Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 29.09.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Zastanów się czasem jakie przykłady dobierasz, bo potem ludzie czytają i wyciągają na podstawie tego błędne wnioski. Szczególnie że teraz jest problem z demówkami i nie każdy przetestuję. Silnik B58 (40i) ma naprawdę bardzo fajny dół dzięki mild hybrid. Przejedź się jakimś nowym dieslem 150KM np. z grupy VAGA, w BMW trzeba przyznać, że sytuacje mocno ratuje ZF. Wciskając gaz czekasz 2-3 sek jesli nie jesteś w sporcie/dynamic zanim samochód zacznie przyspieszać! W 320i/330i/340i samochód zdąży w tym czasie nawet ma komforcie zrobić redukcję i jedzie. W normalnym użytkowaniu są to znacznie lepsze samochody niż. 99% diesli na rynku moim zdaniem. Poza eco pro nie czuć, że samochód miał oprogramowanie pod WLTP - mulił. Ostatnio miałem okazję pojeździć 30i bo nadal 40i nie mam gdzie przetestować, a która zamówiłem. Samochód znacznie lepiej reaguje na gaz w komforcie niż Audi A5 2.0 tdi quattro również w komforcie, które użytkuje na codzień że względu na laga w skrzyni. A po teście nie stwierdziłem no nie ta A5 nie jedzie trzeba to sprzedać i wszystkim odradzać VAGA bo nie jedzie. Nadal jeżdżę i jest spoko. Wolę w większości przypadków sobie powoli przyspieszyć, bo nie lubię jakiegoś ciągłego szarpania. Kolejny zarzut jaki mam to stwierdzenie że 40i przy 40d kompletnie nie jedzie tylko jak się depnie. To są brednie i nie wiem gdzie ty jeździsz. W obu przypadkach w kilka sekund bez specjalnego trudu można stracić prawo jazdy. Chyba trzeba non stop piłować samochód z wolnych obrotów, aby dojść do taki odczuć. Sam na codzień oczekiwałbym od samochodu, że będzie zachowywać się odpowiednio do danego trybu. Absurd aby chcieć aby mnie wciskał w komforcie przyspieszając z 30 do 50 w mieście. Wątek odkopałeś nie wiem czy prowokacyjnie, czy jaki byl tego cel. Bo to jest przekomarzanie się na zasadzie kombi czy sedan. Czyli każdy ma inny punkt siedzenia. Jescze te dyskusje są spoko jak są rzeczowe, a nie rzucanie odklejonymi tezami.
    2 punkty
  2. Dokładnie, Woytas ma rację i dlatego bawią mnie te spory tutaj i udowadnianie co będzie o 0,2 s szybsze i w jakich warunkach, jakby to szybkość była jakimkolwiek wyznacznikiem 🙂 Oba samochody są niesamowicie dynamiczne i szkoda strzępić ryja, bo i tak nikt tu nikogo do niczego nie przekona. Coca-cola vs pepsi
    2 punkty
  3. Manual w dieslu i w SUVie, przemyśl to dwa razy. Dużo, naprawdę dużo tracisz w takim aucie bez automatu.
    2 punkty
  4. Problem z opiniami na temat tarcz polega na tym, że nadal wiele z nich montowanych jest wadliwie co później mocno na te opinie rzutuje.
    2 punkty
  5. Oszuści cały czas aktywni. Otomoto reaguje powoli, więc uważajcie na takie okazje.
    1 punkt
  6. Moim zdaniem BMW bez asystentów Pro to proteza auta. Kilkukrotnie tańsze auta w dzisiejszych czasach mają aktywny tempomat z aktywnym utrzymywaniem w pasie. Toyota Yaris ma to w standardzie.
    1 punkt
  7. Pomijając M3 to przy normalnej jeździe te różnice są pomijalne, jeśli dużo tras 340d , jeśli wokół komina 340i ... R6 w dieslu będzie się dłużej nagrzewał co wpłynie długofalowo na trwalość jeśli ktoś małe dystanse w mieście , choć ilość Nm będzię przy normalnym jeźdżeniu przyjemniejszs
    1 punkt
  8. Już w F30 lci zmienili tą wajchę niestety. Ostatnio jak kupowałem auto to się ucieszyłem że w F10/11 do samego końca zostawili "stary" typ.
    1 punkt
  9. Modyfikacja dokonana 🙂, zdrowa seria 339 km i aż 478 Nm! Po indywidualnym strojeniu na hamowni wyszło bezpieczne 401 km i aż 626 Nm. Inne auto, jeździ tak że obawiam się mocniej wcisnąć pedały gazu. Generalnie jestem w szoku, że w tych pieniądzach można mieć bolid z mocą 400 km i ponad 600 Nm. Jeszcze 20-15 lat temu takie parametry miały topowe ścigacze (M-ki, Porsche) a teraz robi tyle limuzyna... Dzięki za pozytywne nastawienie do tematu👍. Faktycznie inny samochód się zrobił (choć i seria jest niczego sobie). Jak robić modyfikacje, to na początku przygody z pojazdem, albo wcale.
