Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06.12.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jak w skonczy się mrożenie cen w PL to 1kWh będzie kosztować 1,4zl, to nie widzę szans aut elektrycznych. Co jak co, ale umiemy liczyć. I Toyota sprzedaje już 10 tys aut miesięcznie w Polsce. https://autokult.pl/rekordowy-listopad-toyoty-na-polskim-rynku-cztery-modele-w-top-10-sprzedazy,7100007155444384a
    1 punkt
  2. Mam na zimę 20' z RFT i nie ma żadnej niestabilności. W zasadzie w prowadzeniu nie widze jakiejś znaczącej różnicy w stosunku do letnich 21'.
    1 punkt
  3. Weź pod uwagę, że Adam mieszka w Norwegii. Tam możesz jeździć max 100 km/h i ludzie nie jezdzą w trasy po kilkaset km, tylko w koło komina. Dodatkowo auta spalinowe są znacznie droższe od elektrycznych. Można być fanem spalinowych, ale ten kraj realnie myślącego, szanującego swoje pieniądze szybko wyleczy.
    1 punkt
  4. Naprawdę czasami uwielbienie do danej marki jest przekleństwem. Jak można być takim ignorantem i tak pluć na BMW? Sam narzekałem i narzekam na pewne kwestie,ale no… jesteś na forum BMW to trzeba może Ci pewne kwestie przypomnieć. m240i katalogowo 285 tys. Dołożysz opcje, przekroczysz 300 tys, wleci rabat i w okolicach 300 masz jedyne 6 cylindrów w tym segmencie. m2 startuje od 359 tys. Dorzucisz coś przekroczysz w katalogu 400 tys, dostajesz rabat i za okolice 400 masz jedną z fajniejszych zabawek na rynku. Często wyszydzane u Ciebie BMW serii 3. Możesz się śmiać z 318i,ale chyba ciężko zignorować to,że jako jedyni w klasie dalej mają 6 cylindrów i to nie tylko w benzynie,ale i w dieslu. Klekot dla Ciebie przeżytek i dobry temat do wyimaginowanego wyszydzania a potem fakty są takie,że nie tylko 30d ale to 18i wyprzedza Cię na autostradzie bo tam zapinasz tempomat na 150 i masz oszczędne szybkie przemieszczanie z dużym zasięgiem. W tesli te 150 to widzisz jak Cię pogania służbowy yaris czy fabia i żeby minąć ciężarówkę no to pojawia się taka wartość. Jasne można tak jechać,ale pochwal się zasięgiem. Nad nową 5 już w kilku tematach się pastwiłeś i próbowałeś rozpętać gownoburze. Na Twoje nieszczęście dalej zostały 550e i 540d a więc porządne układy napędowe które są tak wycenione,że gdy porównasz z konkurencją to wychodzi,że BMW jest najtańsze i w niczym tandeta g60 nie jest gorsza od Audi czy merca. i tak można ciągle pisać, pisać i wymieniać to co w tej marce jeszcze jest fajnego i dlaczego ona ku Twojemu rozczarowaniu nie zniknie i nie zginie. aaaa i nowe tandetne x3 również ma porządne silniki i rozsądną wycenę… gdy dołożymy do tego,że niedługo będzie nowa seria 3 i tam zostaje b58 to BMW znowu będzie się sprzedawać. Czytam Twoje posty i uważam,że mądry jesteś gościu i w kwestiach giełdy czy bitcoina w pełni się z Tobą zgadzam,ale w motoryzacji i jej elektryfikacji poszedłeś za daleko w swoim przekonaniu i czasem warto zrobić krok w tył i się zastanowić i otworzyć na nowo głowę bo to co było lobbowane i lansowane do niedawna powoli przestaje mieć rację bytu.
    1 punkt
  5. Robik uspokój się troszkę, zjedz snickersa, arogancki jesteś już w kolejnym wątku.
    1 punkt
  6. Ja uważam zupełnie odwrotnie. Że to ty bierzesz udział w czymś o czym nie masz pojęcia. Dla mnie są to czyste piramidy finansowe. Nadzieja zysku jednych finansuje zysk innych a na koniec ktoś zostanie z ręką w nocniku. Jak moda na aktywo się skończy to zostaniesz z czymś co nie zarabia, nie da się tego w żaden sposób wykorzystać 👍
    1 punkt
  7. No i byłem w Bawarii.. niestety odesłali mnie z kwitkiem. A dokładnie rzecz zadziała się w ten sposób - poinformowali mnie, że przy przebiegu prawie 8 tys. km wszystko może być powodem takiego stanu (styl jazdy, jakość dróg, koła, ciśnienie, itd), natomiast podejmują rękawice. Auto wjechało na serwis i tutaj praktycznie koniec historii. Sprawdzili luzy - brak, chcieli sprawdzić zbieżność swoim oprzyrządowaniem, ale niestety ponoć nie mogli tego zrobić. Jako powód podali: brak OEMowych felg BMW (mam aftermarkety), w których brak otworów montażowych na oprzyrządowanie do geometrii. Mam wrócić na letnich i dopiero będą sprawdzać... Rozmawiałem z AR - mówi, że bawaria po prostu nie chciała tego zrobić, nie chciało im się, bo używają dokładnie tego samego osprzętu, który oni mają, czyli HUNTER.. na tamten moment tego nie wiedziałem, i zapewne to byłoby słowo przeciwko słowu, bo nikt na halę by mnie nie wpuścił i zademonstrował, że faktycznie nie może tego zainstalować. Tak czy siak, nie czekam do wiosny i umówiłem się do AR na ten sam zabieg, który był przeprowadzony u ciebie 😉 Jeśli na wiosnę problem powróci, to będę angażował ASO.
