Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 09.12.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
Jak wyszedłem z auta po wjechaniu do warsztatu AutoRest, pan powiedział „ładnie chodzi Panu ten diesel”… Kurtyna4 punkty
-
Nie bralbym czegos co udaje skore w aucie za 0,5 mln 😉 miejsca o ktorym wspominasz nie widac na codzien1 punkt
-
Po prostu nie brac wentylacji i masazu. Bez tych dwoch fotele komfortowe beda ok.1 punkt
-
Yyy…. X5 i X7 mają identyczne fotele (mówię o wersji „fotele komfortowe”)1 punkt
-
Biorac Sensafin na pewno jest w std obszycie deski i gory drzwi ekoskora. To co mi sie nie podoba biorac obszycie deski prawdziwa skora to fakt ze na srodku deski, w polowie oslony glosnika, idzie ciecie od szyby w kierunku ekranu. Nie bralbym prawdziwej skory na desce.1 punkt
-
Dlaczego ma sypać błędami? Silniczek chodzi normalnie a rozłączone jest tylko mechaniczne połączenie między silniczkiem a klapką.1 punkt
-
U mnie termin podobny. Może koniec stycznia. Skoro ten sam kierunek dostawy to mogą ustawiać obok siebie. 🙂 A jaki masz status produkcji? U mnie 160. Sorry. Trochę spamuję w wątku. Przejdę na priv.1 punkt
-
Wygląda na to że oprócz kursów jazdy BMW powinno wprowadzić kursy z obsługi, zakręcone to jest niepotrzebnie.1 punkt
-
Wycinają tak samo ale używałem matrixow w A4 B9 przez kilka lat i po przesiadce do G21 szału nie ma. Wycinanie działa sprawnie ale matrixy były troszkę mocniejsze i bardziej jednolicie świeciły. BMW niestety oszczędza bo od pewnej mocy świateł wymagany jest system samooczyszczania, który jest w każdych topowych matrixach a w BMW nie ma wcale.1 punkt
-
Masz rację ,byłem święcie przekonany, że to RF (jak te moje 20' ), mój błąd 😞 takie mam na przodzie: https://www.oponeo.pl/dane-opony/continental-premiumcontact-6-275-35-r22-104-y-xl-?utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAx9q6BhCDARIsACwUxu4_uqYPS897NlymoCiceBSvDFZNstrgAWKB8R62ylnIpheD3v7IbC0aAo-0EALw_wcB są wzmacniane ale nie RoF1 punkt
-
1 punkt
-
Dobra, MAM! A przynajmniej po części 🙂 Dziś w korku podumałem chwilę nad tym automatycznym grzaniem foteli i kierownicy i doszedłem do jednego - żeby automatyczne włączanie dla w/w działało, trzeba włączyć AUTO w panelu klimatyzacji. Wtedy faktycznie fotel i kierownica zaczynają grzać. Przy manualnych ustawieniach nawiewu, auto grzanie nie działa. W kwestii suwaków BARDZO SŁABO > BARDZO MOCNO - tutaj jeszcze muszę to dokładniej sprawdzić, natomiast przy zewnętrznej temperaturze 2 st. dopiero jak ustawiłem na ŚREDNIO lub wyżej, fotel i kierownica zaczynały grzać. Mam wrażenie, że to stopniowanie pozwala ustawić jak wrażliwy ma być system na temperaturę zewnętrzną, a nie jak mocno ma grzać (więc grzanie fotela jest wciąż wyłącznie 3 stopniowe, choć mi włączyło na 1/3, a kierownica na 1/1). Zapewne jest tak, że jeśli, dla przykładu, ustawimy BARDZO SŁABO dla fotela, to przy temperaturze poniżej zera dopiero zacznie grzać. Jeśli ustawimy na BARDZO MOCNO, to przy temperaturze zapewne koło 10 stopni system włączy grzanie - tak jak zauważył @Lukxxx. Być może w kwestii grzania lusterek temat wygląda podobnie - dziś już nie miałem czasu zgłębić tematu. Tyle z dzisiejszych obserwacji. Spadnie temperatura na zewnątrz to będę badał temat dalej.1 punkt
-
Dzięki za błyskawiczną odpowiedź! No i pozdrawiam z Łodzi 🙂 Tego trochę się obawiam > "naszych" dziur. haha1 punkt
-
IMHO trafiłeś na pechowy model i w kazdym samochodzie nie ważne czy skoda czy bmw czy ferrari zdarzają się wadliwe sztuki - jest to masowa produkcja i zawsze coś może pójść nie tak. Ale cenna uwaga. Sory, ale to już popadanie w paranoje :). Jeżdże automatami od x lat i ze stajni bmw miałem 3(90 tys przebiegu poszła na sprzedaż) , 5 (140 tys i poszła na sprzedaż), teraz x5 (6 tys km narazie) i normalnie właczam Parking na hamulcu, ręczny się automatycznie zaciąga i zostawiam. Nigdy nie miałem problemów z szarpanie, czy innymi objawami ze skrzyni1 punkt
-