    1 punkt
  10. Czyszczenie to raz, ale nadal wielu mechaników nie weryfikuje bicia czujnikiem zegarowym. Konsekwencje są dużo bardziej odczuwalne w samochodach wyposażonych w tarcze o większej średnicy, dlatego problem częściej pojawia się w autach klasy premium. Osobiście mnie to dziwi bo szkolenia z obsługi układu hamulcowego ATE są najczęściej darmowe. Najwyraźniej większość uważa, że jest to temat błahy i niczego więcej już się nie nauczą.
    1 punkt
  11. Jak do tej pory BM motors wzorowo. Wszystko zawsze na czas,zgodnie z życzeniem i zgodnie ze sztuką. Obecnie mają moje 100% zaufanie (rzadko się to zdarza ;)). Co do montażu tarcz, owszem, nie każdy warsztat poświęci czas na oczyszczenie piasty, tulejek, jarzma itp i później problemy. Jednak tak jak wspominałem, szczególnie na zagranicznych forach, wiele osób zrobiło wszystko zgodnie ze sztuką a i tak wiele zestawów po prostu biło. Ale co ważniejsze (i to mnie skłania do zakupu oryginalnych tarcz), to to,że nawet jeśli nie było problemów, to wiele osób jednak pisało,że skuteczność hamowania nie była ta sama co na OE. Ja osobiście z Galferem mam również tylko bardzo dobre wrażenia. 😎
    1 punkt
  12. Ale dotychczas nie było takiego regresu z generacji na generację jeśli chodzi o jakość wnętrza i wyposażenia. Można dyskutować nad wyglądem z zewnątrz i właściwościami jezdnymi, niech będzie że tutaj nie jest gorzej niż w G30. Ale to uczucie „taniości” po wejściu do G60 jest jednak dojmujące i bezdyskusyjne.
    1 punkt
  13. Nie można a sterownik jest zablokowany.
    1 punkt
  14. Pakiet kosztuje 14400. W tym są kamery 360, systemy asystujace które kosztują poza pakietem 4400 (z najciekawszy opcji jest w tym martwa strefa). Do tego masz jeszcze cockpit pro w którym jest ulepszona nawigacja z rozszerzona rzeczywistością. Kamera obserwuje otoczenie oraz wyświetla Ci obraz rzeczywisty na środku zegarów, jest to powiazane z nawigacja - ciekawa opcja. Dodatkowo ten head-up jest teraz fajnie rozbudowany, można mape wyświetlać na szybie. Tanio nie jest. Na pewno można się obejść bez tych systemów, dla samych kamer bym tego nie brał. U mnie w konfiguracji 340i G21 touring mam pakiet innowacji + systemy pro. Zależy mi ma maksymalnym odciążeniu w trasach, regularnie robię samochodem ciągiem po 4-6h. Mam to teraz w samochodzie i nie wyobrażam sobie bez tego skonfigurować samochodu. Inny np. musi mieć największą felgę z konfiguratora by samochód dobrze wyglądał czy panorame. Dla każde coś innego. Natomiast warto w miarę rozsądnie skonfigurować biorąc opcje z których się faktycznie korzysta.
    1 punkt
  15. Nie da się zrobić w samochodzie systemu audio grającego wybitnie czy high-endowo - fizyka. Czy w G30 grało lepiej? Można dyskutować.
    1 punkt
  16. Raczej nie mam ale sprawdzę to jak będę w samochodzie dodam jeszcze że na tym 1 zdjęciu siedzi jeszcze karta sim w tym
    1 punkt
  17. Olej to olej ma spełniać daną specyfikacje - a reszta to już tylko wierzenia i mity ludowe. Do tego systematycznie wymiana od cały temat olejowy
    1 punkt
  18. W przypadku PL trzeba by zacząć od podstaw. Edukacji ekologicznej nie palenia petów, czy wycinania DPF, katalizatorów, czy wyrzucanie śmieci od lasu. A potem możemy dyskutować który silnik mniej emituje szkodliwych zanieczyszczeń. Zupełnie mamy gdzieś ekologie pod względem masowym jako społeczeństwo. Po odrobieniu lekcji możemy w tedy prowadzić podobne dyskusje
    1 punkt
  19. Jeśli się nie myle to średnica taka sama ja mam ten sam problem bo ktos przedemna wycioł kata i też mam jedną rurke węższą która idzie do samego tłumika koncowego a tłumik końcowy mam od 1.6 i masakrycznie auto chodzi jest słabsze o jakieś 5-10km i głos z tłumika mam jak by star jechał
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.