Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 20.11.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Może lekki offtop (osobny temat pewnie na dniach wleci) , ale gwiazdka w tym roku przyszła wcześniej, M340i LCI2 odebrane. Wrażenia po pierwszych kilkudziesięciu kilometrach są takie że trzeba będzie w ekspresowym tempie nabić te 2K km docierania 😁 Narazie mam pozytywne wrażenia odnośnie zawiasu adaptacyjnego w comforcie. Na 19'' zimówkach RF jest wystarczająco komfortowo, jak w aucie na daily do miasta, bałem się że będzie gorzej i żona będzie narzekać. Poza tym, przycisk auto S/S obecny, pokrywa silnika mperformance obecna, co mnie zastanawiało to czy będzie wygłuszenie pod maską, ale jest . Na YT modele LCI2 na USA nie miały wygłuszenia.
    3 punkty
  2. Na 2 turbinach w f10 było n47d20D czy inaczej nazywane n47s1. B47 biturbo było dopiero w g30 i miało 231 koni, potem od chyba 2018 czy 2019 roku wszystkie b47 już były biturbo
    1 punkt
  3. Tak, w F10/11 525d to do końca było N47. B47 występował tylko z jednym turbo. Natomiast w G serii B47 biturbo nie musi mieć oznaczenia 25d bo od któregoś roku 20d również ma dwie turbiny (np w G20 od początku).
    1 punkt
  4. Moduł musisz mieć, bo to KOMBI - zestaw wskaźników, a inaczej - licznik 😉
    1 punkt
  5. Wygląda na to że moduł LM2 jest okrojony w wyszczególnienie warm/kalt poszczególnych żarówek. Zerknij tu, to powinno być rozwiązanie na Twój problem (post #421)- https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1553779-NCS-Dummy-Taking-the-expert-out-of-NCS-Expert&p=27201768#post27201768
    1 punkt
  6. Poszukaj części bez pierwszych 4 znaków - bez 6131 - na pewno znajdziesz 🙂
    1 punkt
  7. B47 jest dużo więcej uszkodzonych (tych na dwóch turbospręzarkach 150/190) niż N47. Dla mnie N47 - bardziej bezpieczny silnik, ew. B47 na jednym turbo.
    1 punkt
  8. Oczywiście, że się nie pogniewalem 😀. Zdjęcie wziąłem przypadkowe z neta. Miałem sporo aut i często przełącznik grzania lusterek był osobny od przełącznika grzania tylnej szyby. W Skodzie nie wiem, nie miałem. Chociaż to VAT. Natomiast fakt, że dziwi mnie automatyzacja np. grzanych foteli, lusterek, czy kierownicy w bmw. Pewnie się przyzwyczaje😀. Choć wczoraj ustawiłem grzanie automatyczne fotela i kierownicy. Rano się załączyło...jednak za 3 minuty się wyłączyło. Więc i tak musiałem ponownie włączyć ręcznie. I wtedy pomyślałem o sensowności tego rozwiązania...
    1 punkt
  9. Jesteś pewien, że wrzuciłeś całą zawartość pliku TRC? Bo wygląda raczej na jakąś część.
    1 punkt
  10. Już widzę poranek w ASO. Mlody odpala na parkingu i wjeżdża na hale "Mlody, co z tym autem" "Uderzenie podczas pierwszego zapłonie danego dnia" "Kur mlody, i co slyszales cos za pierwszym odpaleniem?" "Kur szefie nie wiem , ale chyba nie , bo jakbym uslyszal to bym pewnie slyszal" "Ok wydawka, nic sie nie dzieje"
    1 punkt
  11. To już moje 3cie BMW z automatycznym grzaniem lusterek i nie wiem, bo nie musze wiedzieć, jak to się kontroluje. Tak jak oba posty wyżej, działa to bardzo dobrze i nie trzeba sobie zawracać tym głowy. Jak ktoś potrzebuje takiej kontroli, to niech kupi Skodę, ewentualnie Tuarega, maja te same przełączniki lusterek od 25 lat 😄
    1 punkt
  12. Jeżdżę X5 od 7 lat i w sumie nigdy nie miałem problemu zaparowanych/zamarzniętych lusterek - poza sytuacją wyjazdu z myjni ręcznej o czym wspominał ktoś wyżej. Nawet po postoju w trakcie deszczu/mżawki lusterka szybko robią się suche. Musi to działać więc jakoś całkiem nieźle (stawiam, że włącza się częściej niż sami byśmy włączali mając przycisk) jeśli przez tyle lat nie zwróciłem na to uwagi. Co nie zmienia faktu, że mogli dodać ten przycisk backupowo i dać nam trochę władzy ;).
    1 punkt
  13. Witam wszystkich forumowiczów. Ja też barowałem się z niskim ciśnieniem oleju w N43 i oczywiście wymieniałem to co było podejrzane. Natomiast jest jeszcze jeden temat o którym przekonałem się zupełnie przypadkiem szukając powodu niskiego ciśnienia. A mianowicie smok oleju. problemem jest jego nieszczelność i nie chodzi tutaj o oring na połączeniu z pompą tylko jego rozszczelnienie na zgrzewie. Łatwo to sprawdzić dmuchając nawet ustami w jedną z rurek a drugą zatykając. W zasadzie to zaczynam podejrzewać że przy kolejnym silniku z tym problemem należało by od tego zacząć bo zrucona miska w kolejnym silniku i to samo. Nie twierdzę też że powyższe elementy układu smarowania opisywane na forum nie są przyczyną ale czytając nie natknąłem się na taki problem ze smokiem. I nie mówię tu o jednym takim przypadku tylko kilku. Może się komuś przyda i może zostanie uratowany jakiś silnik dzięki temu co napisałem. Mi sie jednego nie udało uratować . Pozdrawiam
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.