Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 11.12.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
Robuś odpocznie parę dni od pisania to może zejdzie z chamskiego roszczeniowego tonu.5 punktów
-
Na zdecydowanie wyższym niż Twoje niektóre odzywki.5 punktów
-
Podobnie mi się wydawało, aczkolwiek pomyślałem, że może przesadzam, bo nikt się nie odzywa 😉 Osobiście koncepcja z kartonami bardzo mnie rozbawiła, ale ostrzegam, w M jak miłość podobne kartony chyba kogoś zdjęły 🙂4 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bardzo prosiłbym Cię o przestrzeganie regulaminu tego forum szczególnie punktu 4ego. Miło jest czytać wypowiedzi które wyrażają kulturę osobistą użytkownika.2 punkty
-
Nie rozumiem dlaczego nie zostawili funkcjonalności reguł klimatyzacji z wersji przed LCI. Ale w sumie nie mogą też dodać oldschoolowych wskaźników na desce rozdzielczej jako opcji, więc jak zwykle frontem do klienta… Przecież od strony oprogramowania to jakiś banalny kod do napisania.2 punkty
-
Pozostaje kwestia EURIBOR vs WIBOR, gdzie ten pierwszy jest na niższym poziomie i do tego w tendencji spadkowej, a WIBOR dość stabilnie na jednym, niezbyt niskim poziomie.2 punkty
-
Odma i skoki oleju? Nie bardzo moge w tym silniku to polaczyc... Jak? Gdzie? Ktoredy? Problem bledu walka dolot jest zlozony i jesli nie znasz sie na tym silniku, ciezko ci bedzie to naprawic, tu nawet warsztaty maja z tym problem.1 punkt
-
Blad moze logowac sie z 3ch powodow 1. Wyciagniety lancuch rozrzadu 2. Przestawiony rozrzad 3. Uszkodzony vanos strona dolotowa Skoki poziomu oleju to uszkodzony czujnik poziomu oleju w misce. "maselko" pod korkiem to norma, taka budowa pokrywy. Nagary to wylatane uszczelniacze zaworowe. Wycieki to wycieki, do diagnozy i wymiany uszczelki pokrywy, uszczelniacze walu, vanosow, czujnikow itp1 punkt
-
Mój post powyżej twojej odpowiedzi. Suwaki regulują wrażliwość na temperaturę zewnętrza - od jakiej mają załączyć to grzanie i w jakim stopniu (w możliwym zakresie, czyli dla foteli zakres 0-3, dla kierownicy 0-1). Możesz ustawić suwak na bardzo mocno, a i tak grzanie fotela włączy się na 1/3 (o ile temperatura na zewnątrz będzie odpowiednia). Dopiero przy odpowiednio niskiej temp zew. moc grzania wskoczy na 3 poziom. Podobnie z kierownicą, ale tam jest 0-1 więc albo się załączy albo nie.1 punkt
-
1 punkt
-
Kolego. Nie miej pretensji do ludzi, że ktoś nie odpowiedział Ci na wszystkie pytania. Na tym forum nikt nie ma obowiązku odpowiadać na wszystkie pytania. Nikt nie będzie ryzykował twierdzeniem, że system awaryjnego hamowania zadziała w każdej sytuacji.1 punkt
-
Nie można powiedzieć, że nie działa, ale też na pewno nie jest to autonomiczne przejęcie kontroli nad pojazdem w celu uniknięcia kolizji i z pewnością tego te systemy nie gwarantują. Ja dzisiaj specjalnie sprowokowałem uruchomienie systemu i miałem ostrzeżenie dźwiękowe i system uruchomił hamowanie oraz chyba wspomaganie hamowania (mam wrażenie, że już w pierwszej fazie naciskania hamulca samochód wykonywał hamowanie awaryjne i czuć było specyficzny opór na pedale). Zrobiłem to bardzo ostrożnie w zasadzie w kontrolowanych warunkach - po prostu symulowałem zagapienie się, oczywiście noga w pełnej gotowości nad pedałem hamulca. Moim zdaniem już samo pierwsze szarpnięcie hamulcem przez system powoduje reakcję kierowcy. Ale dla jasności - gdyby na światłach przede mną stał samochód, a ja dojeżdżałbym do niego z prędkością 40 km/h, a nawet 30 km/h, to jestem przekonany, że system działa na tyle późno, że byłby dzwon. Raczej chodzi o "redukcję ciężaru wypadku" i "redukcję prędkości uderzenia" jak wskazano w instrukcji. Auto wytraci te 10 km/h, zawsze to coś. Przy prędkości 15 km/h może i by sam wyhamował do zera, ale tego nie sprawdzę, bo mam za słabe nerwy i za dużą świadomość odpowiedzialności, żeby odpuścić hamowanie i ryzykować uderzeniem kogoś w tył. 😉1 punkt
-
