Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 21.11.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dokładnie jak piszesz. Też miałem obawy, ale nie miałem wyboru 🙂 i jestem suuuper zadowolony.
    2 punkty
  2. @Pawel152 Przy wymianie pokrywy i podkładek pod wtryskiwaczami warsztat mógł zrobić inspekcję komory spalania kamerką - nie wiesz, czy to robili? Wtedy fachowcy mogliby coś wywnioskować po stanie gładzi cylindra (jakieś rysy), samych tłoków i zaworów, np. czy jest nagar po spalaniu oleju lub widoczny olej w gniazdach zaworów ściekający z uszczelniaczy. Zapytaj może jeszcze w warsztacie, co oni na to. Jeśli chodzi o program w silniku, to nie wydaje mi się, żeby miał na to taki wpływ, choć nie znasz pewnie całej historii pojazdu.
    1 punkt
  3. Niech Pan nie miesza f10/11 z f30 f20 czy f15 w temacie o serii 5 😛
    1 punkt
  4. Planowałem robić tak jak Ty wiec podzielę się swoim doświadczeniem. Pierwsza wymianę miałem przy 2k potem zrobiłem przy 10.5k teraz mam niecałe 16k i komputer wskazuje pierwszy serwis przy 17k. Interwał skrócił się z 30k gdyż auto użytkowane zgodnie z możliwościami 😉 zakładam że też w tym aucie nie będziesz tylko spokojnie jeździć więc weź pod uwagę że interwał się skróci. Mi teraz wyjdzie wymiana kolejna po 6.5k więc trochę wcześnie gdybym wiedział że tak będzie to drugą wymianę zrobiłbym przy 8-9k pewnie. Szczególnie że opiłki były też po drugiej wymianie.
    1 punkt
  5. Kolejna akcja... https://www.bmwblog.com/2024/11/12/2025-bmw-x1-recall-bpillar-issue/?fbclid=IwY2xjawGryhNleHRuA2FlbQIxMQABHeO2N3yyVCtyx55GwVssgXTCYIpqdibLprcrjPwJdqGQgj37z22t_6MBDg_aem_0kcaUkM81w1dPPthTyyY_A
    1 punkt
  6. No i super, fajnie że się udało 🙂 Moja pomoc była bezinteresowna, wypij to piwko na zwieńczenie udanej roboty 💪
    1 punkt
  7. Seryjny srebrny czy tam czarny.
    1 punkt
  8. Z tymi fotelami M to według mnie zależy kto jaką ma budowę ciała. Ja zrezygnowałem z ich wyboru właśnie z uwagi na te ograniczenia na nogi. Siedząc chwilę w tym fotelu uznałem, ze to mi bardzo przeszkadza i będzie to duże zmniejszenie wygody w porównaniu do foteli komfortowych szczególnie na dłuższej trasie.
    1 punkt
  9. Słonik znalazłem auto dla Ciebie. Cena taka, że przy Twoim budżecie mozesz nawet dwa kupic 😉 Renault Rafale 4x4 300km plug-in. W srodku prawdziwe premium, tylna os skretna, specjalnie opracowane zawieszenie dla tej wersji, dobre naglosnienie, spora bateria no i nowy model. Silnik spalinowy tylko trzy cylindry 1.2 ale w moim odczuciu ma wyzsza kulturę pracy niz 2l Bmw. Jak masz gdzieś w okolicy salon Renault to serio polecam jazdę próbną 😉
    1 punkt
  10. No i wolniejsze 40i 50e Dopiero M60i lepiej się zbiera cena od 533 k Dlatego G45 m50 nieduży "SUV" dobrze się odpychający Myśle że mimo środka będzie dobrze się to sprzedawało
    1 punkt
  11. Genialne auto w pieknym kolorze. Gratulacje. Zmien olej olej po 1000, ilosc opilkow przerazajaca.
    1 punkt
  12. Słyszałem o sytuacji, gdzie rzeczoznawca likwidujący szkodę sprawdzał, czy opony mają homologację, ale nie słyszałem jeszcze żeby ktokolwiek zakwestionował brak homologacji felg. Poza tym: czy widziałeś gdziekolwiek listę "homologowanych" felg do BMW? Ja sprawdzam rozmiary felg OEM i szukam felg o tych samych rozmiarach (średnica, szerokość, rozstaw śrub) dając sobie +/- 2mm tolerancji na odsadzeniu (ET). Dodatkowo otwór centralny nie może być mniejszy, niż OEM (może być większy, wtedy wstawia się pierścień centrujący).
    1 punkt
  13. Produkcja g65 ma byc od sierpnia 2026 wiec realnie 2 lata jeszcze. To lepiej wziasc teraz g05 i wymienic na g65 lci
    1 punkt
  14. Witam również wszystkich zainteresowanych! Sytuacja opisana przez Darrot jednak nie taka odosobniona - objawy te same, diagnoza ta sama - pęknięty smok oleju. Aczkolwiek do tego mechanik doszedł uprzednio podchodząc po kolei : do czujnika ciśnienia, regulatora ciśnienia, zaworu... w porę udało się uratować silnik. Także może komuś ta informacja też pomoże 🙂 Pozdrawiam
    1 punkt
  15. Witam wszystkich forumowiczów. Ja też barowałem się z niskim ciśnieniem oleju w N43 i oczywiście wymieniałem to co było podejrzane. Natomiast jest jeszcze jeden temat o którym przekonałem się zupełnie przypadkiem szukając powodu niskiego ciśnienia. A mianowicie smok oleju. problemem jest jego nieszczelność i nie chodzi tutaj o oring na połączeniu z pompą tylko jego rozszczelnienie na zgrzewie. Łatwo to sprawdzić dmuchając nawet ustami w jedną z rurek a drugą zatykając. W zasadzie to zaczynam podejrzewać że przy kolejnym silniku z tym problemem należało by od tego zacząć bo zrucona miska w kolejnym silniku i to samo. Nie twierdzę też że powyższe elementy układu smarowania opisywane na forum nie są przyczyną ale czytając nie natknąłem się na taki problem ze smokiem. I nie mówię tu o jednym takim przypadku tylko kilku. Może się komuś przyda i może zostanie uratowany jakiś silnik dzięki temu co napisałem. Mi sie jednego nie udało uratować . Pozdrawiam
    1 punkt
  16. Nie. Mylicie kwestie. Po pierwsze - dwie szerokości felg to dwie szerokości opon. nie zakładasz jednej szerokości opon do różnych felg przód tył. Druga kwestia to co przewidział producent do ciebie na zimę. Czy jest tam w ogóle ogumienie mieszane. Jeśli tak, to musi być homologowane. Rft. czy bez rft nie ma znaczenia. Jak najbardziej producent przewidział zimówki w wariancie mieszanym do ciebie, typ z BMW gada bzdury. Masz tutaj styling 796M: 36 11 2 462 648 36 11 2 462 649 225/45 + 255/40 Chcesz jednakowe zimówki to 4x ta sama felga (frontowa) ma być. Strona 13. prawy dolny róg https://content.bmw.at/bmw.at/flipbooks/2022-winter/pl/#p=13
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.