Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11.11.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. testy długodystansowe mają się nijak do statystyki. Mają charakter ciekawostki i w żaden sposób nie potwierdzają ani nie zaprzeczają awaryjności danego samochodu. To jak z każdym sprzętem. Jednemu się pralka zepsuje po roku, a drugiemu podziała 10 lat. Potrzebna jest po prostu dużo większa próba. To tak jakby złapać na ulicy jednego człowieka, zapytać go czy jest zdrowy i na tej podstawie postawić wniosek, że Polacy są zdrowi.
    3 punkty
  2. Ale o czym się dalej wypowiadać? Jak nie kupisz zbyt młodego egzemplarza to za pomocą xDelete możesz sobie na żądanie zrobić z xDrive wersję RWD - czego chcieć więcej? 😉
    2 punkty
  3. Kolejna aktualizacja: 7.09.2024 miał miejsce rozszerzony serwis olejowy, filtr wyglądał średnio, poskręcało go mocno: Zrzut miski i ocena naciągu łańcucha pompy oleju, bez dramatu, do lekkiej korekty, silnik bardzo czysty: Śruby/otwory oczyszczone i skręcone na klej: Tu już po korekcie: Miska przygotowana: Podstawa filtra: Nowy filtr oleju: Olej: Filtr powietrza: Filtr paliwa: Po ingerencji nawet jeździ:
    2 punkty
  4. Az przypomnial mi sie ten suchar ^^ Rozmowa dwóch pracowników: - Jeżeli szef nie odwoła swoich słów, to jutro wypier***am stąd! - Jak to?! A co on takiego powiedział? - Wypier***aj stąd!
    1 punkt
  5. Jeździłem kiedyś dwa tygodnie EQE z tym nowym system. Dwa razy się zdarzyło, że cały system scrashował w taki sposób, że się musiałem na poboczu zatrzymać aby ponownie uruchomić samochód i zrobić reset. Cześć rzeczy nie dało się zmienić po prostu się system zawieszał, a prędkościomierz reagował z 3 sekundowym opóźnieniem. Niebezpieczna sytuacja, dlatego dla mnie mercedes to jest i będzie kupa. Plastiku tona, ekrany a system padaka. Może to poprawili update softu. A c-klasa konkurencja BMW jest nie do jazdy. Znajomy ma, nie wiedzieć czemu ktoś wpadł na pomysł aby zrobić mega mały prześwit we wszystkich wersjach zawiasu poza wersją all terrain. Nie da się tym jeździć, znajomy potrafi przytrzeć samochodem przejeżdzającąc przez większę progi zwalniające. Samochód zamówiony w ciemno, ma z nim uciekać. Więc moim zdaniem nie masz co żałować. Pojawiają się pierwsze testy A5, ludzie chwalą ale tam jest tylko 4x4 lub FWD nie ma RWD. Jest w sumie alfa, lexus IS nie jest u nas dostępny. Ten Lexus to jest ogólnie potwór ma 5.0 V8 472HP RWD, masa przycisków tak jak G20 przed LCI, kosztując tylko w tej wersji ok. 60k$ w podstawie = 240k zł https://www.lexus.com/models/IS500 Może bardziej konkurencja M3, ale kosztuje tyle co 340i. Samochód z 2024 roku, zrobiony wydech to jest nie pojęte jak to brzmi 😛 Sam będę myślał, aby ściągnąć sobie takiego do Polski za jakiś czas jako fun car.
    1 punkt
  6. https://czesci.bmwsklep.pl/bmw-x5/g05-sav/x5-45ex-ece-automat/kola
    1 punkt
  7. Olej homologację, to wymysł. Weż Bridgestone BLIZZAK LM005... R
    1 punkt
  8. Powinno grzać czas cały ale zauważyłem tryb, którego BMW nie lubi i może wtedy robi "gupie" rzeczy 😀 W eco-pro na pewno ogranicza działanie klimy to i może grzania stołków również. Jak pobiegasz następnym razem na zimnym nie schodź do eco-pro tylko zostań w comfort i zaobserwuj działanie. Może per definicja poczujesz się komfortowo 🙃
    1 punkt
  9. Ja w e39 do założenia siłowników klapy użyłem rurki od podnośnika typu żaba. Teleskop siłownika wszedł w rurkę, dzięki czemu łatwiej było manewrować siłownikiem i trafić na przegub kulowy.
    1 punkt
  10. Zostaw te 19 na zime a kup sobie cos wiekszego na lato , 19 cali na x5 to jakis zart 😁
    1 punkt
  11. Na Śląsku z tego mocno szukałem jest do 15%. Bez leasingu dekara i żadnych specjalnych promocji. Benzyna 2.0
    1 punkt
  12. Ta Petrola g30 to kwintesencja BMW premium o jakich tutaj napisano wiele stron dyskusji, przecudowny spec! Wszystko takie jak ma być bez oszczędności i gownianego plastiku w dodatku z potężnym v8 ale nie męczące na codzień jak m5. Ehhh..
    1 punkt
  13. Jak masz pin2 w kostce od lampy pusty to nie masz przewodu do przeciwmgielnych.
    1 punkt
  14. Na grupce na FB ludzie pisali, że to GPF i jest to całkowicie normalne.
    1 punkt
  15. Ja u siebie wymieniłem filtr kabinowy na VALEO 701045, producentem filtra OEM też jest Valeo. Oba filtry wyglądają praktycznie identyczne, więc moim zdaniem średnio ma sens, żeby płacić 500zł zamiast 60zł. Filtr powietrza kupiłem OEM, za około 200zł. Nie wychodził dużo drożej niż zamienniki, a jednak w razie awarii silnika bezpiecznej żeby tam był oryginał. Sama wymiana jest banalna i zajmuje maksymalnie 5 minut. Filtr wymieniłem po 30 tysiącach kilometrów i oryginalny filtr był czysty, ale jeżdżę głównie autostradami. Filtr paliwa jest zintegrowany z pompą paliwa jeśli dobrze pamiętam i jest niewymienny.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.