabiającego Polaka. Zostaną im rowery i autobusy. Ciężko się czyta te głupoty. Cieszę się że jestem na forum BMW bo to jest jakoś która działa 5 lat. Biedni Ci co mają Skody, Fordy i Seaty. Z 3.5 roku i złomowanie 😞
    1 punkt
  10. Kalkulacja sprzed kilku miesięcy - chyba najtańsza, bo otrzymywałem też znacznie wyższe kwoty (typu 2k+ za pierwszy i 4.5k+ za drugi przegląd): Zostaje być może jakaś kwestia rabatów.
    1 punkt
  11. Jeżdżę od zaledwie 2 msc. dokładnie m35i, układ kierowniczy rewelacja, choć zawias sztywny, mało komfortowy ( mam felgi 21' ). Telefony łączą się z android auto bez problemu, nagłośnienie znakomite. Silnik na dotarciu, więc nie wypowiem się jeszcze. Ogólnie jestem zadowolony.
    1 punkt
  12. Dokładnie tak. Ja płaciłem za serwis olejowy w ASO 699 zł, poza ASO to pewnie wyjdzie z 400-500 zł. Gwarancja przewiduje przeglądy co 30kkm, więc średnio się to opłaca, zwłaszcza że w ramach tego zakupionego pakietu niewiele jest po stronie producenta. Ale przedłużoną gwarancję jak najbardziej warto. Ja płaciłem za nią cos koło 4.4k za 4 lata (znaczy się przedłużenie o 2 lata). R
    1 punkt
  13. u mnie continental eco contact 6q bez runflat tutaj znajdziesz liste opon z homologacja dla G60 i na pewno na innych oponach nikomu nie wydadza auta, wlasciwie jest tylko jedna opona, wylacznie dla 19cali ale jakis dziwny opis ma... 🙂 https://czesci.bmwsklep.pl/bmw-seria-5/g60-limousine/520d-ece-neutralna/kompletne-kola-obrecze-i-opony/opona-letnia-85_0130
    1 punkt
  14. No fajnie odkopać temat sprzed dwóch lat i napisać taką bzdurę... Czyli ładuje się tylko niesprawne akumulatory? Właśnie podłączając do portów pod maską można doładować/naładować akumulator i jedyne czego nie należy robić to ładować bezpośrednio na klemach samego akumulatora.
    1 punkt
  15. Dokładnie, ja kupiłem u Sikory w BB, a serwisowałem w Krakowie.
    1 punkt
  16. Sprawdzone w serwisie zgodność i zakupione BMW stosuje w kołach zimowych 1 szerokość .Fabryczny komplet 255 45 20 z X4M Competition wzór 764 M spasował idealnie
    1 punkt
  17. Parametry wtrysków bardzo dobre, sprawność cylindrów idealna ….ale to nie jest prawda niestety. To jedynie potwierdza, ze adaptacje się nie wykonują. I nie będą dokąd nie ogarniesz NOX.
    1 punkt
  18. Też liczę na to, że ten gadżet wytrzyma jak najdłużej. Daje nam ogromną frajdę podczas jazdy, jeśli słońca za dużo na zewnątrz, zawsze można zaciągnąć roletę, natomiast w dni pochmurne jak teraz, to taki miły jasny akcent w aucie. Poprzednie x5 miałem bez panoramy, nie zamieniłbym ten opcji po tym jak pojeździłem z takim dachem. Czas pokaż, obym był statystycznym wygranym w puli problemów z dachem 🙂
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.