Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 07.12.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Jesli nie chcesz sie stresowac porysowanymi felgami i zachowac jakis kompromis miedzy wyglądem a praktycznoscia to polecam to co sam zrobiłem. Lato 21' razem z samochodem a na zimę 20' w czarnym macie ( 748M przy czarnych felgach rozmiar 20' zle nie wygląda). Na dodatkowe oryginalne koła mozna zawsze znalezc jakies promocje i te 30-40% taniej je kupic. Mozna tez pozostac przy jednym komplecie felg i na tych 21' zmieniac opony. Nie polecam jednak tak robic bo runflaty na tym cierpia a i jakas odmiana w wygladzie samochodu raz na pol roku tez daje dodatkowa frajde.3 punkty
-
Akurat vampir nie jest dobrym produktem do bieżącej pielęgnacji ponieważ powoduje korozje. Deironizera używa się raz na jakiś czas a nie do każdego mycia. Po drugie deironizera używa się na felge czysta z luźnego brudu po to aby właśnie usuwał metaliczne zabrudzenia a nie piach i inny syf który usunie każdy szampon czy produkt do felg. Polecam looknac na firmę Cleantle bo oni stawiają na bezpieczeństwo chemii mocno i pod kątem użytkownika i czyszczonej powierzchni. Np tire and wheel cleaner jest super do bieżącego mycia felg. Co do szczotek raczej polecam mikrofibrowe niż z te z włosiem syntetycznym bo to włosie rysuje powierzchnie.2 punkty
-
Kolor kwestia gustu, ja po serii czarnych, granatowych i niebieskich wzialem bialy i chwale sobie latwosc utrzymania w czystosci. felgi za to uwazam ze na lato min 22 cale na zime mam 21 y-ki w rozmiarze mieszanym i juz czekam zeby wrocic do 221 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Gdzieś czytałem, że w autach wyposażonych w składany hak otwieranie klapy z pomocą tej funkcji jest utrudnione. Nie wiem, czy tak jest faktycznie, ale u mnie (auto z hakiem) działa średnio 😅1 punkt
-
Tak. Ale przynajmniej masz jeszcze wybór czy chcesz mieć auto wynajęte, w leasingu czy na własność.1 punkt
-
U mnie staję na środku zderzaka i przesuwam nogę w kierunku haka naprzód. Zawsze działa.1 punkt
-
Na poczatku zdarzało się że raz działało a raz nie, ale teraz to za każdym razem, nie macham nogą głęboko lecz tak trochę pod zderzakiem i w bok.1 punkt
-
Dokładnie robię tak samo - zwykły ruch ‚kopnięcia’ pod zderzak i 100% skuteczności.1 punkt
-
Ja zawsze na środku na wysokości kamery, wsuwam nogę i wysuwam. Nie macha się noga w BMW tak jak w innych markach. Zawsze działa1 punkt
-
Nie wiem czy jest jakaś zależność w wersji benzynowej i mocznikowej, ale u siebie w 30d nauczyłem się kopać bezbłędnie i łapie za każdym razem (wymach w przód, podobnie jak u kolegi wyżej - bliżej lewego wydechu, czy głęboko to raczej nie, ale też nie jakoś płytko), a jak spróbowałem u znajomego w 40i, to już nie złapało, on robił to jakoś inaczej (może w sposób bardziej zbliżony do Maćka).1 punkt
-
Działa zawsze. Zaczynam w pobliżu lewego wydechu, stopą dość mocno wsuniętą pod zderzak, i przesuwam nogę w prawo. Może raz zdarzyło mi się, że musiałem powtórzyć. Na pewno jest to łatwiejsze niż w siódemce, gdzie zderzak był niżej i nie dość, że często musiałem powtarzać, to jeszcze brudziłem spodnie...1 punkt
-
1 punkt
-
Przy tak niskim przebiegu może się tam jeszcze coś dopalać, ja bym na razie jeździł i obserwował, a najwyżej kazał to sprawdzić przy pierwszej wymianie oleju na +/- 2000km.1 punkt
-
W 40i wystarczy moim zdaniem spokojnie 1 dodatkowa wymiana między przeglądami - silnik jest dużo mniej wysilony niż V8ki. I oczywiście polecam jednostkę B58.1 punkt
-
ZF8HP XHP Stage1 , na rozgrzanym zmienia biegi ultra płynnie sunie jak latający dywan, a w trybie S jest szybka jak karabin. Warto czy nie warto finansowo to zależy od jednostki, ale zmiana w pracy skrzyni jest odczuwalna. Stage 2 jest dla mnie za szybki przy delikatnej jeździe szarpał za poduchy.1 punkt
-
No jasne. Miarodajne są tylko te testy, które Ty widziałeś 💪. Odpuszczam. Najlepszego 💪1 punkt
-
Rozumiem, że zamawiasz nowy samochod? Temat rozrzadu czy panewek bedzie do rozważania za 10 lat i ok.250tys km w zależności od jakosci i regularnosci serwisu "po drodze".1 punkt
