Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03.11.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Mi to się wydaje, że za bardzo się przejmujesz opinią innych osób.
    2 punkty
  2. 1. Jeśli będziesz mieć koła 225/45 - cztery sztuki, to są opony nie będące runflatami z homologacja BWM. Przykład: https://www.sklepopon.com/opona-zimowa/goodyear-ultra-grip-performance-3-225-45-r18-95-v-xlfr-163391#1528287 2. Do RWD z tego co kilka osób pisało nie trzeba stosować opon z *BMW, tylko ma to znaczenie przy gwarancji na xDrive. 3. W salonach BMW coraz bardziej mam wrażenie, że zatrudniają ludzi nie mających pojęcia co sprzedają... dramat.
    1 punkt
  3. Mnie się za to każdy Volskwagen kojarzy z tym passatem. A szczególnie z jednym posiadaczem tego modelu, wożącym u mnie na wsi kilkaset kilo drewna na zamocowanym do dachu pojemniku (jak to wytrzymało, nie mam pojęcia) 😛
    1 punkt
  4. To chyba bardziej zależy jakie ktoś ma gusta. Mi na przykład każdy kombiak kojarzy się z passatem B5
    1 punkt
  5. Ja wrzucałem - nie w 20d, a w 40i. Warte wydanej kwoty, masa opcji personalizacji. Ja mam m.in. start z 2 biegu w trybie comfort i ogólnie w tym trybie skrzynia zmienia biegi nawet lekko wolniej niż seria, aby było bardziej komfortowo. W sport+ za to przestrzeliwuje biegi jak dwusprzęgłówka po sofcie 😉 Wzrostu spalania nie zauważyłem, a można się i opcjami Eco pobawić - np. zmiana biegów jak w Eco Pro, ale bez turbo nieresponsywnego pedału gazu.
    1 punkt
  6. Gdybym się przejmował, to bym nie kupił starego modelu auta. To była anegdota i traktuję ją jako zabawne zdarzenie 🙂 chodzi mi tylko o pokazanie oddziaływania efektu nowości. G30 mi się bardzo podoba, ale z wejściem g60 nagle g30 wygląda jak F11 przy g30. Po prostu tak jest.
    1 punkt
  7. Mi tam F30 dalej się podoba, zwłaszcza F80... gusta 🙃
    1 punkt
  8. no ja to miałem właśnie z F30. a już w ogóle zaśmiałem się sam do siebie jak rok po wzięciu mojej F30 kolega mi opowiada, że typ mu wjechał w tył. Pytam jakim autem jechał sprawcą. A on, że nawet nie wie do końca jakim, ale “jakieś stare BMW” i pokazuje mi fotkę, a tam F30 xD. To było laaata temu, rok po premierze G20. jestem świadomy, że tak samo będzie odbierane moje auto już za rok. Trudno się mówi, człowiek będzie jeździł “jakimś starym BMW”.🙂
    1 punkt
  9. Ja mam idrive 8, ale 8.5 to jedynie przypudrowana wersja, kilka rzeczy poprawiono kilka pogorszono. Ja jak zobaczyłem same ikony menu głównego to poczułem się jakbym miał znów 27 lat. Staro to wygląda. Trąci mychą. Laguje okropnie i w 8.5 tego nic a nic nie poprawili - ustaw sobie navi z map apple na liczniki i zobaczysz, że trwa to 5 sekund, zanim ekran się zmieni i ustawi, przycinając skokowo. W dodatku poręczne funkcje główne z lewej strony ekranu przenieśli na środkowy dół ekranu co jest bez sensu bo trzeba odrywać plecy od odparcia, żeby do nich sięgnąć. 8.5 to nie jest nowa wersja tylko stara z nową “skórką”. Nieliczne funkcje zmieniono ale to zmiany tak rewolucyjne jak cały LCI 2. jedyne co chciałem uświadomić to to, że pod koniec 2024 / początek 2025 świadomie kupujemy zwyczajnie stary samochód. Jak brałem F30 po liftingu to też czułem się super w tym aucie dopóki nie okazało się, że byle Kia ceed jest o wiele nowocześniejsza. No i za 2 lata G20 to już będzie tak atrakcyjne auto jak dziś F30, które, nie ukrywajmy, jest nudne, zwykle i stare. może to nie jest dobre porównanie ale trochę jak kupowanie w 2024 iPhone’a 13 gdy mamy już iPhone 16. żeby nie było - sam taki wybór podjąłem, więc nikogo nie krytykuję, jedynie opisuję fakty. Tak jest z każdym sprzętem kupowanym w przeddzień premiery nowego. Dzisiaj jeszcze przez chwilę jest ok, ale za dwa lata będzie jak dzisiaj telewizory z kineskopem albo Windows vista. to samo mam jak ostatnio siedziałem w “nowym” Volvo XC60 kumpla, rok produkcji 2024. to jest przecież jakiś skansen. To auto wygląda jak z roku 2010. Systemy pewnie działają jak we współczesnym aucie, ale wizualnie to jest dramat, po prostu czujesz instynktownie starość. Jakbyś miał pokazać palcem co jest nie tak, to trudno się do czegoś przyczepić, a jednak pod skórą czujesz starość.
