Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 23.09.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
Szybciej stopią się lodowce, zaleje nam przez to drogi... No i możesz stracić prawo jazdy za prędkość....😀🫣🤪2 punkty
-
Witam Niecały miesiąc temu zostałem nowym właścicielem bmw e90 330d mpak w bardzo dobrze utrzymanym stanie i kondycji, wyposażeniu auto posiada już mapę na 280km i większy IC oraz program skrzyni auto prezentuje się bardzo dobrze mimo upływu czasu, prowadzenie trójki jest genialne Przebieg nieco ponad 242tys km będę dodawał następne modyfikacje1 punkt
-
Cieszę się, że poszła w dobre ręce 🙂 Niech Ci służy! 😉 Sparkling Graphite Metallic1 punkt
-
https://www.wheel-size.com/size/bmw/5-series/g60-g61-g68-2023-now/#region-eudm1 punkt
-
Jak często używacie skrzyni w trybie sport? Ostatnio zorientowałem się, że wbicie trybu Sport i przestawienie skrzyni w tryb sport daje masę frajdy z jazdy. Można używać łopatek do zmian biegów manualnie, ale ja preferuję, żeby nadal kontrolował to automat. Do tej pory nigdy nie przestawiałem skrzyni w tryb sport, ustawiałem tylko tryb jazdy. Czy jazda ze skrzynią na trybie sport czymś grozi (poza zwiększonym spalaniem i zużywaniem tarcz i klocków 😁)?1 punkt
-
Te dwa pierwsze bledy, jak sprawdzicie definicje - nalezy pominac - ISTA ich nie wyswietla.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Pojawiły się mapy LIVE 2024-4. Są na mega. ja nie mam tyle miejsca, ake jeśli jest zapotrzebowanie to orzerzuce na chomika. Torrenta jeszcze nie ma.1 punkt
-
@Eginnohamet Bieda wersja aż piszczy, myślałem że ja mam biedną trójkę ale ta ją grubo przebija, jeszcze jakby cena była atrakcyjna ale nie jest.. 😉1 punkt
-
1 punkt
-
Mam podobnie. Jest to pierwsze auto w którym auto-start-stop mi nie przeszkadza. Często jest niezauważalne1 punkt
-
Temat do zamknięcia - jakby kogoś interesował w przyszłości, to należy złożyć wniosek będą niezalogowanym ;d1 punkt
-
No ale przecież to padło na tym forum xD ktoś tam pisał, że nie można bez hamulców M jeździć po autostradzie, bo przyhamujesz przed matizem i pokrzywisz tarcze. I to autentycznie było pisane, nie że żarty.1 punkt
-
Wystarczy , że Ci dzieciak wyleci za piłką i nagle te parę metrów robi ogromną różnice ... te gadki o sportowej jeździe , ostrożnym jeżdżeniu są tak infantylne .. większość wypadków to zdarzenia losowe lub ludzka głupota , gdzie właśnie każdy metr krótszej drogi hamowania to możliwe uniknięcie poważnego wypadku ... to sobie dalej wmawiajcie skąpi dupy jakie to zarąbiste są te opony wielosezonowe 😆1 punkt
-
Potwierdzam, zrobiłem na tych oponach w 4 lata 60 tyś km i bieżnik jest w bardzo dobrym stanie. Jednak właśnie kupiłem nowe (takie same), bo wpakowałem się w straszną dziurę i mi opona z boku spuchła (zerwany kord). Po 4 latach uznałem, że nie ma sensu wymieniać tylko na 1 osi, więc wskakuje komplet 4 szt. Opony są super ! Ja użytkuję 70% miasto, 30% trasa, ale miałem przyjemność spędzić urlop zimowy w górach przy kopnym śniegu. Nie widzę żadnej różnicy między zimówką i tą. W lecie - bardzo dobra opona. Nie "pływa" w upałach, świetnie hamuje, jest bardzo cicha, pewnie się prowadzi, odporna na aquaplaning. Jak dla mnie to topowa opona. Oczywiście, jestem przekonany, że każda topowa opona dedykowana zimowa i letnia byłaby pewnie trochę lepsza w swoich idealnych warunkach pracy, ale ja nie jeżdżę wyczynowo, a zaledwie szybko 😉 Dodatkowo przedmówcy, którzy nie poważają opon całorocznych powinni zwrócić uwagę na przełom sezonów. U nas jest często tak jesienią i wiosną, że ni to pogoda na letnią, ni zimową. To żywioł opony całorocznej. Z dedykowaną nie wiadomo co zrobić - już zmieniać czy nie zmieniać.... zaś wówczas taka opona może być znacznie gorsza od opony całorocznej.1 punkt
-
