Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07.11.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Zrobione 40kkm na Pirelli, Run Flat, Tez 225/45 ale R17 i FWD, teraz zalozone 4 raz, pewnie ostatni sezon. Byly w alpach i daly rade, na autostradach i deszczu tez, bylem tez na nich w hiszpanii +20 st.C w styczniu, nie gotuja sie, wygladaja spoko, nie pekaja. No ja bym nie jezdzil bez RF zima, nie wiem o co wszystkim chodzi by tego unikac, lepiej stac po ciemku w zimnie gdzies na autostradzie i czekac na lawete?
    2 punkty
  2. Po prostu nie zwracamy na to uwagi
    2 punkty
  3. Mikołów , to najbliżej ciebie co mi dano duży rabat , dalej , bońkowski ZS inchcape PO Do ugrania 14,5-15 oczek z ulicy bez floty , nie prawnik, nie lekarz itd . Zależy na którego handlowca natrafisz
    1 punkt
  4. Bzdura. U mnie auto stało dwa dni i szukali przyczyny stuku przy pełnym skręcie. W końcu zamontowali elementy z innego auta i doszli do rozwiązania. Wycenili naprawę, podziękowałem. Auto zastosowało tryb PC/Windows, czyli po złożeniu problem zniknął i nie pojawia się od czerwca. Nikt ode mnie nie wziął grosza, a auto już jest po gwarancji. Zmień ASO.
    1 punkt
  5. M50, praktycznie konfiguracja na full. 25.06 złożone zamówienie. Mówili że mają tylko jeden slot na ten silnik do końca roku i nie byli przez to skłonni do zbyt wysokich rabatów. Wolałem zgodzić się na produkcję po nowym roku kosztem lepszej ceny. Pare tygodni temu zadzwonił handlowiec ze fabryka zmieniła status, wiec musiało coś się bezpośrednio tam wydarzyć że przesunęli do szybszej produkcji. W zeszłym tygodniu miał już status quality check.
    1 punkt
  6. Jedno 5GT, które trafiło to kolegi - uważam że w stanie kolekcjonerskim wręcz. Nigdy nic nie rozkręcane, parkowane w garażu przydomowym - dwustanowiskowym ale jako jedyne auto. (samochód u mnie 2022) Drugie 5GT które trafiło do kolegi-kolegi - stan dobry, może bardzo dobry, ale nie znam aż tak historii jak i gdzie było parkowane. Oba powyższe to 2014 rok. (samochód u mnie 2023) Trzecie 5GT - no tutaj była jakaś kolizja, mialo większy przebieg ale było też z 2016 roku. (samochód był u mnie chyba 2021) w 5GT było akceptowalnie głośno, ale w F02 było znacznie ciszej. w 6GT jest akceptowalnie głośno, ale w G30 jest ciszej. F10 nie było jakoś rewelacyjnie wyciszone, nie wiem czy w E60 nie było przyjemniej. Ogólem, ciężko się odnieść jak nie przesiadasz się z dnia na dzień z jednego auta na drugie, lub nie jeździsz dwoma na raz. Jedyne co mogą potwierdzić, lub temu zaprzeczyć to pomiary głośności. Żonie się bardzo dobrze jeździło 5GT. Mi przeciętnie. Nie lubie wyższych aut, kiedyś mówilem że 5GT to max, ale X3 - G01 mi się bardzo dobrze jeździło. Nie wiem co żona o 6GT myśli, ale dla niej nawet X5 czy X7 jest Ok.
    1 punkt
  7. A ja mam takie pytanie, trochę retoryczne, do kolegi Woytasa > rozumiem, że w trosce o drogę hamowania, o te dodatkowe metry, w okresach przejściowych(wiosna/jesień), codziennie, zanim wyjeżdżasz z garażu to sprawdzasz jaka jest aura oraz co najważniejsze, temperatura i przekładasz koła/opony na odpowiednie? 🙂 Bo np w marcu może być wcześnie rano np -10, a za dwa dni już np +15...
    1 punkt
  8. Daj spokój. Po co się szarpać. Standardowe hamulce są bardzo dobre. Wielosezon obojętnie jaki jest bardzo dobry, ba, chińczyk i nalewka też dadzą radę. Przecież nikt nie ma potrzeby czasem awaryjnie hamować, wszyscy jeżdżą maksymalnie 70km/h z odstępami po 100m do poprzedzającego auta.... Także tak. Amen.
    1 punkt
  9. Cześć. Witam wszystkich po bardzo długiej nieobecności. Przepraszam wszystkich że zaniedbałem obowiązki. Nie będę szukał wymówek. Przechodzę od razu do działania. Na początek wyłączam kolejkę moderacji dla nowych użytkowników. Od teraz każdy post będzie widoczny od razu. Z tego miejsca serdecznie i z całego serca dziękuję wszystkim aktywnym moderatorom za nadzór tego forum. Dziękuję że jesteście i aktywnie działacie. Ze swojej strony dodam, że za niedługo będziemy myśleć o migracji forum do nowej wersji, która poprawi wydajność, doda natywny tryb ciemny i masę innych usprawnień. Jeśli są tu osoby, które chcą "popatrzeć" jak to będzie wyglądać - zapraszam na PW, dam dane dostępowe.
