Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08.10.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. @marcin_196 Po 2 miesiącach i 4 tys km wiele o trwałości i czyszczeniu Ci nie powiem 😉 Materiał wygląda podobnie jak zamsz. Nie zauważyłem tendencji do brudzenia. Oczywiście okruchy etc będzie widać(na czarnej skórze też). Natomiast co do mechacenie to nie sądzę. Nic takiego nie zauważyłem. Dinamica jest podobno trwalsza i odporniejsza na mechacenie niż Alcantara. W Lancia mojej mamy nie było też z nią problemów. Zużycie bardziej było widać na skórzanych bokach. Co do plam to na szczęście jeszcze mi się nie zdarzyło natomiast z doświadczeniea tego typu materiały dobrze się czyszczą. Niestety podejrzewam ,że po paru latach dobrze będzie taki materiał wyprać żeby wyglądał jak nowy. Wygląd to sprawa gustu i nie będę tutaj dywagował. Mi się podoba, przypomina mi tapicerki M z F10 i F20/F30. Natomiast jeśli chodzi o komfort jazdy to jestem zadowolony. Fotele są obszerniejsze niż w F20/F30 co dla mnie jest zaletą. W F20 boczki siedziska przy dłuższej jeździe wbijały mi się w udo. Mam za sobą już kilka tras 500+ km i jest dobrze. Natomiast tutaj dużo zależy od anatomii. Co do skóry to czarna Dakota z F20 dobrze się trzymała i po kilku latach wyglądała naprawdę dobrze. Dobrze też się czyściła. Natomiast ja jestem zadowolony,że wziąłem materiał zamiast skóry. Moja dziewczyna też woli te materiałowe fotele. Dla mnie porażka jest ,że w aucie z tej półki nie ma wentylowanych foteli. Takie M340 obecnie katalogowo spokojnie przebija 400k a nie można wziąć wentylowanej skóry.
    1 punkt
  2. Numer VIN auta oznacza tylko tyle, że auto pojawiło się w systemie BMW - np. został już przypisany do niego slot produkcyjny. Co do modułu Xdrive -opóźnienie z tego tytułu wynosi około 4 tygodnie. Pojazdy, które pierwotnie miały zaplanowaną produkcję na początku września, w tym tygodniu mają już zjeżdżać do Polski.
    1 punkt
  3. Według mnie łatwiej znaleźć przysłowiową igłę od pierwszego właściciela z większym przebiegiem niż demonstracyjny samochód od dealera. Szczególnie jeśli pierwszy właściciel jest trochę fanem motoryzacji, wtedy samochód regularnie serwisuje zgodnie ze sztuką, nie upala na zimny silniku, zadba o odpowiedni proces dotarcia. W salonach nikt o to nie dba, jeśli BMW zaleca wymianę oleju po 30k to samochód demonstracyjny z przebiegiem 28kkm na 99% nie będzie miał tego oleju zmienionego wcześniej! A później zrobią piekną historię jak to pewnie kupić samochód używany z salonu:) Dla mnie przy różnicach cenowych jakie są obecnie za nowe 340i do skonfigurowania pod siebie vs używane demonstracyjne nie ma co dyskutować. No chyba, że trafisz jakaś okazje cenową, która się wydarzy bo kogoś ciśnie.
    1 punkt
  4. Na elektronicznym bagnecie jest analogicznie do tradycyjnego, czyli 1L pomiędzy MIN i MAX. Zresztą jak olej zejdzie do poziomu MIN, to będziesz miał komunikat, by dolać 1L oleju i wówczas stan dojdzie do MAX. Zatem przez 6000km silnik pobrał Ci 200ml oleju. Gratulacje, masz bardzo zdrowy motor 🙂 Ale przy dolewce, bądź kolejnej wymianie dolej go do MAX. Dla turbodoładowanej benzyny zdrowiej jest utrzymywać stan oleju przy górnej granicy.
    1 punkt
  5. Niestety, ale pirelli ssie i to bardzo. Nawet jak dostanie temperatury. A nawet nie wiem czy wtedy nie bardzie potrafi im się cos przydarzyć. Jak zajeżdżę te szmaty to wjedzie michelin. Jakoś ten producent daje to że limity są dalej. Choć zimowa opona była głośna... (Alpin),
    1 punkt
  6. No czasem ciężko jest się z Tobą zgodzić albo Ci przytaknąć, ale tym razem ja mam niestety dokładnie takie samo zdanie. G60 to dla mnie duże rozczarowanie i to zarówno wizualne jak i silnikowe czy wyposażeniowe. Pierwsza nowa piątka, która mnie utwierdza, że chce mi się dalej jeździć starą G30... Powoli zerkam na X6, tak trochę dla samej zmiany na coś innego, choć samochodów mam aż za dużo i wcale mi się nie pali, mam czym jeździć, ale w X5/X6 są tu jeszcze silniki i wyposażenie. Z naciskiem na jeszcze. A G30 i tak nie sprzedam, zostawię dla syna...
    1 punkt
  7. A może jeszcze olej wymieniać co 10k? Przecież ASO mówi co 30k, a każdy kto wymienia częściej do jakiś wydziwiacz, co nie?
    1 punkt
  8. Ale pewnie zamówienie 2 lata temu? Coś za duża ta różnica... chyba że 330tyś po rabacie vs konfigurator z "0" rabatu 😀
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.