Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08.11.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Pytanie do użytkowników 30d i 40d, którzy sporo km robią w zakorkowanym ruchu miejskim (miasta wojewódzkie i podobne). Czy są jakieś problemy z DPF? Czy silnik jest mocno wrażliwy na taki sposób użytkowania? Wiadomo, że czasem będą się zdarzać trasy (powiedzmy 1 na 1 lub 2 miesiące trasa ok. 500km), ale jak sprawują się te jednostki przy użytkowaniu głównie miejskim, jeśli chodzi o awaryjność?
    1 punkt
  2. Też często jeżdżę do Kotliny - Polanica z której pochodzę. Przez panujący ruch preferuję późne wieczory. Nigdy nikt mi nie mrugał a światła ewidentnie tańczą i robią bardzo dużo dobrej roboty. Na Twoim miejscu pojechałbym sprawdzić geometrię. Jak jesteś blisko Wrockai masz czas to możemy się przejechać i jednym i drugim. Wszystko jest subiektywne oprócz ewidentnego mrugania innych uczestników. Miałem kiedyś problem w nowej A4 B8 że światłami ponad 10 lat temu. We Wrocku w salonie niby próbowali dwa razy ogarnąć temat... bez skutku. Ale na Śląsku przy okazji zrobili co trzeba... wszystko zależy od wiedzy i chęci.
    1 punkt
  3. U mnie w fotelu kierowcy pracowało płynnie, z czasem zaczęło pracować głośniej i przeskakiwać, a w końcu się zablokowało. Słychać było że silnik próbuję kręcić, ale coś go blokuje. W fotelu pasażera silnik pracował swobodnie, ale nic się nie wysuwało. Werdykt jest taki, że w obu fotelach teflonowa zębatka do wymiany. Zakupiłem mosiężne i po problemie. Tylko zaznaczam bo nikt o tym nie wspomina, mosiężne pracują głośniej od teflonowych. Tak jak kolega yarko2000 mówi, to jest maks kilkanaście minut roboty i warto samemu sprawdzić.
    1 punkt
  4. Dach się zepsuł i naprawił, wada fabryczna usunieta. Plus nowe uszczelki.
    1 punkt
  5. @słonik40 Ja od momentu zakupu Tesli robie sobie DCA za oszczędności na paliwie. Nie inwestuje nic więcej. Slonik, jak myślisz, sprzedawać czy dalej robić DCA. Taki mały eksperyment reinwestowania środków, które bym przepalił na paliwo. Żeby nie być gołosłownym. Nawet jak wrócą do 180USD to płakał nie będę 😉 Kompensuje znikomą utratę wartości samochodu 😉
    1 punkt
  6. Ja zawsze po zakupie nowych opon robię zbieżność i nie mam żadnych problemów ze ściąganiem czy koleinami itd. Auto prowadzi się jak po sznurku.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.