Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 18.09.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
To nie możesz po prostu cały czas trzymać łokciem? No bez przesady, ludziom to naprawdę w głowie się miesza od tego dobrobytu...2 punkty
-
Dziękuję wszystkim za wypowiedzi. Auto zostało kupione. Jedno słowo się ciśnie na usta, po wieloletniej jeździe 4 cylindrowacmi, głównie w dieslu, r a k i e t a. Odlot dosłownie, zawsze poowałem na R6, w końcu się zdecydowałem i nie żałuję. Można napisać tysiąc słów na temat szybkości, dynamiczności współczesnych R4, ale te silniki maja się nijak do mocy, elastyczności i jedwabistosci R6. Żeby to zrozumieć, trzeba tym pojeździć. Mam natomiast pytanie z kategorii eksploatacyjnych. Jaki olej tu zalać. Poprzedni właściciel zalewał 5W40. Kontynuować czy zmienić na zalecane rzskomo przez BMW 0W30?2 punkty
-
Witam, piszę ten post ponieważ od paru dni przeszukuję fora i nie znalazłem podobnego problemu. Posiadam BMW f11 2.0 D rok 2011 od 2 miesięcy, na gwarancji komisowej wymienili rozrząd, od miesiąca pojawia się i znika problem zawieszenia NIVO, wszyscy mają problem z opadającym zawieszeniem a u mnie odwrotnie.Według dokumentów jakie posiadam we wrześniu ub.roku wymieniona została tylna poduszka prawa, 3 dni temu na gwarancji wymienili lewą tylną a problem wciąż ten sama mianowicie auto stoi strasznie wysoko zwłaszcza tył ,wygląda teraz jak X5, wczoraj mechanik walczył z komputerem parę godzin, opuścił ręcznie i myślałem,że wszystko OK,po wyłączeniu auta i ponownym odpaleniu, podniosło się zawieszenie na MAX i tak zostało,boję się jeździć bo twardy strasznie a przez garby muszę przejeżdżać na luzie. Czy ktoś wie gdzie jest problem ?1 punkt
-
A to gagatek, teraz okazało się że ma napęd x drive i cenę podniósł o 4k1 punkt
-
Fakt, ja to pisałem Z jakiegoś powodu nie zwróciłem uwagi na wartość. W programie standardowym doładowanie będzie około 2,2 bar. Co prawda nie jestem ekspertem, ale według moich informacji nie ma sensu takie żyłowanie powietrza, bo problemem w tych silnikach jest brak paliwa, a nie powietrza. Owszem, na wykresie wyjdzie chwilowo 250KM czy coś około, ale wykres mocy/momentu robi się coraz bardziej ostry czyli moc w wąskim zakresie obrotów. Ja bym podjechał do tunera, żeby to ogarnął, może podreguluje turbinę tylko cały osprzęt musisz mieć sprawny. Jak się okaże, że np. dolot nie jest szczelny, a potem go uszczelnisz po programie to się wszystko zmieni.1 punkt
-
Ja mam pakiet akcesoriów do bagażnika i w zestawie jest tylko to, o czym piszesz. Siatek elastycznych tam nie ma.1 punkt
-
Mam Webasto - co prawda w G30 LCI - w zimie to zbawienie. Wchodzisz do ciepłego wnętrza. Dziwne, że to tak mało popularna opcja w PL.1 punkt
-
U mnie wszytko sie pokazało i pobrało, ale w apce napis "Prawie gotowy do aktualizacji" A poniżej "Twój pojazd BMW X5 nie jest jeszcze gotowy do instalacji. Status jest sprawdzany po każdej jeździe. Spróbuj wtedy ponownie." Mam co chwilę iść i się przejechać? 🙂 🙂 🙂1 punkt
-
Nie wiem jak było w pre-LCI, ale wersją M550i LCI zrobiłem 15tys. km, więc chyba można już wyciągać jakieś wstępne wnioski. Uważam, że to auto potrafi mieć rozsądny apetyt na paliwo o ile tylko chce tego kierowca, bo to od niego najwięcej zależy i od ciężaru prawej nogi. Ogólnie biorąc pod uwagę pojemność, moc i osiągi tego pojazdu spalanie jest jak najbardziej akceptowalne, by nie powiedzieć atrakcyjne. Banan na twarzy już od momentu odpalenia jest bezcenny 🙂 Spalanie od nowości na dystansie 15tys. km wynosi u mnie równe 14L/100km. Na trasie dałoby się zejść nawet poniżej 8L/100km, bo wyniki rzędu 8,2 czy 8,5 miałem jak docierałem silnik i jeździłem wtedy prawie jak emeryt. W normalnej jeździe na trasie (ekspresówki, autostrady) spalanie mieści się w przedziale 10-13L/100km w zależności od mojej prędkości, pogody, natężenia ruchu (np. ile razy trzeba zwalniać i przyspieszać do "swojej" prędkości przelotowej). W mieście natomiast...to skomplikowane. Spali tyle ile wlejesz. Takie minimum to okolice 15-16L/100km, ale wystarczy trochę dynamiczniej pojeździć i momentalnie robi się 2 z przodu. Górnej granicy nie znam, bo skala się kończy 😉 A auto kusi (wbrew pozorom i wbrew temu jaką oferuje wygodę) do dynamicznej jazdy 🙂 Podsumowując - ten model jest wart każdych pieniędzy (i tych przy zakupie i tych wydanych na stacji paliw). Jeśli jednak ktoś ma ochotę, można nim jeździć w miarę "budżetowo" kosztem odebrania sobie sporej dozy radości z jazdy.1 punkt
-
Nie mów hop 😄 Kiedyś w Astrze H miałem wylane tylne amortyzatory, a na zakrętach auto się kładło. Na przeglądzie wyszło po 60% 😐 Z kolei w E46 jak wymieniłem amory na nowe Sachsa, to miesiąc później na przeglądzie wyszło, że mają po 50% 😆 Prawda jest taka, że jesli nic się nie dzieje, to pomiarom na stacji nie ma co ufać. Teoretycznie nowy amortyzator na stacji nigdy nie będzie miał 100%. Na pomiar ma znaczenie wiele czynników - cisnienie w oponach, rodzaj sprężyn, dociążenie auta etc. Moje E46 miało wymieniane pierwsze amortyzatory po 240kkm.1 punkt
-
Szczegóły pojazdu VIN:WBA6L71080 FH99421 / Seria:3' G21 Touring / Opis sprzedaży:320dX / Nadwozie:Touring Wersja katalogu/region:ECE / Kod typu:6L71 / Skrzynia biegów:6L71 / Układ kierowniczy:Lewostronny Data produkcji:21.10.2019 / Lakier:668 / