Jeździłem kiedyś dwa tygodnie EQE z tym nowym system. Dwa razy się zdarzyło, że cały system scrashował w taki sposób, że się musiałem na poboczu zatrzymać aby ponownie uruchomić samochód i zrobić reset. Cześć rzeczy nie dało się zmienić po prostu się system zawieszał, a prędkościomierz reagował z 3 sekundowym opóźnieniem. Niebezpieczna sytuacja, dlatego dla mnie mercedes to jest i będzie kupa. Plastiku tona, ekrany a system padaka. Może to poprawili update softu. A c-klasa konkurencja BMW jest nie do jazdy. Znajomy ma, nie wiedzieć czemu ktoś wpadł na pomysł aby zrobić mega mały prześwit we wszystkich wersjach zawiasu poza wersją all terrain. Nie da się tym jeździć, znajomy potrafi przytrzeć samochodem przejeżdzającąc przez większę progi zwalniające. Samochód zamówiony w ciemno, ma z nim uciekać. Więc moim zdaniem nie masz co żałować. Pojawiają się pierwsze testy A5, ludzie chwalą ale tam jest tylko 4x4 lub FWD nie ma RWD. Jest w sumie alfa, lexus IS nie jest u nas dostępny. Ten Lexus to jest ogólnie potwór ma 5.0 V8 472HP RWD, masa przycisków tak jak G20 przed LCI, kosztując tylko w tej wersji ok. 60k$ w podstawie = 240k zł https://www.lexus.com/models/IS500
Może bardziej konkurencja M3, ale kosztuje tyle co 340i. Samochód z 2024 roku, zrobiony wydech to jest nie pojęte jak to brzmi 😛 Sam będę myślał, aby ściągnąć sobie takiego do Polski za jakiś czas jako fun car.