    1 punkt
  8. Literackie określenie - "rozlane jak tapczan" 🙂. Zacząłem teraz drugi sezon na 20" (lato mam 22"), nie mam podobnych spostrzeżeń. Zrobiłem kilka tras na nich wliczając w to zeszłoroczną do Austrii, nie odnotowałem niestabilności. Oczywiście opony mają wyższy profil niż letnie, więc pewnie nie wejdę w zakręt/łuk z tą samą prędkością, bo auto zacznie trochę myszkować, ale mówimy tu już o sportowej jeździe, a nie normalnej. Także nie podzielam opinii.
    1 punkt
  9. A ja nie potwierdzam. Na letnich 275/315 jest bardzo stabilnie, ale zupełnie nie odczuwam różnicy pod tym względem na zimówkach 275/275. Wiadomo że zimową porą jeździ się trochę spokojniej, ale żeby jakaś wielka różnica to nie.
    1 punkt
  10. Tak jest. Często korzystnie jest wziąć razem z leasingiem, bo można jeszcze coś zjechać biorąc w komplecie. A jak napisał przedmówca, koszt GAP-a jest porównywalny u różnych leasingodawców, czy dealer-a. Jak brałem leasing, to z GAPem uzyskałem na nim taką zniżkę, że nawet jeśli gdzieś sam GAP wychodził ciutkę taniej, to się nie opłacało rozdzielać.
    1 punkt
  11. Napisze tutaj bo w sumie nie ma to może dużego związku z modelem, a tutaj regularnie zaglądam. Wymyśliłem sobie że spróbuje nowe auto kupić. Bez znaczenia czy leasing czy gotowka. Dzwoniłem do paru salonów, patrzałem na auta gotowe do odbioru - bo to i tak w formie eksperymentu, ale pełna profeska z mojej strony. Nie mówię że jestem dobrym negocjatorem, ale z reguły pomagałem w negocjacjach w trudnych tematach. Do brzegu: Znalazłem sobie pare aut - G60, i4 i G20. Nie chcą ani złotówki dać rabatu, bo twierdzą że auto jest już na max rabacie. Przecież to smutne, w żaden sposób nie chcą mnie zachęcić do zakupu, nie tworzą iskry, z której to by konar zapłonał 😄
    1 punkt
  12. Kto żyje w bańce, ten żyje. Jeśli nie rozumiesz co to są fundamenty i dalej żyjesz obietnicami to ja bym to raczej nazwał życiem w bańce i zaprzeczaniem rzeczywistości. Waren Buffet i wielu innych którzy znają się na liczeniu fundamentów, widzi przeszacowanie spółki. Dyskutować możemy co najwyżej o szansie wzrostu w który ślepo wierzysz, a w co mnóstwo innych osób nie wierzy. Zamiast wyśmiewać, to przyznaj uczciwie że Ty nie patrzysz na fundamenty które obiektywnie są oderwane od wyceny, lecz wierzysz w obietnice wielkiego wzrostu przychodów i zysków. Ale nie do końca wiadomo z czego, bo póki co większość prognoz wzrostu się nie sprawdza - pierwszy z brzegu - cybertruck i milion preorderow. Padało to wiele razy ale ani razu nie kojarzę żebyś to skomentował. Co tam poszło nie tak? Gdzie refleksja? Zimny prysznic? Mamy podstawy żeby kwestionować tą szansę wzrostu, bo póki co, cała masa obietnic została nie dotrzymana a z niektórych wogole zrezygnowano. Ale Tobie wierzyć nikt nie zabroni oczywiście ani ładowania w te akcje swoich oszczędności. https://biznes.interia.pl/gieldy/aktualnosci/news-multimiliarder-inwestuje-nie-tylko-w-usa-warren-buffett-staw,nId,7833766 ”Sama zaś Tesla jest ostatnio surowo oceniana przez renomowane instytucje finansowe. JPMorgan przewiduje znaczny spadek notowań spółki Elona Muska w nadchodzącym roku. W tej chwili jedna akcja Tesli kosztuje około 240 dolarów. JPMorgan cenę docelową w 2025 roku widzi na poziomie 130 dolarów. Analityk banku Ryan Brinkman jest zdania, że 130 dolarów to i tak hojna wycena dla producenta samochodów. Podkreśla, że giełdowy kurs Tesli staje się coraz trudniejszy do uzasadnienia, jeśli bierze się pod uwagę stagnację wzrostu działalności motoryzacyjnej firmy i niższe zyski oraz przepływy pieniężne w porównaniu z konkurencją. "Wysoko