Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 21.10.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dzięki za komentarze. Długo nie wytrzymałem. Lakier wyglądał paskudnie więc zabrałem się do pracy. Skrócona relacja. Na początek mycie, dekontaminacja i glinkownie rękawicą clay mitt Następnie korekta. Zacząłem cięcie od twardej gąbki ale strasznie się umęczyłem. Lakier twardy a siatka rys głębsza niż się spodziewałem. Gąbka poszła w odstawkę ma rzecz futra. Kilka zdjęć z by pokazać różnicę Wycięcie rys wyszło na zadowalającym poziomie. Potem finisz maszyną DA. Lakier odzyskał lustrzany połysk... ... a ziarno zostało wydobyte. Zastanawiałem się dlaczego ten lakier nazywa się szafirowo-czarny? Na zdjęciu poniżej widać przewagę niebieskich ziarenek. Po korekcie całe auto jest w pyle i syfie. Mycie i odtłuszczenie lakieru. Na masce zrobiłem zaprawki. Kosmiczna ilość odprysków. Wrzuciłem na lakier wosk z dużą ilością carnauby. Leżał długo na półce i się kurzył. Używałem go może 2 razy. Efekt jest bardzo fajny czyli lakier dostał głębi, przyciemnienia i wrażenia mokrego.
    1 punkt
  2. Ostatni look na letnie buty i zaraz wjeżdża set zimowy. Opon zostało mi 5mm po zrobieniu 21k kilometrów więc bieżnik znika tak samo jak benzyna z baku 😉
    1 punkt
  3. Tak to jest, jak sie gdzieś nie zagląda i potem 3 lata do nadrobienia. Bo auto cały czas u mnie 🙂 Na poczatek rok 2022 - i ten w zasadzie w większości minął pod hasłem blacharki. Baaardzo się ta robota przeciągała, ale finalnie efekt był wart czekania. Jak wspomniane było we wcześniejszej wiadomości - ruda generalnie panoszyła się na dole. Może bez tragedii, ale progi zjadła. W efekcie progi zostały wycięte i wstawione nowe progi. Przed wstawieniem - zostały polakierowane tez od wewnątrz Po wstawieniu (tu chwilę to trwało, ale wszystko ciągłym spawem, odbudowa podpór pod lewarek). Na jednym zdjęciu widać też źle polozony bezbarwny na drzwiach kierowcy i na ile matowy był ten lakier tam Potem przyszła kolej na podłogę - co ruchome było zdemontowane (blachy wydechu, wydech od webasta etc) i odnowione. Wszystkie miejsca, które były cokolwiek podejrzane - zostały wydarte z rudego, zalakierowane i zabezpieczone Potem przyszedł czas na polakierowanie progów. Znalazły się również miejsca czy w rogach drzwi, czy w rogu klapy kóre wymagały interwencji Mała próbka polerki W końcu zaczęło to nabierać kształtu I na koniec położona została ceramika Pamiętam, że przy odbiorze auta gęba cieszyła mi się od ucha do ucha. Raz, że trwało to parę miesięcy (ale tak to jest robiąc u znajomego czasem), ale robota wykonana z dokładnością, sumiennością - i co najważniejsze, po 2 latach nic absolutnie nie wychodzi. Na minus - długi postój i po zrobieniu pierwszych kilometrów BMW zaczęło wesoło szczać chłodniczym. Po jednej nieudanej naprawie w niejakim VanosAuto trafiłem do osoby z polecenia, która od tamtej pory dba o mechanikę w BMW. Winna okazała się pompa wody. I w ten sposób zamknał się rok 2022
    1 punkt
  4. Chodzi o to, że w G20 nie ma opcji skonfigurować HomeLink. Także tutaj nie ma problemu z brakami w konfiguracji, tylko brak takiego wyposażenie w danym modelu.
    1 punkt
  5. A pofatgowałeś się zobaczyć film jaki wstawiłem? To nie jest uważasz - tak większe heble to "tylko" pojemność cieplna czyli odporność na fadding oraz precyzyjniejsze dozowanie - czyli modulacja hebla a więc wszystko co jest pomiędzy 0 a 1 Raz jeszcze odsyłam do fizyki - w tarciu pole powierzchni nie ma znaczenia (zobacz film - tam jest to wytłumaczone banalnie skoro wiesz lepiej niż fizyka/mechanika stanowi i bierzesz całość "na chopski rozum" a nie zgodnie z literą nauk ścisłych). Napisałem to raz na początku napiszę raz jeszcze - każdy fabryczny zacisk jest w stanie zrobić maximum w kwestii siły hamowania - każdy jest w stanie zablokować koło. Z tego powodu masz abs. Bardziej się już hamować nie da, większej siły zatrzymującej koło mieć nie będziesz. I jeśli to nie dociera, film nie dociera, podtsawy fizyki nie docierają tylko nadal piszesz, że to ja coś uważam... bzudura - zerknij na film jaki wstawiłem skoro nie jesteś w stanie pojąć podstaw; absolutnie o jakiejkokwiek dźwigni nie ma mowy - bardziej niż fabryczny zacisk jaki zatrzymuje koło nic go nie zatrzyma; Nie chce mi się już raz kolejny przytaczać i cytować tego co i gdzie zostało napisane. Poszukaj. Ot od imperiali się zaczęło - to w ramach podpowiedzi.
    1 punkt
  6. Im wiecej kilometrow zrobione, tym bardziej zaczyna to dokuczac w normalnym trybie jazdy. Lag nie jest taki jak w 50 TDI pare lat temu, ale nie jest to tez taka reakcja jak powinna byc, czyli taka jaka jest w BMW. Ty sobie wybrales reakcje na gaz, ale nie masz dzwieku (wspolczuje, bo wtedy maleje sens V8). Ja sobie wybralem gorsza reakcje na gaz, ale mam przyjemny dzwiek V8. Dlatego caly czas podtrzymuje, ze X5 z R6, juz obojetnie czy benzyna czy diesel, to najlepszy wybor w tym segmencie. Oczekiwan takich jak w stosunku do V8 nie ma, reakcja na gaz jest odpowiednia, osiągi są adekwatne do dużego i wysokiego nadwozia X5. Zakonczmy juz te dyskusje, bo w tym co co chwile odkopujesz jest wiecej jadu niz tresci wnoszacej wartosc do tego watku.
    1 punkt
  7. Przyłączam się do pytania, starsze systemy map mają aktualizację (np. mapy premium), a nowsze (next) brak 😞. Dziwna polityka.
    1 punkt
  8. Stary, w szafie byłeś ostatnie 10 lat? Nowoczesne opony wielosezonowe są spoko, poczytaj testy. Większość ludzi nie jeździ autami na granicy przyczepności.
    1 punkt
  9. To urządzenie jest bezprzewodowe. Wkładasz tam kartę SIM. A kartę wkładasz jaką chcesz. Można z niej dzwonić i używać zamiast telefonu.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.