Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 23.12.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Zamówienie zlożone, planowany odbiór kwiecień 2025 🙂 Trochę pozmienialem konfigurację dzięki Waszym radom, z najwazniejszych to dodalem Sky Lounge, alcantare oraz zmienilem felgi na U i listwy na karbonowe. Konfigurator Dzieki wszystkim za porady!
    4 punkty
  2. Przeciez to powinno byc w dziale, jak mozna, cos tak prostego jak wymiana dmuchawy, spierdzielic a wy bijecie brawa?? Ja bym nawet takiego posta nie wstawial, az oczy bola co wlasciciel odwalal w tym aucie...
    2 punkty
  3. Do Twoich potrzeb 550e wydaje się być idealne. Nie ma co się bać hybryd od BMW. Jakieś losowe przypadki awarii na pewno mają miejsce,ale z drugiej strony już od kilku ładnych lat istnieją różne hybrydy tej marki a te oparte na 3.0 wydają się być trwałe. Jedyny minus starszych 745e,545 czy 330e to mały zbiornik paliwa,ale w g60 to już nie występuje bo jest normalnie 60l. diesel na pewno w trasach będzie spektakularnie oszczędny (miałem okazję pojeździć w trasie 740d g70 to ten sam wariant mocy 300km) i wyjściowo jest sporo tańszy od 550e a wyposażenie w obu startuje z tego samego poziomu. Diesel r6 od BMW to zawsze było coś,ale b58 z hybrydą to też niezwykle kusząca opcja i pod względem osiągów na pewno plug in będzie szybszy i da więcej funu. Z drugiej strony diesel trochę lżejszy i oszczędny w trasie a jak auta nie zamierzasz dłużej trzymać niż 5cio letnia gwarancja to bym się skusił na diesla.
    1 punkt
  4. X5 40d LCI i w X6 40d LCI dokładnie to samo. W salonie testowałem dwa inne i dokładnie to samo. Robiłem nawet reset skrzyni biegów w serwisie, ale nic z tego. Ten typ tak ma…
    1 punkt
  5. Fajna bogata konfiguracja, az razi brak naturalnej skory. Ale rozumiem ze to Twoja przemyślana decyzja. Czeka sie dlugo ale warto
    1 punkt
  6. Za BMW nie nadażysz:) Nie wiem czy 2025 to nie koniec ich wspierania tych systemów. Przynajmniej tak wynika z ich AOS-a. Może stwierdzili że w 3 miesiące wydadzą wszystko i odpuszczą:)
    1 punkt
  7. Jak dla mnie dwa rewelacyjne silniki, każdy dla innych potrzeb. Wg mnie bezpośrednie porównywanie nie ma sensu. Dylemat to bym miał, czy wybrać M3cs, czy Alpina B3gt 😉