wyceniamy Teslę jako najcenniejszego producenta samochodów na świecie. Nawet przy cenie 130 dolarów za akcję mielibyśmy kapitalizację rynkową na poziomie około 400 miliardów dolarów, podczas gdy dla Toyoty wynosi ona 290 miliardów" - napisał Brinkman.” „ARK Innovation, czyli flagowy fundusz ETF Cathie Wood zmaga się z trudnościami. Notuje w 2024 roku spadek o 10 proc., podczas gdy indeks Nasdaq wzrósł w tym czasie o 20 proc. Najbardziej znaną inwestycją Wood jest Tesla. Inwestorka wywołała w zeszłym roku poruszenie prognozą ceny docelowej za papier spółki Elona Muska, twierdząc, że do 2027 roku wzrośnie do 2 tysięcy dolarów, czyli poziomu 8 razy większego niż dziś. W tym roku jednak Cathie Wood pozbywa się udziałów w Tesli i bardziej stawia na chińskiego producenta samochodów, firmę BYD.„
    1 punkt
  13. Tak, wymieniłem egr na nowy, tzn uzywany kupilem za 100zł wsadziłem i działa pewnie do dziś (5miesięcy temu sprzedalem auto ale działało wszystko) Radze zrobić podobnie, kumpel przez egr rowniez nie mogl odaplic auta, tzn odpalał i po 5 sek gasł. u niego rowniez wymiana egr pomogła
    1 punkt
  14. Nie wiem, jakim cudem opłaca Wam się kupować te pakiety przy takich rzadkich serwisach sugerowanych przez producenta (i tym samym wymaganych). Co innego pakiet gwarancyjny...
    1 punkt
  15. Ja już przyzwyczaiłem się do hamowania silnikiem, bardzo fajna sprawa. Powiem że czasami nawet denerwuje mnie jak tego nie robi ale faktycznie jak jedziesz zdecydowanie, pewnie i przewidywalnie puszczasz gaz np przed dogonionym autem, rondem czy zaraz za znakiem teren zabudowany to on wówczas ładnie zwalnia silnikiem i oszczędza klocki. A przy spokojnej leniwej jeździe jak nie widać przeszkody również i ładnie żegluje. Zauważyłem że coraz bardziej dogadujemy się ze sobą😀
    1 punkt
  16. Chyba bym oszalał z nudów jadąc 1000km z prędkością 90kmh... jak ja Cię podziwiam. Całkowicie serio
    1 punkt
  17. mam b47, obecnie niecałe 270tyś km. Kolektory są bliźniacze z b57. Nie wiem, skąd opinia, że klapki są problematyczne. Jestem dopiero co po zmianie kolektora, u mnie padło samo cięgno - niestety niedostępne - trzeba cały kolektor kupić.. Klapki po tym przebiegu nie mają bardzo dużego luzu. Ale auto robi trasy a nie turla się po mieście. Na 75% przebiegu po mieście nie zawahałbym się ani chwili tylko brał b58
    1 punkt
  18. u mnie nigdy nie zgasł chyba ze w adaptacji specjalnie cos zrobiłem, podmień egr aale jak masz weżyki uszkodzone to nie ma sie co zastanwiać ty bedziesz miał innego EGR niz ja
    1 punkt
  19. tak , u mnie padł EGR dokłądnie cięgiełko nie pracowąło w calym zakresie, ogólnie u mnie był zamkniety caly czas to na plus ale swiecił CHECK Kupiłem ORI EGR UZYWANY , chinskie zamienniki nowe nie pracowały
    1 punkt
  20. Kochałem moje G11 LCI. Było ponadczasowe i jeździło mega. Rozstaliśmy się, bo jako auto rodzinne sprawowało się słabo Nowe G70 robi na mnie wrażenie samochodu znacznie mniej subtelnego, jakby ktoś celowo chciał sprawić, że będzie kontrowersyjne i narzucające się (obnoxious) Tu mam taką fotkę i wątpię, aby w konkursie “które auto chciałbyś zabrać do domu” G70 dostała większość głosów
    1 punkt
  21. Kolega w pracy ma nowiutkie X5 40i, w którym w ASO nałożyli mu jakieś zimówki (chyba Conti) na felgi 22”… Da się. A kolega nieświadomy, odebrał auto od flotowca i nie pytał. Teraz to odkręcamy, żeby był komplet zgodny z rekomendowanymi rozmiarami OEM
    0 punktów
  22. Wystarczy pojechać do Skandynawii, albo Szwajcarii - tam bez przyczepy masz takie osiągi 😉
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.