    1 punkt
  10. Nie sądzę, żebyś znalazł z gwiazdką zimowy komplet, bo zdaje się, że producent nie przewidywał mieszanych rozmiarów na zimę.
    1 punkt
  11. Dzień dobry, nasza oferta na olej oraz filtry do w/w BMW: 1. Oleje, które szczególnie polecam do silnika w/w BMW - Oryginalny BMW TwinPower Turbo LL-04 5W-30 1 l: https://czescidobmw.pl/bmw-twinpower-turbo-ll-04-5w-30-1l-83212405948--83212405948 - Millers EE LL C3 5W-30 zgodny z aprobatą BMW LL-04 1 l: https://czescidobmw.pl/olej-silnikowy-ee-ll-c3-5w30-1--ee,1ll,1c3,15w30,11 5 l: https://czescidobmw.pl/olej-silnikowy-ee-ll-c3-5w30-5--ee,1ll,1c3,15w30,15 - Motul 8100 X-clean EFE 5W-30 zgodny z aprobatą BMW LL-04 1 l: https://czescidobmw.pl/motul-8100-x-clean-efe-5w-30-1l-5w30-8100-x-efe-1-mt--5w30,18100,1x,1efe,11,2mt 5 l: https://czescidobmw.pl/motul-8100-x-clean-efe-5w-30-5l-5w30-8100-x-efe-5-mt--5w30,18100,1x,1efe,15,2mt - Ravenol VMP 5W-30 USVO zgodny z aprobatą BMW LL-04 1 l: https://czescidobmw.pl/olej-silnikowy-ravenol-1111122-001-01-999--5w30,1vmp,11l,2rav 5 l: https://czescidobmw.pl/olej-silnikowy-ravenol-1111122-005-01-999--5w30,1vmp,15l,2rav - Shell Helix Ultra ECT C3 5W-30 zgodny z aprobatą BMW LL-04 1 l: https://czescidobmw.pl/helix-ultra-ect-c3-5w30-1l-bmw-ll-04-5w30-ect-c3-1-she--5w30,1ect,1c3,11,2she 4 l: https://czescidobmw.pl/helix-ultra-ect-c3-5w30-4l-bmw-ll-04-5w30-ect-c3-4-she--5w30,1ect,1c3,14,2she Ilość oleju do silnika: 5,0 l. 2. Filtry - filtr oleju https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=11428570590 - filtr paliwa https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=13328584868 - filtr powietrza https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=13718513944 - filtry kabinowe z węglem aktywnym (ceny za zestawy składające się z 2 filtrów) https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=64116823725 Oprócz standardowych filtrów kabinowych z węglem aktywnym w naszej ofercie dostępne są następujące filtry o działaniu antyalergicznym, antybakteryjnym oraz antysmogowym: - Bosch FILTER+: 0 986 628 544 Informacje o filtrach tego typu: - Bosch FILTER+: https://www.bosch.pl/internet-rzeczy/filtr-kabinowy-filter-przeciw-smogowi-alergenom-i-bakteriom.html Na równi z filtrami Oryginalnymi BMW polecam produkty firm: Knecht/Mahle oraz Mann-Filter. To najbardziej renomowani producenci filtrów. Firmy Knecht/Mahle oraz Mann-Filter od dziesięcioleci są głównymi partnerami BMW w zakresie dostarczania filtrów na pierwszy montaż. Pozdrawiam Maciej Ziółkowski
    1 punkt
  12. Nadszedł czas na małe podsumowanie z mojej perspektywy laika ( jak pisałam wcześniej to nasze pierwsze salonowe auto, poprzednie f30 przejęliśmy leasing od znajomego) z góry sorka za długość, ale pisane od jakiegoś czasu w notatkach, więc się zebrało. No… to nadal się jaram jak jadę 😁 ale nie wiem w sumie czego oczekiwać od nowego auta tej klasy 😆 ktoś kto ma więcej do czynienia z nowymi autami chyba napisze bardziej konstruktywną opinię. Lubię te automatyczne światła, lubię te samo włączające się grzanie fotela jak jest rano zimno. Bardzo lubię, że sama wyjeżdża mi przez bramę sprzed domu i że się same włączają kamery, gdy dojeżdżam do przeszkody podczas parkowania. Fajnie wygląda ta kamera live przed kierownicą na skrzyzowaniach z zaznaczonymi strzałkami jak jechać w 3D, szkoda, że działa tylko z nawigacją wbudowaną, a już nie z Google Maps. Jak ostatnio jechałam f30, gdy g60 była na detalingu, to myślałam, że wspomaganie przestało działać, w g60 żadne manewry nie są problemem. Co prawda przez to, że jest długa czasem trzeba się dobrze „zadać” albo poprawiać. Na pewno pomogła by tutaj tylna oś skrętna, której nie mamy. Przyspieszenie jest spoko (zwłaszcza z boostem, idzie jak dzik w kartofle 😂😂) ale jeśli chodzi o osiągi, to trzeba mieć na uwadze, że jest to ponad 2 tonowa limuzyna z 2 litrowym dieslem i wiadomo, że