Nie wiem gdzie widzisz brak argumentów, ale ja już swoje podałem na poprzedniej stronie. @houek też przedstawił swoje doświadczenia z oponami wielosezonowymi. Robiąc 8kkm rocznie w 70% po mieście, w którym śniegu rocznie jest przez może kilka dni nie widzę sensu inwestować w 2 komplety opon marki premium czyli nota bene położyć +/- 6k za opony i do tego coroczna wymiana +/- 250zł, które wytrzymają mi 8 sezonów, skoro moge wydać 3k na opony i 100zł raz do roku na wyważenie i te opony wytrzymają 6 lat. Tak, jest to oszczędność, ale i sensowne podejście do tematu. Po co mi 2 komplety opon, skoro zimówkę i tak "zimą" tyram w praktycznie dodatnich temperaturach... A pamiętam jak poprzedniej zimy było parę takich dni, gdzie temperatura przekraczała nawet 10 stopni. Druga sprawa - ja (i jak mniemam pozostali uzykownicy wypowiadający się w tym temacie) nikogo nie mam zamiaru przekonywać do wielosezonu. Każdy jeździ na tym na czym uważa, zatem kompletnie nie rozumiem Twojego "oburzenia". Chcesz mieć 2 komplety opon? Śmiało. Ja Ci tego nie bronię. Ale po co się wypowiadasz w temacie zatytułowanym "Czy ktos śmiga na całorocznych oponach?" skoro z Twoich postów ewidentnie bije, że nigdy na nich nie jeździłeś, jesteś ich totalnym przeciwnikiem i nie masz nic sensowego do powiedzenia tylko prześmiewcze komentarze? Sam osobiście kiedyś byłem przeciwnikiem wielosezonu, ale z czasem zacząłem dostrzegac ich zalety. Mają też swoje wady i owszem, nikt tego nie ukrywa. Podsumowując - każdy musi sam ocenic swój styl jazdy, średnie przebiegi czy oczekiwane destynacje do których chce się jeździć i na tej podstawie wysnuć wniosek o tym, jaka opona jest dla mnie odpowiednia.1 punkt
-
Jak nie masz pojęcia o temacie, nigdy nie miałeś takich opon to nie pisz głupot. Ja dzielę się doświadczeniami z kilkudziesięciu tysięcy km w każdych warunkach, a ty piszesz co ci się wydaje….1 punkt
-
Biedni nieświadomi mitomanii…. Zmienilem ostatnio GoodYeary Vector 4 Season gen 3 - po 80tys km i 2 latach miały …..4 mm bieżnika. Sprawdziłem je w każdych warunkach od +40 na południu Włoch do - 20 w górach. Zero jakikolwiek problemów. Teraz ubrałem Bridgestone Turanza All Season 6 i na razie docieram…. Polecam przelamac kwadratowe myślenie i spróbować wielosezonow, ale z górnej półki. Mam porównanie do najlepszych letnich i zimowej i wielosezonowych odstają od nich nieznacznie. A już w naszym polskim klikacie gdzie mamy, przynajmniej w wielkopolskim kilka dni śniegu to nie ma lepszego rozwiązania.1 punkt
-
Jeździłem w zeszłym roku do Chorwacji. Temperatura powietrza ok 32-36. Asfalt oczywiście gorętszy po 2ch latach i 40kkm mają 6mm z początkowych 8,5. Więc nie jest źle1 punkt
-
Jeżdżę drugi rok na Hankook Kinergy 4s2. Zrobiłem ~40kkm w temperaturach od -10 (Warszawa) do +37 (Chorwacja i Włochy). Patrząc na wysokość bieżnika, to ich ostatnie lato, na zimę będę kupował nowy komplet. Ogólnie jestem zadowolony z tych opon. Przyczepności brakowało mi raz: na oblodzonej stacji paliw BP. Ale i tak naciskając pedał gazu delikatnie wyjechałem i zahamowałem gdzie trzeba. We Włoskich alpach problemów nie miałem. Ale zaznaczę, że uważam, że RWD jest zupełnie wystarczające dla samochodów o mocy poniżej 250 koni. Gdy ktoś uważa, że potrzebuje AWD do jazdy, to moją opinię lepiej nie brać pod uwagę. Ten hankook jest miękki, zwłaszcza latem. Mimo to przez dobre rozłożenie masy w samochodzie, auto prowadzi się pewnie, bo w zakręcie dociąża obydwa zewnętrzne koła. Dla FWD raczej polecam osobne opony letnie. Mam coopera i tam ten sam hankook sprawdza się znacznie gorzej, często mieli. Mimo miękkich opon trójka daje przyjemność od płynnych zakrętów w górach. Na przyszły sezon będę znów kupować opony całoroczne, ale spróbuję innej marki. Albo wspomniany Pirelli, albo Conti, albo Michelin - w zależności od cen jesienią.1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00