Olej to temat rzeka i lepiej nie wywoływać dalszych dyskusji które powodowały dużo niepotrzebnych spięć. Reasumując jak jeździsz dynamicznie ale bez upalania i jazdy torowej to ori wystarczy. Jak masz bardzo ciężką nogę a gaz z hamulcem mają tylko dwa stany 0-1 to pomyśl nad np. Ravenolem. Poczytaj, wnioski wyciągniesz sam. Ja "lecę" na ori 0W30 i myślę że do 10 lat nie będzie żadnych problemów jak z poprzednią 3er F30. Bardziej ważne są interwały co 10kkm, chyba że długie trasy wtedy spokojnie co 15kkm, przy krótkich odcinkach odpowiednio bym skrócił interwał np. do 8kkm. Kiedy odbiór, ile czasu od zamówienia?1 punkt
-
1. Lepiej w okresie gwarancji lać olej OEM. Nie jest on zły, a przynajmniej masz spokój z gwarancją wymieniając go poza ASO, bo nikt nic nie udowodni. 2. Do momentu, aż się nic nie wydarzy pewnie nikt Ci nie będzie zwracać uwagi, bo nawet po co. Później będziesz mieć większą stłuczkę, laweta do serwisu bez możliwości zmiany to może okazać, że będą się na tym opierać aby mieć podstawę do uwalenia gwarancji/nie wypłacenia ubezpieczenia (chociaż, z ubezpieczanie to trzeba poczytać OWU). Więc wszystko jak zawsze na własne ryzyko, jeden przejeździ cały okres użytkowania na takim zestawie, inny będzie mieć pecha...1 punkt
-
pre LCI (333KM ) też już ją miał. Start-stop rzeczywiście działa super ani razu nie myślałem, żeby to wyłączyć poprzez trick typu : używanie trybu Sport z indywidualizowanymi ustawieniami na Comfort1 punkt
-
Dobrze , dobrze niech pompują balonik. Będzie większe boom 👍🏼1 punkt
-
Te które były dostępne tj. podstawowe matrixy w A5 F5 są trochę lepsze od adaptacji w BMW 3 - dopłata podobna. Można jeszcze było dokupić do F5 do końca produkcji matrixy laserowe, które były wyraźnie lepsze od adaptacyjnych w BMW3. Natomiast Audi oferuje jeszcze cyfrowe matrixy z laserami, które są znacznie lepsze od wszystkiego co ma/miało BMW w ofercie - oczywiście Audi A8. Zależy o co pytasz, bo odpowiedzieć, że tak samo wycinają się nie da, bo są to troszkę inne technologię. Natomiast, można powiedzieć, że w BMW działa to dobrze i nie można się przyczepić. Na plus również, relatywnie niski koszt wymiany takiego reflektora, ponieważ im mniej technologicznie zaawansowany tym taniej, a gdzieś jest granica potrzeb, po przekroczeniu której koszty rozjeżdżają się z poprawą efektywności.1 punkt
-
A wiecie, że to nowe M5 w czasie jazdy na czasami wyłączony silnik spalinowy i dalej słychać dźwięk V8? Są granice, których nie powinno się przekraczać1 punkt
-
M340d 50tys km przejechane i 0 problemów. Mialem/mam f31 330d, później było A4 B9 3.0tdi 272KM - najgorsze auto jakie kiedykolwiek mialem. LAG totalnie zabijał frajdę z jazdy, mimo gruntownego remapu ecu i tcu. Wielu osobom to nie przeszkadza ale dla mnie to byl dramat. 330d/m340d to zupełnie inny świat - jadą od najniższych obrotów, trzymając przy tym odpowiedni bieg/obroty w trybie comfort, a nie to co w Audi 30km/h i wbija piąty bieg, a przy 70km/h ósmy. BMW wrzuca wyższy bieg nie wczesniej niz przy 1500obr, Audi potrafiło przy 1050obr. Jazda krajówkami przy większym ruchu to byla niezla udręka. Jadac 70-80km/h oczywiście byl 8 bieg i kazde dotknięcie gazu to albo redukcja albo bardzo powolne przyspieszenie i w momencie kiedy ktoś przedemna przyspieszył to albo lekko dotykałem gazu i pelzalem wydłużają korek albo trzeba było wymusić redukcje.1 punkt
-
Już można dodać samochód do dwóch BMW ID w Id7. W aplikacji trzeba wybrać opcję zezwolenia na dodatkowych użytkowników.1 punkt
-
Tak samo wycinają jak lasery, po prostu nie ma wiązki laserowej dodatkowo. Ale musze przyznać, że adaptacyjne ledy < Lasery w pre-lci. Światło w pre-lci nawet w przypadku braku aktywacji lasera było szersze i jaśniejsze od ledów w LCI. Nie zauważyłem różnicy w wycinaniu - w mojej opinii działa tak samo.1 punkt
-
Gdzie tam podpora febiego... Przeciez widac ze zle zostala owa podpora zamotowana...1 punkt
-
Kalibracja skrętu wykonana . Problem rozwiązany.Dziekuje za podpowiedź1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00