nie idzie jak M5, ale akurat nie mieliśmy wolnych 800k, może w przyszłym roku 😆 Pali tak mało, że z szoku nie mogę wyjść, przy mojej jeździe f30 paliło nawet 8,9l/100 benzyny, a g60 normalnie schodzę do 4,7l/100km 🫣pełen bak na 1200 km prawie, tak można żyć. Przejechaliśmy już ponad 6500 km i uważam, że i jako pasażer, i jako kierowca na dłuższe trasy jest bardzo wygodnym samochodem. Trochę denerwują mnie wszystkie funkcje na ekranie dotykowym, nie zawsze mam możliwość coś przełączyć, szukać w menu w danym momencie, ale idzie się przyzwyczaić, można porobić skróty itd Ale jest niestety wielka, niestety i stety, widać różnice w komforcie w środku, spokojnie z fotelikiem mogą jechać z tyłu normalnie na luzie 2 osoby lub jedna z otwartym podłokietnikiem i fotelikiem, ale za to znaleźć miejsce parkingowe bez obaw o obicie auta to problem. Brak dociągow uważam też na minus, bo drzwi są duże, ciężkie i trzeba „trzasnąć”. Piano black jest piękny, ale rysuje się od samego patrzenia ( no ale to mieliśmy też w F30 to wiedzieliśmy, że tak będzie) nie przyjmuje jako wadę, bo to był świadomy wybór. Ogólnie jest to jedna z niewielu G60 w najbliższej okolicy, myślę, że na jakieś 50 km ciężko spotkać drugą, ja osobiście widziałam jedną narazie i bardzo, ale to bardzo przyciąga wzrok i zainteresowanie wszystkich dookoła, czy to pieszych czy kierowców, pewnie przez ten kontrowersyjny iconic glow 😉 który dla nas, jest akurat wisienką na torcie. Jeśli ktoś dotarł do końca to serdecznie pozdrawiam i w razie pytań chętnie odpowiem, w wolnej chwili, więc jak coś Was nurtuje, to mogę sprawdzić 😎
    1 punkt
  13. W grudniu zeszłego roku odebrałem nowe ix1 30xdrive. Postanowiłem zostać testerem i pierwszy raz w życiu wrzuciłem od razu po odbiorze całoroczne opony hankook kinergy 4s w rozmiarze 225/60 r17. Od tego momentu czyli przez jakieś 10 miesięcy auto przejechało 17 tys. km. Przypomnę że waży ponad 2 tony, ma ponad 300KM i prawie 500nm przyspiesza do setki w 5,5s. Wygląda jak pudło a jedzie jak bolid. Czy to śnieg i śliska nawierzchnia, czy deszcz, czy upał auto na tych kapciach zachowuje się wzorowo. Nie było żadnej dziwnej lub niebezpiecznej sytuacji. Nie oszczędzam go tylko w miarę możliwości daję w palnik ile wlezie a opony nigdy nie zawiodły. Także jak ktoś ostro upala bmw M to całorocznych nie polecam a dla całej reszty kierowców, którzy normalnie użytkują swoje auta jak najbardziej. Jeden kolega tutaj to żyje w jakieś wyimaginowanej rzeczywistości. Jak to jest że u niego ludzie jeżdżą struclami na oponach premium a ja przed chwilą kupiłem 7 letnie bmw 7 od pierwszego właściciela który sprzedał mi je na zimowych chińskich oponach Firemax 19", które nawet nie mają ochrony rantu felgi. Jakiś pech cholera.
    1 punkt
  14. Ile ludzi kupuje auta premium? Już widzę jak ktoś do Golfa z 2005 r. ładuje Micheliny. Zejdź na ziemię z tym życzeniowym myśleniem. Większość aut w Polsce nie jeździ na oponach premium. Sądzę, że większość nie wie kiedy opona jest już na śmietnik.
    1 punkt
  15. Bzdurny hejt na ludzi którzy nie mają ochoty zap…, w połowie krajów zachodniej Europy 518d to aż za dużo bo do 110-120 na autostradzie albo do 80 na krajówce to 150KM szybko przyspiesza. Kupuje się to bo człowieka stać. Chwilowo mieszkam w ostatnim miejscu na ziemi gdzie można legalnie efektywnie poruszać się szybko (nocami bo w ciągu dnia za duży ruch) więc mam większy silnik. W chwili gdy wejdą w PL zapowiadane odcinkowe pomiary prędkości bez wielkiego żalu kolejne auto kupię słabsze a zaoszczędzone pieniądze wydam na coś innego.
    1 punkt
  16. Nie wiem kim trzeba być i jakie plewy mieć w głowie coby takie rzeczy robić... Mi ponad 10 temu w miesięcznym A4 cały book gwoździem przerysowali... bolało jak to pierwsza rysa tym bardziej na pierwszym nowym aucie... współczuję.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.