Aktywacja nie ma związku ze światłami. Tak jak pisałem u mnie jest wywoływana również przez samochody zaparkowane. Natomiast jak pada śnieg lub duży deszcz dostaje informacje, że system przestaje działać, przez problemy z oceną odległości prawdopodobnie. Pieszy czerwony pojawia się, gdyby uzna, że mam kogoś przed maską, ale przed pieszym jeszcze nie było awaryjnego hamowania w moim przypadku. Jeśli działa to tak samo dobrze jak piszą forumowicze odnośnie wspomagania parkowania to słabo 😉1 punkt
-
Takie opinie to sa mniej wiecej na tyle wiarygodne co "BMW jezdza tylko dresy" Za duzo pudelkow motoryzacyjnych czytasz 👍1 punkt
-
Ja mam lci2 asystentów tych tańszych i auto zahamuje gdybym miał cofając lub jadąc do przodu w coś wjechać np podczas manewrów parkowania, i raczej zahamuje do zera gdyby wykrył podczas jazdy ryzyko kolizji, w mieście widzę że to dziala, a do jakiej prędkości działa, nie wiem1 punkt
-
Wez karton z tv lub lodówki, postaw przed autem i sprawdź, a później opisz swoje doświadczenia tutaj 😜1 punkt
-
Tak, jest zauważalna Tylko to jest taka różnica, której doświadczysz mając jedną i drugą wersję obok siebie. W takich warunkach natychmiast czuć przepaść między sztucznym pokryciem deski a prawdziwą skórą Taka sama przepaść będzie między plastikiem i tą sztuczną skórą Zatem wybór sztucznej skóry nie jest zły - sprawdza się, trwała, etc. Zakładam, że nie macasz deski, jadąc autem, więc wrażenia sensoryczne z nią związane są drugorzędne. Optycznie też nie przeszkadza - jest estetyczna, matowa, nie odbija się w szybie, etc. Ma też tę zaletę, że nie ma owego szwu, o którym czytałem na Bimmerpost, że "lubi pęknąć" w autach długo stojących w upale w pełnym słońcu Ja u siebie mam pełną skórę, bo była elementem pakietu z tapicerką merino dla foteli M (nie chciałem czarnych, które można mieć w nieco uboższym pakiecie, m.in. bez skóry na desce). Czy wziąłbym tę opcję jako indywidualny dodatek osobno płatny? Nie, nie wziąłbym1 punkt
-
Może jeszcze będziecie dokupować po $100 😜1 punkt
-
Ja na S24 obszedłem to w inny sposób. Ściągnąłem samsung wallet z aptoide - inny serwis z aplikacjami. Ale nie instalowałem aptoide tylko ściągnąłem samsung wallet w formacie apk. Przy instalacji wskazałem Wielką Brytanię. I wszystko chodzi i to nawet po polsku. Galaxy Store widzi nawet, że mam zainstalowaną tę aplikację. Dodam tylko, że tej aplikacji używam tylko do klucza BMW, nie powierzyłem jej kart płatniczych. I co więcej, jest możliwość udostępnienia klucza z tak działającego samsung wallet do iphona - udało mi się udostępnić klucz.1 punkt
-
Szkoda ze nie moga zrobic prawdziwego suva premium - wielkosci x3, za to z funkcjami x5 - pneumatyka, skretna osia i wykonczeniem wnetrza... z checia zaplacilbym tyle co za x5, ktore jest po prostu za duze na polskie miasto.1 punkt
-
Dobra, MAM! A przynajmniej po części 🙂 Dziś w korku podumałem chwilę nad tym automatycznym grzaniem foteli i kierownicy i doszedłem do jednego - żeby automatyczne włączanie dla w/w działało, trzeba włączyć AUTO w panelu klimatyzacji. Wtedy faktycznie fotel i kierownica zaczynają grzać. Przy manualnych ustawieniach nawiewu, auto grzanie nie działa. W kwestii suwaków BARDZO SŁABO > BARDZO MOCNO - tutaj jeszcze muszę to dokładniej sprawdzić, natomiast przy zewnętrznej temperaturze 2 st. dopiero jak ustawiłem na ŚREDNIO lub wyżej, fotel i kierownica zaczynały grzać. Mam wrażenie, że to stopniowanie pozwala ustawić jak wrażliwy ma być system na temperaturę zewnętrzną, a nie jak mocno ma grzać (więc grzanie fotela jest wciąż wyłącznie 3 stopniowe, choć mi włączyło na 1/3, a kierownica na 1/1). Zapewne jest tak, że jeśli, dla przykładu, ustawimy BARDZO SŁABO dla fotela, to przy temperaturze poniżej zera dopiero zacznie grzać. Jeśli ustawimy na BARDZO MOCNO, to przy temperaturze zapewne koło 10 stopni system włączy grzanie - tak jak zauważył @Lukxxx. Być może w kwestii grzania lusterek temat wygląda podobnie - dziś już nie miałem czasu zgłębić tematu. Tyle z dzisiejszych obserwacji. Spadnie temperatura na zewnątrz to będę badał temat dalej.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00