Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12.12.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Robuś odpocznie parę dni od pisania to może zejdzie z chamskiego roszczeniowego tonu.
    3 punkty
  2. M57 jest dobre? Pod jakim wzgledem? Jak slysze o pomyslach wstawiania starego trupa m57 w f10 to oczy otwieram.
    2 punkty
  3. Ale to masz świata z Tourega inna klasa samochodu... Naprawdę to jest samochód, który jest zaawansowany technologicznie i mimo że VW doposażony kosztuje tyle co X5/X6/Cayenne/Q8. Nie można tak porównywać, tylko znajdź nagranie np. z nowej A5, skody superb, passata. W skodzie oglądałem film i tak se. Tych co masz na nagraniu, w skodzie nie uświadczysz. W Audi np. w A6 też są gorsze niż tym VW. Zobacz sobie co się dzieje w A8. To jest inna liga, BMW nie ma świateł, które mają do tego podjazd. Tyle, że konkurencja segmentowa jak wcześniej napisałem 3er takich świateł nie ma, ma gorsze wersje.
    1 punkt
  4. Poduszki tylko ASO niestety, nowy Lemforder bywa gorszy niż zużyte fabryczne poduszki.
    1 punkt
  5. Jeżeli chodzi o rozpoznawanie kluczyka w telefonie na odległość to jest to funkcjonalność Digital Key Plus. Na stronie BMW jest to opisane: https://www.bmw.pl/pl/topics/offers-and-services/bmw-connected-drive/bmw-digital-key.html Digital Key Plus pojawia się dopiero od systemu Id8. W poniższym artykule jest wszystko wyjaśnione. https://www.bmwoffremont.com/research/digital-key.htm
    1 punkt
  6. Fiat rzadzi sie swoimi prawami 😊
    1 punkt
  7. Tak po koleżeńsku Ci podpowiem, warto chociaż umyć i poodkurzać auto przed wystawieniem na sprzedaż. Te zdjęcia są odpychające i nawet bym nie przeglądał takiego ogłoszenia jakbym był na zakupie.
    1 punkt
  8. Jak zrobisz 1000km cała trasę na autobahnie utrzymując 200 km/h to naprawdę byłbym w szoku 😄 Chwilowo można tak pojechać, natomiast ja np. po chwili jazdy z tak dużą prędkością zawsze wolę zwolnić i chwilę wolniej się powlec. Jednak jest to cały czas ciśnięcie lewym pasem i trzeba być maksymalnie skoncentrowanym, moim zdaniem się tak nie da jechać. W Polsce nie mówię, bo po pierwsze jest to nielegalne i zaraz po zmianie przepisów prawo jazdy na autostradzie z tą prędkości będzie można stracić, a po drugie na wydmach A1 to tym samochodem byś przy tej prędkości mógł ,,latać" 😉 Co do Audi uważam, że te samochody są bardzo dobre jak pisałem wcześniej jeśli chodzi o wykonanie, materiały, nic się tam nie dzieje. Natomiast jazda nie sprawia za dużej frajdy, na co dzień z punktu a do b jest super. Po kilku latach czujesz zwykle potrzebę zmiany na coś innego, pewnie by po kilku latach wrócić (choć nowe usportowione modele teraz mają torque splitter, więc znacznie się poprawiły wrażenia z jazdy, np. S3 zarzuca lepiej tyłem niż M135i https://www.audi-mediacenter.pl/artykul,40877,techfocus__torque_splitter ) 🙂 Ja lubię samochody, uważam że każda marka coś innego ma do zaoferowania. Zawsze przy zakupie oceniam dany model indywidulanie i staram porównywać do konkurencji bez zbytniego faworyzowania znaczka. Choć dla mnie BMW znaczek robi robotę, jak Cię ludzie widzą w lusterku na autostradzie jak jedziesz tą samą prędkością częściej puszczają 😄
    1 punkt
  9. Wszytsko chyba nie znika. Mój brat ma welcome lights zakodowane przez Bimmer Ultility Póki co po aktualizacji nic się nie zmieniło.
    1 punkt
  10. 1 punkt
  11. Obserwacji ciąg dalszy.. prawdopodobnie znalazłem zależność mocy grzania do ustawienia suwaka. Nie da się ustawić z jaką mocą mają grzać fotele (bo grzanie kierownicy i tak jest jednostopniowe), jest ono skorelowane z temperaturą na zewnątrz. Przy 3st na dworze, ustawienie MOCNO włącza grzanie foteli na 1/3, BARDZO MOCNO na 2/3. Zakładam, że jeśli temperatura spada, to moc grzania odpowiednio zwiększa się dla każdego z poziomów i dopiero poniżej zera suwak na BARDZO MOCNO zaczyna grzać na poziomie 3/3. Niestety w moim przypadku wstępuje zbyt mała różnica temperatur między garażem a zewnętrzem, żeby sprawdzić to dogłębnie. Czekam na 0 i niżej, wtedy test będzie bardziej miarodajny. Natomiast zakładając, że powyższe się sprawdzi - jeśli ktoś jest zmarzluchem i przy dodatnich temperaturach chce mieć grzanie pleców ustawione na MAX, to zostaje mu ręczne sterowanie 🙂
    1 punkt
  12. Panowie czy jesteście przekonani iż to o co się spieracie jest ważne tym temacie?
    1 punkt
  13. Jedna uwaga, jak zainstalujesz to nie integruj samsung pass z samsung wallet. Jest dużo komentarzy, że to nie działa poprawnie.
