Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05.11.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Tu się mylisz, mam syna w szkole średniej i w porównaniu z moimi latami stwierdzam, że młodzież dzisiaj wybitnie nie interesuje się motoryzacją. Bardziej by pasowało , że przechwalają się kto ma lepsze ciuchy 😉
    3 punkty
  2. Cześć. Witam wszystkich po bardzo długiej nieobecności. Przepraszam wszystkich że zaniedbałem obowiązki. Nie będę szukał wymówek. Przechodzę od razu do działania. Na początek wyłączam kolejkę moderacji dla nowych użytkowników. Od teraz każdy post będzie widoczny od razu. Z tego miejsca serdecznie i z całego serca dziękuję wszystkim aktywnym moderatorom za nadzór tego forum. Dziękuję że jesteście i aktywnie działacie. Ze swojej strony dodam, że za niedługo będziemy myśleć o migracji forum do nowej wersji, która poprawi wydajność, doda natywny tryb ciemny i masę innych usprawnień. Jeśli są tu osoby, które chcą "popatrzeć" jak to będzie wyglądać - zapraszam na PW, dam dane dostępowe.
    2 punkty
  3. Rozmowa w tym temacie sięgnęła poziomu dzieciaków z liceum którzy przechwalają się kto jeździ lepszym samochodem 🤣🙈
    2 punkty
  4. Tutaj link https://vm.tiktok.com/ZGdLGxpRN/
    1 punkt
  5. wewnątrz drzwi jest sporo wilgoci/wody ona sobie spływa odpływami, ale wchodzi wszędzie, dostała się do pancerza linki, jak temperatura spada poniżej 0 zamarza w środku i przestaje ta linka wewnątrz pacować, mróz ją łapie, miałem kiedyż taki problem w Fiacie 126p i ręcznym, przy sporym mrozie linka zachowywała się podobnie, po pociągnięciu ręką ją zrywałem, ale miała problem aby się cofnąć, gotowały się hamulce, kiedyś taki stary dziadek/warsztatowiec, polecił mi aby zagotować ją w smarze, postawiliśmy stare stalowe wiadro na kozie i zozpuściliśmy puszkę smaru w tym wiadzrze, jak było płynne utopiliśmy w tym linki od ręcznego, smar po rogrzaniu dostał się do całej linki, jak temperatura spadła, już w tej lince była. Jaki był efekt? Linka chodziła pięknie i lekko, nigdy więcej nie zamarzła, ale czy dziś się chce komuś coś takiego robić?
    1 punkt
  6. Linka do wymiany (51217297439) Przerabiałem u siebie w obu drzwiach przednich
    1 punkt
  7. Nie bardzo rozumiem te twoje wpisy... Klekotem? Okazuje sie ze diesel jest bardziej cichy w trasie niz benzyna wiec to ty jezdzisz klekotem. Poza tym, ten obrazek, czlowieku, obecne diesle to sa fiolki z tlumnika, smierdza benzyny i maja czarne rury.
    1 punkt
  8. A jak się wykorzystuje taki silnik w SUVie? Jeśli w ten sposób, że jeździ się jak pojeb rozpędzając się od świateł do świateł w mieście, to rzeczywiście tak nie jeżdżę. Średnia społecznosci z listopada (wiem, początek miesiąca) to 10.9, ale nie chcę tutaj niszczyć Twojego przekonania, że jeździsz super oszczędnym klekotem więc niech będzie, że ponad 11l.