    1 punkt
  8. Też miałem wkręt w Brighton i naprawili bez problemu.
    1 punkt
  9. Naprawia, w poprzednim aucie 2 razy przedziurawiłem conti 6 i obie naprawiłem, używałem bez problemu do końca.
    1 punkt
  10. Albo chyba że masz N47s1 To wtedy : czerwony przetwornik Fiolet gruszka
    1 punkt
  11. Oczywiście mam porównanie i widzę dużo plusów. Interesuje mnie natomiast głównie porównanie przy wyższych prędkościach (160-170). Wyciszenie samochodu niestety tego co dostaje się przez okna nie jest możliwe i tutaj mam pewien problem w wyraźnym dostrzeżeniu różnicy przed i po. Może ich po prostu nie ma albo ich nie widzę.. W ogóle nie wiem czy do g30/31 były montowane szyby akustyczne. Nie widziałem stosownego numeru pakietu, który byłby chociażby dostępny w X5. Pomiary oczywiście były robione. Przed i po. Na tych samych odcinkach drogi. Ze mną jako kierowcą samochodu. Z pomiarów wynika, że samochód odpowiada dokładnie modelowi mercedesa S oraz bmw serii 7. (przy 130 poprawa z 66.5 do 63.2 dB, 160 z 70 do 67.1 dB)
    1 punkt
  12. w moim przypadku to było jakieś 70 tysięcy - to nie jest niewielka różnica 🤭 a skąd Ty to wiesz, że to ostatni silnik? Bo chyba według obecnych informacji - silnik ma zostać. No i gdzie w ogóle to M5. u mnie takiego problemu nie ma. ale przyznaję, że jeździłem 340i i 340d i 340d wydaje się autem odczuwalnie mocniejszym. nie chcę mącić, bo zaraz się zrobi znowu awantura. Po prostu to auto w takich użytkowych przedziałach robi wrażenie potwora, 340i wydaje się łagodniejsze właśnie jakby był ten lekki lag, ale wynika to oczywiście z tego, że benzyna musi się wkręcić. nie ma takiego wbicia w fotel jak w dieslu. choć 40i pewnie będzie szybsze po przekroczeniu 170 km/h czyli w praktyce nigdy. ja nawet myślałem, że kumpel ma tam jakiegoś boxa w tym dieslu. po tych próbach uznałem, że chyba wybrałbym diesla. w obu samochodach naprawdę czuć, że są ciężkie przy wchodzeniach w łuki. pewnie trzeba przywyknąć, ale ta bezwładność jest odczuwalna. takie 340d to jak 320i/330i załadowana kierowcą i czterema pasażerami. tak BTW to ja nie uważam, że diesel ma sens dopiero gdy ktoś robi więcej niż 15k rocznie. Mam wielu znajomych, którzy jeżdżą 90% po mieście dieslami, ja sam miałem kiedyś diesla i generalnie zero problemów. Ale znów nie chcę wywoływać awantury.
    1 punkt
  13. Mam Taki sam rozmiar na zimę - tylko, że RFT. Nie ma problemu - na lato 20" Goodyear F1 AS3 RFT. Na wiosnę będę zmieniał 20", bez RFT to będę mógł powiedzieć coś więcej. Przy mieszanych 19" nie powinieneś mieć problemów ze stabilnością - to jest dość niski profil jednak. Może za niskie ciśnienie - jeżeli masz w niższych wartościach dedykowanych - może być do przyczyną. Spróbuj testowo na duże obciążenie w idrive ustawić ciśnienie - to jest w teorii właściwe ciśnienie do dużych prędkości. Jeżeli to pomoże to następnie COMFORT i +0.2-0.3 bar ponad. U mnie mam 3.1 na obu osiach (2.9bar iDrive woła - przy temp +5 stopni - 19" 275/19). Ale mam inny silnik i G31 - więc u Ciebie będzie troszkę inaczej.
    1 punkt
  14. Odpowiedz jest prosta - bo sprzedaja sie znacznie gorzej od oczekiwan. Nie bez powodu na 2 najbardziej kontrowersyjne, a jednoczesnie swieze modele (g60 i g45) sa najwyzsze rabaty. W poprzedniej generacji nie do pomyslenia by na x3 byl wyzszy rabat niz na serie 3... ogolnie tez w najnowszym filmiku Autogefuhl (porownanie glc43 vs m50) wspomina ze kontaktowal sie juz z BMW i wspominali mu ze beda sie starali to wnetrze jak najszybciej poprawic, bo odbior jest bardzo negatywny. Wiec ja bym poczekal z kupnem g45 ze 2 lata.
