Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 17.12.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
Nie wypada zakładać 17 do tego samochodu 😉4 punkty
-
Po co szyberdach? Żeby woda się lała do kabiny prędzej czy później? Żeby go smarować co 2 tygodnie bo skrzeczy gorzej niż moja baba? Jak nasmarijesz to i tak pyka czasami na nierównościach. Ja kupiłem samochód już skonfigurowany i nigdy więcej szyber dachu3 punkty
-
Kupujesz auto za 200-300k w 2024/25 roku i musisz robić jakieś akcje bo auto nie ma wbudowanych dobrych kamer 1080p+ ze stałym podglądem online i ciągłym nagrywaniem. Zamiast tego kupujesz gówniany i ograniczony Drive Recorder korzystający z kamer 480-720p, na których gówno widać w nocy albo dopłacasz 4k aby ci serwis łaskawie zamontował dodatkowe (!) kamery. Mimo, że auto ma ich 5 fabrycznie (360 plus asystent).2 punkty
-
Aktualizacja oczywiście jest. Postaraj się odwiedzić inne ASO.2 punkty
-
Będzie odkop własnego tematu, ale może się komuś przyda na przyszłość. Do zdjęcia jest cała podsufitka (siłowniki są otoczone blaszanym "wzmocnieniem" i dostępu do nich moim zdaniem nie ma) - trzymają ją zabudowy wszystkich słupków, lampki, etc. Ja po 2h walki z plastikami (i nie mogąc zdjąć obudów słupków "c" bez używania siły) poddałem się. Lakiernik skasował mnie 700 zł +VAT, ale wreszcie działa to jak powinno. Części Stabilusa dają radę.1 punkt
-
Słowo klucz, BMW „zaleca” stosowanie opon z homologacją, lecz nie stawia formalnego wymogu. Dopiero połączenie dodatkowych czynników, które mogłyby mieć wpływ na usterkę tj. np. niewłaściwy rozmiar może skutkować utratą gwarancji. Opona to część eksploatacyjna samochodu podobnie jak olej. Jeśli użyjesz oleju, który nie jest zalecany przez producenta samochodu, lecz spełniającego wymagania techniczne nie naruszasz warunków gwarancji, a także śmiało możesz korzystać z ochrony ustawowej, poza tą umowną czyli gwarancyjną.1 punkt
-
https://www.bmw-service-tlokinski.pl/ Oferty na stronie nie widzę, była wystawiona na broszurce reklamowej na biurku konsultanta - i napewno nie była to pomyłka bo dopytywałem i nawet sprawdzał czy działa dla mojego VIN - akurat byłem x1 żony ale też mam navi do marca 20251 punkt
-
Mhmmm no nie non stop, bo kamerka co prawda na podtrzymaniu gdy jest w gotowości leci, ale na minimalnym natężeniu. Wybudza jak ma sygnał z czujnika ruchu/fotokomórki wtedy nagrywa. Nie jest to idealne rozwiązanie, ale zawsze są jakieś plusy i minusy. Planuje zakupić takie ustrojstwo: https://www.wideorejestratory24.pl/adapter-cellink-neo8plus Warto powiedzieć że są to ogniwa LiFePO4 mają bardzo stabilny skład chemiczny, mają niski wskaźnik niekontrolowanego wzrostu temp. więc uznawane za ognioodporne. Przetestowany do pracy w trudnych warunkach, nie nagrzewa się więc nie spuchnie, a będzie leżał gdzieś schowany w bagażniku. Nie mają też takie ogniwa kwasu jak popularne akumulatory samochodowe, niestety tanie to nie jest. Natomiast plus w kosztach bo wrzucić można taka kamerka jako wyposażenie w KUP, więc limitu odliczanie nie ma bez względu na wartość samochodu podatek i vat. Po prostu BMW się nie popisało. Może być drogo i dobrze, ale nie drogo i słabo.1 punkt
-
Nie wiem czy sie da naprawic ale wymieniali mi w ASO na gwaracji dwa amory przednie i wiem, ze tutaj nie ma żadnych zamiennikow. Jeden kosztuje 16-18k zł! Para 35k+robota z geometria zawieszenia i mamy 40k. Lekki szok. Miechy pneumatyczne sa zintegrowane z amortyzatorem i podobno dlatego tak drogo. Jaki masz przebieg?1 punkt
-