    1 punkt
  10. Wszelkie ograniczenia to zawsze równanie w doł. Zobaczcie w druą stronę generalnie skończnie trudniejszej szkoły, czy egzaminy na zawody lekarza, pilota, itp wymagają w założeniu wiedzy myślenia itd. Prawo jazdy może zrobić prawie każdy. Dlatego zrobimy ograniczenia do tych gorszych aut i głupszych/mniej doświadczonych kierowców. Każda przebudowa drogi to coraz więcej ograniczeń prędkości i linii ciągłych. Po poprostu dopasowujem ograniczenia drogowe do miernot drogowych. Zobaczcie przyczyny wypadków: niedostosowanie prędkosci zostały przyrównane do przekroczenia prędkośći. A tak nie jest. Jeżdzę często autostradami szybciej niż140kmh. Jak jest sucho i mały ruch. Jak popada deszcz dużo zwalniam. Co robią inni ? Dalej lecą ogniem, a potem wypadek w barierki lub inne auta. Takie przemyślenia po 30 latach za kółkiem. Wracając do tematu. Kupować 30d. I tak SUV to gówniane auto, dla samej frajdy z jazdy. Dlaczego SUVy są popularne? Tempomat i jedziemy lodówką AGD kołach. Docieramy w nudzie na miejsce. Zwracam honor orędownikam diesla w SUVie.
    1 punkt
  11. prawdopodobnie na europe nie będzie świeciło 😞 Chciałem w swoim modelu 520i wymienić właśnie wszystkie elementy świetlne z podstawowego na te z elektryka, kupiłem listwy boczne oraz cały przód . Jeszcze nie wymieniałem przodu ale sprawdzałem z listawami bocznymi i prawdopodobnie trzeba poza sama wymiana dokonać przekodowania auta. Mam wersję bez foteli komfortowych ( po prostu mi ich wygląd nie leżał), nie podoba mi sie ta połać bez przeszyć w górnej części siedzeń) i po wstawieniu paska od strony pasażera z wersji z komfortami dodatkowo pojawiła sie opcja pamięci foteli ( bez konieczności kodowania). Dodatkowo poza zmiana paska bocznego , należy wymienić okablowanie , w opcji 4UR dodatkowo jest jeszcze wstawiany moduł, którego brak w podstawowej oraz dioda wraz z plastikowym paskiem podświetlająca wnękę schowka w drzwiach. Nie wiem , i nigdzie jeszcze nie mogę znaleźć czy aby zmienić oświetlenie deski na 4UR nie potrzeba tam również dodatkowych modułów do led prawdopodobnie , aby oświetlenie tych wnęk na kubki świeciło potrzebny jest dodatkowy led jak nie rozszerzona wiązka instalacji a to co widzimy , to jedynie element rozpraszający światło a zarazem wykończający deskę . Może ktoś coś więcej wie na ten tema zamiany oświetlenia na 4UR, proszę o podpowiedz i z góry przepraszam że wpierdzielam się w temat
    1 punkt
  12. E90 ogólnie mocno gniją, szybko rob zabezpieczenie antykorozyjne, widziałem te auta już zeżarte na wylot. W swoim jestem już po, końcówka produkcji, dbane na 110 procent. A po zdjęciu płyt podłogowych jakbym w rzece parkował..