    1 punkt
  15. Przy leasingu sprawa się komplikuje jeśli chodzi o ochronę ustawową. Natomiast tak jak piszesz trzeba rozróżnić świadectwo homologacji pojazdu od „homologacji opon bmw”, która homologacją nie jest. A więc czym jest ta złowroga „homologacja opon BMW” i czym różni się od „homologacji pojazdu” tj. tej formalnoprawnej - urzędowej…? „Homologacja opon BMW” (oznaczenie * na oponach) oznacza jedynie, że dana opona została przetestowana przez BMW i jest przez tę markę rekomendowana. Jest to jednak jedynie propozycja, a nie nakaz - właściciel pojazdu może stosować inne opony, o ile spełniają one wymagane parametry (np. rozmiar, indeks prędkości, nośność). BMW nie jest organem administracyjnym ani instytucją wydającą certyfikaty w rozumieniu prawa, dlatego nie ma podstaw prawnych do narzucania stosowania opon z własną „homologacją”. Kluczowe są wyłącznie parametry techniczne opisane w homologacji pojazdu (rozmiar opon, indeksy itp.). BMW i inne marki zalecają „homologowane” przez siebie opony, bo jest to element strategii tych marek, gdzie pod pewnym pozorem dbania o parametry pojazdu (co oczywiście też ma miejsce), w praktyce jest to działanie głównie marketingowe, zachęcające do wyboru konkretnych producentów opon współpracujących z daną marką. Stosowanie innych opon niż „homologowane” (rekomendowane), jeśli spełniają one wszystkie wymagane parametry przewidziane urzędową, (formalnoprawną) homologacją POJAZDU, nie powinno powodować automatycznego wyłączenia gwarancji. Jedynie w przypadku udowodnienia związku między problemem a zastosowaniem „niehomologowanych” opon, producent może odmówić uznania gwarancji, w tym konkretnym zakresie. Tak więc podsumowując „Homologacja opon BMW” to termin marketingowy i techniczny, nie mający charakteru prawnego, co więcej nie stanowi on także wymogu formalnego umowy gwarancyjnej. Właściciel pojazdu ma pełne prawo stosować opony innych marek lub bez „homologacji”, pod warunkiem, że spełniają one wymogi techniczne opisane w homologacji POJAZDU, a zastosowanie opon zgodnych z parametrami technicznymi pojazdu nie narusza zasad użytkowania auta.
    1 punkt
  16. Naprawde wierzysz, że BMW wypuściło i potem homologowało opony/koła które dają takie wrażenia z jazdy? Takich odczuć jak opisujesz to nie miałem nigdy podczas jazdy w żadnym SPRAWNYM TECHNICZNIE samochodzie. Sam na 20' (275mm)w co dziennej jeździe nie widze różnicy w porównaniu do letnich 21' (315mm) a sportowych prób tym samochodem nie uskuteczniam. W trasie zupełnie normalnie do 200km/h się wszystko zachowuje (szybciej SUVem szczegolnie na zimówkach nie jeżdzę). Myślę, że istotne jest tu jeszcze prawidłowe ciśnienie oraz stan i klasa używanych opon. Poza wszystkim 275mm to nie jest wąska opona! Jeszcze słowo odnośnie tej "gorszej stabilności". Jak przesiadam się z serii 8 do X5 to wiem co to jest gorsza stabilność. Nie jest to jednak nic co odbieram jako niebezpieczne w X5 a jest to mniejsza precyzja prowadzenia i przy wyższych prędkościach uczucie, że siedząc na wysokości autobusu nie mogę sobie na tyle pozwolić co w usportowionym sedanie o całkowicie różnych od X5 proporcjach. Nawet gdybym wcisnął koła 23' do X5 i założył najbardziej sportowe niskoprofilowe opony to zmiany w zakresie tej stabilności mogłyby być jedynie kosmetyczne.