    1 punkt
  14. Po obejrzeniu testu BMW X3 na kanale Carwow i zwróceniu uwagi na jakość plastików, dochodzę do wniosku, że warto dopłacić te 80 tys. zł do mniej zwinnego i wolniejszego, ale znacznie bardziej dopracowanego X5. Uważam, że warto zdecydować się na X5, póki jeszcze jest taka możliwość. To ostatni model BMW (poza Serią 7 i 8), w którym jakość materiałów, dostępne opcje wyposażenia oraz paleta silnikowa naprawdę spełniają standardy marki premium. Jeśli X5 podąży ścieżką obraną przez x3 i serię 5, możemy spodziewać się znaczącego spadku jakości pod każdym względem.
    1 punkt
  15. Mam podobne odczucia, jak zaczną walić po naszych wielkich tablicach to aż za mocno odbijają światło.
    1 punkt
  16. Nadszedł czas na małe podsumowanie z mojej perspektywy laika ( jak pisałam wcześniej to nasze pierwsze salonowe auto, poprzednie f30 przejęliśmy leasing od znajomego) z góry sorka za długość, ale pisane od jakiegoś czasu w notatkach, więc się zebrało. No… to nadal się jaram jak jadę 😁 ale nie wiem w sumie czego oczekiwać od nowego auta tej klasy 😆 ktoś kto ma więcej do czynienia z nowymi autami chyba napisze bardziej konstruktywną opinię. Lubię te automatyczne światła, lubię te samo włączające się grzanie fotela jak jest rano zimno. Bardzo lubię, że sama wyjeżdża mi przez bramę sprzed domu i że się same włączają kamery, gdy dojeżdżam do przeszkody podczas parkowania. Fajnie wygląda ta kamera live przed kierownicą na skrzyzowaniach z zaznaczonymi strzałkami jak jechać w 3D, szkoda, że działa tylko z nawigacją wbudowaną, a już nie z Google Maps. Jak ostatnio jechałam f30, gdy g60 była na detalingu, to myślałam, że wspomaganie przestało działać, w g60 żadne manewry nie są problemem. Co prawda przez to, że jest długa czasem trzeba się dobrze „zadać” albo poprawiać. Na pewno pomogła by tutaj tylna oś skrętna, której nie mamy. Przyspieszenie jest spoko (zwłaszcza z boostem, idzie jak dzik w kartofle 😂😂) ale jeśli chodzi o osiągi, to trzeba mieć na uwadze, że jest to ponad 2 tonowa limuzyna z 2 litrowym dieslem i wiadomo, że nie idzie jak M5, ale akurat nie mieliśmy wolnych 800k, może w przyszłym roku 😆 Pali tak mało, że z szoku nie mogę wyjść, przy mojej jeździe f30 paliło nawet 8,9l/100 benzyny, a g60 normalnie schodzę do 4,7l/100km 🫣pełen bak na 1200 km prawie, tak można żyć. Przejechaliśmy już ponad 6500 km i uważam, że i jako pasażer, i jako kierowca na dłuższe trasy jest bardzo wygodnym samochodem. Trochę denerwują mnie wszystkie funkcje na ekranie dotykowym, nie zawsze mam możliwość coś przełączyć, szukać w menu w danym momencie, ale idzie się przyzwyczaić, można porobić skróty itd Ale jest niestety wielka, niestety i stety, widać różnice w komforcie w środku, spokojnie z fotelikiem mogą jechać z tyłu normalnie na luzie 2 osoby lub jedna z otwartym podłokietnikiem i fotelikiem, ale za to znaleźć miejsce parkingowe bez obaw o obicie auta to problem. Brak dociągow uważam też na minus, bo drzwi są duże, ciężkie i trzeba „trzasnąć”. Piano black jest piękny, ale rysuje się od samego patrzenia ( no ale to mieliśmy też w F30 to wiedzieliśmy, że tak będzie) nie przyjmuje jako wadę, bo to był świadomy wybór. Ogólnie jest to jedna z niewielu G60 w najbliższej okolicy, myślę, że na jakieś 50 km ciężko spotkać drugą, ja osobiście widziałam jedną narazie i bardzo, ale to bardzo przyciąga wzrok i zainteresowanie wszystkich dookoła, czy to pieszych czy kierowców, pewnie przez ten kontrowersyjny iconic glow 😉 który dla nas, jest akurat wisienką na torcie. Jeśli ktoś dotarł do końca to serdecznie pozdrawiam i w razie pytań chętnie odpowiem, w wolnej chwili, więc jak coś Was nurtuje, to mogę sprawdzić 😎
    1 punkt
  17. Stuk jest spowodowany ruchem klocka w zacisku. Żeby się tego pozbyć, powinno się montować klocki tak jak producent przewidział czyli smarując miejsca styku klocka z jarzmem i zaciskiem (po uprzednim oczyszczeniu) smarem do hamulców, np. ceratec. Przerabiałem to w e90, po "mechanikach" gdzie wszystko mi zamontowali na sucho przez co hamulce stukały i trzeszczały. Po samodzielnym rozmontowaniu, przeczyszczeniu i nasmarowaniu cisza 🙂
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.