    1 punkt
  13. Prawie 10k przejechałem 530e, z czego 80% po Warszawie i poniżej moje subiektywne odczucia: plusy: oszczędność (prad mam za darmo - panele plus bank prądu) przyspieszenie (do 50-70km/h zbiera się bardzo żwawo; powyżej 120-130km/h jak sie chce przyspieszyć dynamicznie załącza się spalinowy) duży bagażnik cisza w kabinie kluczyk w telefonie, sterowanie zdalne klima, ładowaniem etc dobry aktywny tempomat możliwość nagrywania na kamery zdarzeń dużo mocy i można fajnie zarzucić tyłem 🙂 dużo większe auto niż poprzednia piątka minusy brak domykania drzwi (brak w konfiguratorze) upierdliwe przypisywanie kierowców do kluczyka, które nie działa dobrze. Często źle ustawia fotele i ustawienia np klimy. Mimo otworzenia przeze mnie auta moim kluczykiem lub telefonem często laczy sie z telefonem zony... fatalna komunikacja z auto androidem, zrywa czasami lub nie łączy po wyjściu np na stacje benzynowa (ale to nie tylko hybrydy ale wszystkie bmw tak maja ;( ) długi czas ładowania z gniazdka i siły (mimo malej baterii trwa to najkrócej 3,5h bo taka ładowarkę zainstalowali w aucie). W domu na noc nie robi to różnicy ale w ciągu dnia na mieście w godzinę za dużo się nie podładuje, nie mówiąc o trasie stacje ładowania obsługiwane przez bmw charge (pierwszy rok bez opłat) - nie zawsze startują. kluczyk w telefonie działa tylko przy drzwiach kierowcy (nie otworzysz żonie drzwi lub bagażnika nogą - musisz mieć wtedy kluczyk - tesla działa pod tym względem lepiej) dźwięk silnika (elektrycznego i spalinowego) na zewnątrz i wewnątrz pozostawia wiele do życzenia. Nie rozumiem dlaczego skoro i tak leci to z głośników nie można wgrać jakiś sportowych, nawet jako opcja płatna w sklepie. dojeżdżając do ściany włączają się kamery(to dobrze), ale często nie widać ściany bo jest ciemniej i grafika wyświetlana na obrazie zasłania sam obraz. Nie można tez wybrać sobie widoku kamery wzdłuż auta do przodu i oddzielnie do tylu Podróż poza miastem z prędkością ok 150km/h to spalanie ok 10 litrów. Zasięg łączny mam ok 500-600km Troche mala bateria. Latem po naładowaniu do 90% - zasięg ok 68-70km. Zimą - 50-55km). Podsumowując jestem zadowolony z dynamiki i kosztów (nie pamiętam często kiedy ostatnio tankowałem 🙂 )
    1 punkt
  14. Mam akurat X1 30e ale zalety i wady hybrydy plug in są myślę podobne. Jesteś w stanie jeździć po mieście wyłącznie na silniku elektrycznym, oczywiście nie jest bardzo dynamiczna jazda ale daje radę. Widzę, że bateria w 530e jest większa od tej w X1 o ok. 5kWh, co spokojnie ogarnie Twój dzienny zasięg w mieście. Zwróć uwagę, że im większy korki, tym zasięg na baterii większy;) W X1 nie ma takiej opcji, że obcina moc jak wyładujesz baterię. Tzn. pewnie jakbyś cisnął non stop na pustej to tak, ale w tych bateriach są duże rezerwy ( u mnie przy oficjalnej pojemności 17,7 od 0 do 100 ładuje okolice 12), także zawsze można spokojnie wyprzedzić TIRa. Nie ma żadnego lagu przy odpalaniu silnika spalinowego, ba, twierdzę, że takie hybrydy są nawet lepiej reagujące niż spalinówki na ustawieniach komfortowych, bo taka spalinówka też musi zrzucić bieg a hybryda w tym czasie już jedzie z baterii. Jak wciskam odpala mi się silnik spalinowy na zimnym, to mam ikonkę zimnego silnika, także jesteś w stanie to kontrolować, natomiast świeci się ona króciutko, może z 15 sekund. Trzeba pamiętać, że teraz leją OW także nie są to oleje, które trzeba długo grzać, przynajmniej tak to wygląda w teorii:). X1 ma 13 miesięcy i niecałe 12 tys przebiegu, idrive pokazuje serwis olejowy za jakieś pół roku. A jak z żywotnością tych rozwiązań? Chyba są za świeże, żeby oceniać, ale warto pomyśleć o 5 letniej gwarancji dla spokojnej głowy.
    1 punkt
  15. Ja to widzę inaczej. Sedan to dzisiaj wymierający gatunek auta. Nie ważne czy kupisz E38 czy F30 czy G20. Dla wielu ludzi bryła tego auta jest i będzie przestarzała. Nie ważne czy na pokładzie będzie najnowszy system obsługi multimediów. Zniewieściali faceci nawet nie spojrzą na takiego sedana.
    0 punktów
  16. Panowie, nieprzyjemna sytuacja mnie wczoraj spotkala (prawdopodobnie na parkingu przy cmentarzu), jakas zyczliwa osobe zapiekla pupcia i przerysowal lakier nad drzwiami pasazera, niestety rysa jest wyczuwalna pod palcem i w jednym miejscu delikatnie odprysl lakier, natomiast po polaniu woda - znika. Macie jakies pomysly co z tym zrobic? Polecacie moze kogos w okolicach warszawy zeby to w miare ogarnac? Wolalbym unikac zglaszania do AC takiej malej szkody. Auto ma niecale 6 miesiecy, dmuchane i dbane 😔
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.