    1 punkt
  17. Dobra muszę wylać swoje żale, zazwyczaj LCI kojarzyło się z poprawkami i ulepszaniem modelu, ja swoje M340 zamówiłem jeszcze w czasie prelift ale z uwagi na to co się działo skończyło się na 14 miesiącach oczekiwania i przesiadce obowiązkowej na LCI. I tak jak na początku pomyślałem że nawet spoko jakoś przeżyje zmianę wnętrza a z zewnątrz jest chyba lepiej ( choć lampy z wcięciem bardziej mi się podobają w preLci ) tak kilka sprawa spowodowało że się zwyczajnie wkurzyłem : 1. Nowa deska rozdzielcza, spoko rozumiem chcą iść do przodu z multimediami, taki trend ale naprawdę trzeba było tak to zamontować na jakiś patykach ?? Porównując to estetycznie to prelift był dużo dużo fajniejszy. 2. Gałka od automatu, serio ?? No naprawdę serio takie coś ?? W M3 jakoś można normalna gałkę dać ?? 3. Brak opcji laserowych świateł, powiedziano mi że to z powodu problemów z homologacja na lasery oraz że matrix LED świeci tak dobrze że nie trzeba laserów, tymczasem nie tylko Laser jest wciąż dostępny ale w M3 oczywiście to na dodatek wygląda na to że matrix LED został wykastrowany względne preLci ( mniejsza ilość diod ) 4. Brak opcji wentylacji foteli..... Identyczne fotele w X3 - spoko nie ma problemu jest wentylacja, identyczne fotele w M3 jasne proszę wentylacja M340 uppwss niedostępne bo po co ?? Generalnie moje odczucia są takie że pogorszyło produkt a chcą za niego więcej pieniędzy. Ufff wylałem swoje żale, a jak to u was wyglada ??
    1 punkt
  18. Tak, ale już identyczne fotele w X3 miały tą opcję i teraz w M3 też jest ona dostępna więc czemu nie na jej w m340?? Tu się mogę zgodzić że ma to swoje plusy, ułatwia też dostęp do napojów czy pułki, mimo wszystko ja lubiłem to uczucie złapania gałki i wrzucenie do czy R, czasem nawet bawiłem się biegami w manualnej opcji na gałce choć miałem łopatki bo zwyczajnie dawało mi to jakaś radoche. Ale ok widzę tu jakiś sens w tej zmianie. Do systemu nic nie mam, podoba mi się, super że zostawili pokrętło iDrive. Natomiast nie podoba mi się estetyka a w zasadzie jej brak. Dało by się to wkomponować dużo ładniej ale obstawiam że poszli na łatwiznę i cięcie kosztów czytaj większy zarobek dla siebie. Bezapelacyjnie silnik jest genialny i daje pełne spectrum możliwości, po prostu wkurza mnie że zabrali parę dodatków bądź nie dodali w opcji który by czynimy ten samochód paczka kompletną w każdym aspekcie, tym bardziej że te dodatki są dostępne w bliźniaczej konstrukcji. No właśnie o to chodzi dlaczego opcji komfortowych z M3 nie dali w opcji w M340 ?? Jak zamawiałem M340 to jeszcze nawet w ofercie M3 touring nie było, jak się pojawiło i przez chwilę się zastanawiałem to usłyszałem że czas oczekiwania około 2 lata.... W dodatku uważam że M340 jest lepszym daily carem niż M3 w sytuacji której będzie jeździć nim też moja żona.
    1 punkt
  19. Przypominam, że średnica koła pozostaje taka sama. Jedni lubią więcej gumy, drudzy więcej blach. Kwestia gustu ... ja nigdy gum nie lubiłem.
    1 punkt
  20. Jeździłem przez chwilę F30 na 20" i byłem bardzo pozytywnie zaskoczony dlatego teraz kupiłem 20" do G20. Ponadto jak kupujesz M Perfomance 20" to masz ubezpieczone opony od uszkodzeń mechanicznych, o czym się dowiedziałem się dopiero przy odbiorze.
    1 punkt
  21. Przeciez ts ładowarka to i tak atrapa. U mnie nie jest w stanie nawet podtrzymac stanu barerii podczas rozmowy czy tez sluchania spotify. Straszna wtopa.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.