Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 15.11.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. No jak dla mnie LCI dużo ładniejsze. Szczególnie tył. W pre LCI tył świeci bardzo słabo, a linie led nie są wyraźne zarysowane tak jak w LCI (wygląda jakby punktowo miały zaraz zgasnąć). Przód, kwestia preferencji. Led wygląda nieźle, ale daje mniejsze efekty. Laser daje dobre efekty (choć gorsze niż adaptive led LCI) , ale wizualnie nie różni się prawie w ogóle od X3 g01 pre LCI.
    1 punkt
  2. Polecam dobrać pakiet komfortu. Przy zamawianiu samochodu też się dużo zastanawiałem ale było warto. Korzystam tylko z digital Key i działa to super. Poza tym dodatkowo ogrzewanie tylnej kanapy, panel sterowniczy z tyłu, pełna regulacja elektryczna foteli, pamięć foteli, klimatyzowane fotele, automatyczne grzanie i chłodzenie foteli po uruchomieniu silnika, komfortowe wsiadanie z elektryczną kolumną kierowniczą. Warto do tego dokupić regulację lędźwi co daje dodatkowo pompowane boczki w fotelach podstawowych sportowych. Ogólnie polecam dobrać ten pakiet.
    1 punkt
  3. Problemy o których piszesz wynikają raczej z przyzwyczajenia niż z faktycznych usterek. Światła - na foto widać raczej poprawne oświetlenie. Wspominasz że przy 70/80 jest ciemno i "trzeba jeździć na drogowych". Trzeba jeździć na automacie a ten dostosuje Ci światła automatycznie w zależności od prędkości i pojazdów na drodze. Do tego "szeroko świecące" światła to szczególnie o tej porze zbawienie, gdzie co chwila jakiś lis na poboczu, lub pieszy przy nieoświetlonym przejściu. W X5 siedzisz wyżej, widzisz więcej, a to też wpływa na odczucia. Przeglądy - w nowym aucie to raczej mały problem. Ja używam Android Auto, a w telefonie Kalendarza. Usiądź na kanapie przed TV, wpisz termin badania w Google, ustaw powiadomienie. Będziesz mógł je odczytać, odsłuchać w samochodzie. Klocki - nie sądzę aby w F10 był jakiś inny czujnik zużycia klocków niż w G05. Jednak kontrolka zużycia zapala się odpowiednio wcześniej, tak, ze spokojnie można ten 1000 czy nawet 2000 się przeturlać. I tu też nie rozumiem po co inne wskazanie. Moim zdaniem trzeba się przestawić na trochę inne rozwiązania techniczne i to wszystko 🙂
    1 punkt
  4. Albo zrypaly ci sie swiatla i konieczna wizyta w serwisie albo wzrok i u okulisty 😁 a jak nic nie pomoze to powrot fo f10🤣
    1 punkt
  5. Miałem podobne falowanie obrotów i szarpanie przy zmianie biegów . Problemem okazał sie przerwany wężyk od podciśnienia po wymianie wężyka wszytko cycuś obroty nie szaleja a przy zmianie biegów nic nie szarpie . Przy okazji przeczyściłem krokowca bo jeśli byłby zawalony syfem to też może mieć wpływ na obroty.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.