-
Tu sie fundamentalnie nie zgadzamy. Wg mnie auta spalinowe czeka przyszlosc plyt winylowych czy gotowania na ogniu - beda to robic pasjonaci, promil promila - Ferrari czy inne Lambo bedzie wypuszczac spalinowe kolekcje dla zblazowanych miliarderow w wolumenie setek sztuk max. Cala reszta swiata przejdzie na BEV. Nie nastapi to jutro czy za rok ale w ciagu naszego zycia spokojnie. W Chinach czy Europie szybciej, w USA pozniej, w jakiejs Afryce najpozniej. Wynika to z prozaicznej przyczyny - auta elektryczne sa prostsze i tansze w budowie, serwisowaniu, w obsludze, maja o wiele wieksza sprawnosc i przede wszystkim KOMFORT uzytkowania. Wszystko za nimi przemawia w porownaniu do ICE. Zasieg to PRYSZCZ, za 10-20 lat bedziesz nimi robil te same 600-800km bez problemu jak bedziesz potrzebowal (niewiele osob potrzebuje tak naprawde). Wyzsza cena wynika z poki co mniejszego wolumenu i kosztu R&D ktory firmy chca sobie zrekompensowac. Domyslnie sa DUZO tansze w budowie od ICE. To nie do konca tak. Miesiac temu moj kolega odebral nowke 340i. I pomimo tego ze to creme de la creme popularnych silnikow BMW na dzis --> powiem szczerze jakiegos wiekszego wow nie bylo po jezdzie testowej - szybkie? tak, ale w porownaniu do i4 czy TM3P to woz z weglem. Ladnie brzmi? Niby tak, ale wiekszosc tego to z glosnikow (!), jest mnostwo aut lepiej brzmiacych naturalnie. Handling? Lepszy oczywiscie o 2 dlugosci od i4 ale umowmy sie, baletnica to to nie jest rowniez. Przy TM3P nie bylo zupelnie wow. Slowem - auto ok ale o zadnym szale mowic nie mozna. Generalnie jakos mnie nie zachwycilo. W srodku 3-er bieda jak na premium, GUI zalosne. Tu bym BARDZO polemizowal 😉 Wyzylowane silniki BMW czy Porsche to studnia bez dna, nie bez powodu PAW czy BRI kosztuja krocie po 2-3 latach, nie upiekszaj rzeczywistosci.1 punkt
-
Zdaje się, że przy "dużym" serwisie, czyli po 4 latach, wymieniają jeszcze świece, a to już trochę kosztuje.1 punkt
-
to warto najpierw przeczytać ze zrozumieniem - kolega GrzegorzKo pisał o "prawie nowym": rocznym z symbolicznym przebiegiem 4kkm it M50, gdzie ktoś chciał się pozbyć i przez to "40-50%" względem ceny katalogowej, ale to ta sztuka i w tej konkretnej sytuacji. A jak Panie Inżynierze chcesz mówić o produkcji, prowizji, rabatach, to jeszcze powinieneś dodać parę czynników jak targety do wyrobienia, pule rabatowe, wyprzedaże rocznika, nowy model i pewnie jeszcze można wymieniać dalej.1 punkt
-
Kolejne głupie gadanie na zasadzie kiedyś to było. Ostatnim, bardzo nowoczesnym Volvo przejeżdżałem 9 lat i 300kkm z.jedna awaria pod sam koniec. A wszyscy specjaliści mówili: komputer na kółkach, bubel i jeszcze 1000 innych idiotyzmów. Specjaliści, co nigdy nowego auta nie mieli... R1 punkt
-
Swojej powiedziałem, że przesiadamy się z 18 cali na 22, niski profil, z dala od krawężników, jedna felga kosztuje 8 tys, itd. no i powiem Ci, że działa 🙂 tyle co się najeździła po wąskich ulicach włącznie z bardzo wąskimi wjazdami do galerii, to jestem pod wrażeniem. 0 zadrapań (odpukać). Pamiętaj, ze 20 zima jest w jednym rozmiarze, a 20 lato w dwóch. Więc na zimę i tak kupujesz dwie felgi na tył + 4 opony.1 punkt
-
Robik uspokój się troszkę, zjedz snickersa, arogancki jesteś już w kolejnym wątku.1 punkt
-
Raczej nierównomierne zużycie po bokach. Ząbkowanie to już grubo, raczej dotyczy samochodów użytkowych które wożą ciężkie rzeczy i wywalają amortyzatory.1 punkt
-
kilka lat temu kupiełm e70 z nalotem 300 + , Użytkowałem 4 lata i kompletnie nic się nie działo, nie boję się dużych przebiegów , wręcz przeciwnie , małe mnie odstraszają w starym aucie.1 punkt
-
Jeśli wszystko jest ok to nie ma potrzeby, ja mam już prawie 50 tys i idzie jak po sznurku, opon nie zbiera.1 punkt
-
Ja pojechałem ze względu na denerwujący mnie skręt kierownicy, który musiałem trzymać, żeby jechać prosto Bez takich objawów nie zawracałbym sobie głowy1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00