    1 punkt
  9. Nadszedł czas na małe podsumowanie z mojej perspektywy laika ( jak pisałam wcześniej to nasze pierwsze salonowe auto, poprzednie f30 przejęliśmy leasing od znajomego) z góry sorka za długość, ale pisane od jakiegoś czasu w notatkach, więc się zebrało. No… to nadal się jaram jak jadę 😁 ale nie wiem w sumie czego oczekiwać od nowego auta tej klasy 😆 ktoś kto ma więcej do czynienia z nowymi autami chyba napisze bardziej konstruktywną opinię. Lubię te automatyczne światła, lubię te samo włączające się grzanie fotela jak jest rano zimno. Bardzo lubię, że sama wyjeżdża mi przez bramę sprzed domu i że się same włączają kamery, gdy dojeżdżam do przeszkody podczas parkowania. Fajnie wygląda ta kamera live przed kierownicą na skrzyzowaniach z zaznaczonymi strzałkami jak jechać w 3D, szkoda, że działa tylko z nawigacją wbudowaną, a już nie z Google Maps. Jak ostatnio jechałam f30, gdy g60 była na detalingu, to myślałam, że wspomaganie przestało działać, w g60 żadne manewry nie są problemem. Co prawda przez to, że jest długa czasem trzeba się dobrze „zadać” albo poprawiać. Na pewno pomogła by tutaj tylna oś skrętna, której nie mamy. Przyspieszenie jest spoko (zwłaszcza z boostem, idzie jak dzik w kartofle 😂😂) ale jeśli chodzi o osiągi, to trzeba mieć na uwadze, że jest to ponad 2 tonowa limuzyna z 2 litrowym dieslem i wiadomo, że nie idzie jak M5, ale akurat nie mieliśmy wolnych 800k, może w przyszłym roku 😆 Pali tak mało, że z szoku nie mogę wyjść, przy mojej jeździe f30 paliło nawet 8,9l/100 benzyny, a g60 normalnie schodzę do 4,7l/100km 🫣pełen bak na 1200 km prawie, tak można żyć. Przejechaliśmy już ponad 6500 km i uważam, że i jako pasażer, i jako kierowca na dłuższe trasy jest bardzo wygodnym samochodem. Trochę denerwują mnie wszystkie funkcje na ekranie dotykowym, nie zawsze mam możliwość coś przełączyć, szukać w menu w danym momencie, ale idzie się przyzwyczaić, można porobić skróty itd Ale jest niestety wielka, niestety i stety, widać różnice w komforcie w środku, spokojnie z fotelikiem mogą jechać z tyłu normalnie na luzie 2 osoby lub jedna z otwartym podłokietnikiem i fotelikiem, ale za to znaleźć miejsce parkingowe bez obaw o obicie auta to problem. Brak dociągow uważam też na minus, bo drzwi są duże, ciężkie i trzeba „trzasnąć”. Piano black jest piękny, ale rysuje się od samego patrzenia ( no ale to mieliśmy też w F30 to wiedzieliśmy, że tak będzie) nie przyjmuje jako wadę, bo to był świadomy wybór. Ogólnie jest to jedna z niewielu G60 w najbliższej okolicy, myślę, że na jakieś 50 km ciężko spotkać drugą, ja osobiście widziałam jedną narazie i bardzo, ale to bardzo przyciąga wzrok i zainteresowanie wszystkich dookoła, czy to pieszych czy kierowców, pewnie przez ten kontrowersyjny iconic glow 😉 który dla nas, jest akurat wisienką na torcie. Jeśli ktoś dotarł do końca to serdecznie pozdrawiam i w razie pytań chętnie odpowiem, w wolnej chwili, więc jak coś Was nurtuje, to mogę sprawdzić 😎
    1 punkt
  10. Cykl życia wątku o 340d: 1. Zaczepka, że 340d jedzie lepiej; 2. awantura, że nieprawda 3. gorąca dyskusja, włącza się kilku geeków, wjeżdżają wykresy, całki, wzory fizyczne, ale jest pat, bo nikt niczego nie udowadnia 4. wpada gość, który godzi towarzystwo; 5. wszyscy się zgadzają, że w sumie dyskusja jest bez sensu 6. dyskusja gaśnie na tydzień lub dwa. 1. Zaczepka, że 340d jedzie lepiej . . .
    1 punkt
  11. Dzisiaj aktywowałem klucz na Galaxy S22Ultra. Samsung Wallet pobrany oficjalnie ze sklepu Samsunga. Wygląda na to że Samsung udostępnił Wallet w Polsce. Wszystko śmiga jak instrukcja podaje 🙂
    1 punkt
  12. Tryb ECO-PRO to: - zmiana charakterystyki reakcji na wciśnięcie pedału gazu - więc koniec końców, aby uzyskać daną prędkość, trzeba włożyć w to tyle samo siły, tyl samo energii - ew. niweluje to marnotrastwo, ale jak ktoś trochę jeździ to nie zmieni to nic - możliwość ograniczenia poboru prądu przez odbiorniki - światła, fotele - tutaj nie zauważyłem nawet 0,1l/100km róźnicy - ograniczenie działania klimatyzacji - tutaj jest już róźnica około 0,2l/100km ale klimatyzacja działa bardzo leniwie - szybsza zmiana biegów - tzn. wcześniejsza - co skutkuje że auto jedzie na niższych obrotach - i tutaj kolejne setne litra są do urwania - eko-porady 🙂 - kiedyś w eco-pro domyślnie było żeglowanie, teraz większość to ma w comfort. Tak więc - w trasie eco-pro nie przyniesie wymiernych oszczędności, szczególnie powyżej 130km/h gdzie opory powietrza są takie, że wszystko powyższe jest bez znaczenia, pedał przyspieszenia jest podobnie wciśnięty, biegi się nie zmieniają a wnętrze jest schłodzone. W mieście - jak ktoś nie ma doświadczenia (nie chce używać określenia 'nie umie'), coś jest do urwania. Jazda 70/90km/h - też coś można urwać, ale bez eco pro można zrobić ten sam wynik.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.