Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 30.11.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Spokojnie! Jaki konfig? Bo wiesz, koledzy z forum nie pozwolą Ci zrobić złego wyboru. Każdy będzie miał coś do dodania od siebie 🤣🫣
    2 punkty
  2. W tym silniku nie ma nieistotnych błędów. INPA to podstawa. Przy przebiegu 210kkm masz prawdopodobnie martwy czujnik NOX i katalizator NOX. Żeby system redukcji NOX działał obydwa elementy muszą byc sprawne. O zakupie tych oryginalnych nowych elementów zapomnij - dzisiejsze ceny części do tego silnika w BMW są chore. Jeśli chcesz tym samochodem jeszcze pojeździć to zdecydowanie powinieneś go zrozumieć. Polecam bimmerprofs - skarbnica wiedzy.
    2 punkty
  3. Problemy pierwszego swiata. To jest BMW - samochod dla buraka, chama, co nie uzywa kierunkowskazow i wali dlugimi. A jak w dieslu to w ogole dla wiesniaka. Cichy domyk w S klasie to bym zrozumial... Oczywiscie zartuje 🙂
    2 punkty
  4. Amen, dlatego po 40d wsiadam teraz w 60i
    2 punkty
  5. hej, czy istnieje mozliwosc zalozena do g30 530xi 4x 19" o szerokosci 245/40/R19? Nie chcialbym miec mieszanych kol aby co roku zmieniac przod z tylem a nie kupowac nowe opony. jesli tak jaka felga powinna miec szerokosc? 8j czy 9j?
    1 punkt
  6. Dwa miesiące temu kupiłem 6GT 40i. Zrobiłem już trasę 2x1200km i jest mega komfortowo(pełna pneumatyka), typowe auto do połykania kilometrów. Jest też fajnie cicho mimo bezramkowych szyb, porównywalnie albo nawet lepiej jak w poprzedniej g31. Silniczek jest petarda, mega elastyczny i z każdej prędkości rwie do przodu. Spalanie z całek trasy to 9,2L przy prędkościach rzędu 130-150. Mocniej nie cisnąłem, podróż z rodziną🤨 Fajne rodzinne i duże auto👍
    1 punkt
  7. Ucz dzieci, żeby nie waliły: Ty będziesz miał lepiej i potem w świecie będą wiedziały jak się zachować A nawet jakby był soft close to i tak by waliły i jeszcze większy byłyby wnerw. U mnie żona nie może się nauczyć, że w starszym BMW jest soft close w bagażniku i tak trzaska
    1 punkt
  8. Ponoć mogą. Mam u siebie taki, co mówi, że zmieni mi olej i wpisze do bazy BMW. R
    1 punkt
  9. Ja mam inną filozofię - do krawężników nie zbliżam się na odległość mniejszą niż pół metra; wyzwaniem są krawężniki wzdłuż wyjazdów z parkingów... raz przytarłem koło w siódemce - płakałem jak dziecko, któremu ukradli lizaka
    1 punkt
  10. ^^^ to się spiesz. Nie wiem, jakie są szanse, że G65 będzie dostępne w Europie z V8. Jeśli pójdą tą samą drogą, co w przypadku nowej siódemki, to możemy obejść się smakiem i tylko hybrydy zostaną (w usa mają 760i z silnikiem V8 bez hybrydy, którego w Europie nie uświadczysz...)
    1 punkt
  11. dodam coś od siebie w tej kwestii : przesiadłem się z 40i do M50i, w której mam alcantarę i pełną skórę na desce, naprawdę uwierz mi jest to niby detal ale robi robotę, po prostu jest to taka kropka nad i już i tak w ładnym wnętrzu G05. Nie będziesz żałował, konfigurując 40i myślałem, że to zbędny wydatek, nieprawda ! 22" (automatycznie szersze ) mam porównanie z 20", które miałem w 40i, nie jest aż tak dramatycznie, czuć troszkę większe braki w drogach , ale jak już wjedziesz na autostradę (btw mam MProff zawieszenie ) i pognasz tym autem, bajka, jak taki klocek może się kleić tak drogi, brawo BMW. Nie wspominam oczywiście o walorach estetycznych, myślę ze G05 na 23" wyglądało by też dobrze 🙂 mam Merino Black o rozszerzonym zakresie , jedynie co zauważam, że Merino jest chyba delikatniejsze, mam więcej śladów zżucia po 18k na Merino niż po 30k w "Vernasaca Coffee skórzana perforowana". I tu sprawa masaży, z tej opcji korzystają głównie moje dzieci, jak wiozę syna z kolegą, to zawsze syn chce aby kolega był "masowany" 😂. Sam nie używam. szklany dach - kwestia gustu, nie miałem, teraz mam Sky Lounge, moim zdaniem robi robotę, każde następne auto będę chciał ze szklanym dachem, chyba, że w końcu nadejdzie ten moment zwany STAROŚĆ -> wtedy kabrio i czerwone, wiadomo 😉 aa i jeszcze jedno WEBSTO - auto cały rok rok stoi w garażu, więc teoretycznie ta opcja zbędna, ale w okresie od jesieni do wiosny i wyjazdy [kiedy auto stoi na zew] do rodziny, na narty, w góry z kolegami, zawsze wchodzisz do nagrzanego środka, nie doceniałem , teraz doceniam
    1 punkt
  12. No chyba nie sadzisz ze pisze o wymianie 1:1....pisze o konstrukcji, closed deck, stopy, rozrzad, tuleje, wal, nawet panewki stosuje z b58 do b57. Wpiszesz w alle blok b58 i blok b57, znajdz roznice.
    1 punkt
  13. B58 to diesel z wtryskami benzyny. Nie pisze o pracy. O budowie silnika. Jednostki sa mocne i podatne na tuning wlasnie z tego powodu. Bmw wzielo blok silnika b57 i wstawilo go do b58.
    1 punkt
  14. Dla mnie benzyna jest glosniejsza, wolniejsza, duzo wiecej pali niz 2L przy takiej samej jezdzie, rownie skomplikowana i wcale nie mniej awaryjna. Moge tu pare tlokow rozerwanych wstawic od b48/b58, przebiegi 150tys+
    1 punkt
  15. U mnie z tym V8 też nie jest źle ... (tak, tak wiem 40d to "minimum -50%" 🙂, wiem zdaję sobie z tego sprawę ale taki był mój wybór i dobrze mi z tym ! )
    1 punkt
  16. Zawsze znajdzie ktos wiekszy, silniejszy, szybszy, mądrzejszy. Takie zycie;) dla mnie porownujac 40i do 40d benzyna jest tańsza, cichsza, szybsza przy mniejszym skompilowaniu i mniejszej awaryjności. A to okupione srednim spalaniem statystycznie 2 l wiekszym , co bedzie zakladajac różnice w cenie nawet po rabacie i w zakupie za gotowke (16000) przy cenie paliwa 7 zl zwracać sie przez (16000/7/2*100) ponad 100 tkm
    1 punkt
  17. Lej zalecany przez producenta. Albo Ravenol 0W30 Lepsze dla silnika będzie częstsze zmienianie, niż to, czy wybierzesz 5w40 zamiast 0w30. W moim V8 zmieniam olej co 10 tys km
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.