Sam pewnie bym nie do końca wierzył w dopasowanie opon homologowanych i ich większą dokładność względem opon bez gwiazdki gdyby nie fakt, że kilka miesięcy po zakończeniu gwarancji w F30, lata temu zakupiłem na zimę Nokiany bez gwiazdki i po przejechaniu 200km samochodem zaczęło szarpać przy przyspieszaniu- diagnoza aso- uszkodzona skrzynka rozdzielcza xdrive. Okazało się, że jedna z tylnych opon była wadliwa i lekko „biła” i nie wyłapali tego na wyważarce( oczywiscie czesciowy blad serwisu, bo dostalem nowa opone, ale xdrive zajechala) .Xdrive’y starej generacji były bardzo czułe na roznice w obwodach kół, nie wiem jak jest teraz. Na naprawę poza aso poszło kolo 4k wówczas. @Mattador na 99.9 procent będzie wszystko ok, wiec się nie ma co stresować na zapas. Do odważnych świat należy. Daj znać jak zrobisz racechip w Sportmile😝 Btw jakie jest Wasze zdanie o iconic glow? Będziecie jeździć z włączonym?1 punkt
-
1 punkt
-
Sprzedajac 3-4 letnia, nadal drogą X5, bez fv, ograniczasz sobie bardzo mocno grono nabywcow.1 punkt
-
Kto odpowiada za stopy;) i jest w opozycji do rzadu1 punkt
-
Jedziesz do ASO - okazujesz dowód własności auta, wpłacasz zaliczkę, po 4 dniach roboczych masz kluczyk, który po prostu działa.1 punkt
-
Wałkowany temat milion razy. U jednego słychać, u drugiego nie słychać. Jeden zrobi 400 tysięcy km i rozrząd żyje, drugiemu pęka przy 200. Przyjęło się, że w okolicach 200-250 tys. trzeba profilaktycznie wymienić. Żaden mechanik nie weźmie potem na siebie kosztu remontu bo powiedział, że nic nie słyszał.1 punkt
-
Do czerwca 2028 nie liczylbym na obnizki …1 punkt
-
Problem tego pakietu to cena ponad siedmiu koła za czarny grill, pasy m, przyciemniane klosze lamp oraz czerwone zaciski. W sumie to jedyna, rzecz jaka jest nie dodania tanim kosztem to pasy, ale czy warto brać dla tego pakiet, wątpię. Detailerzy odradzają przyciemnienia lamp, bo podobno bardzo cierpi na tym ilość światła wychodząca z lampy, na pewno to przyciemnianie fabryczne trochę taki efekt daje. Z fizyki im ciemniej tym więcej światła jest pochłanianych = mniej wydostaje się na zewnątrz klosza = słabiej oświetla. Więc według potrzeb.1 punkt
-
Webasto i grzana kierownica -> rozumiem i pochwalam, ale jakby zimy były tęgie (->Szwecja) lub ktoś trzymał auto na zewnątrz. Szyberdach -> źródło przyszłych kłopotów, wystarczy poczytać na naszych forach (to skrzypi, to cieknie, to sprzyja nagrzewaniu) Adaptacyjne ledy -> fajnie, gdy się dużo jeździ w nocy (szkoda, że to nie matrycowe, tak bym brał w ciemno)1 punkt
-
A ja wziąłem świadomie stałą stopę procentową. Jeśli obecna spadnie to zapewne nie więcej niż 1pp przez kolejne dwa może trzy lata, natomiast aktualna sytuacja geopolityczna jest tak napięta, że również rynki finansowe są w tej chwili niestabilne i nieprzewidywalne.1 punkt
-
Ślicznotka. Kolor i felga kapitalne. 3.0 silnik nie wymaga komentarza ❤️1 punkt
-
Stwierdzenie "no to nadal się jaram, jak jadę" tylko potwierdza, że dokonałaś udanego zakupu i auto Cię cieszy. To najważniejsze! Zresztą kogo by nie cieszyła nowa piątka... Piano black może okleić i problem rysowania z głowy.1 punkt
-
1 punkt
-
Rozumiem, że zamawiasz nowy samochod? Temat rozrzadu czy panewek bedzie do rozważania za 10 lat i ok.250tys km w zależności od jakosci i regularnosci serwisu "po drodze".1 punkt
-
1 punkt
-
ale tutaj chodzi o korozję pomiędzy aluminium i metalami. Zwróć uwagę że wszystko co jest wkręcane w aluminiowe bloki i głowice jest również aluminiowe (oznaczone niebieskimi kropkami)1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00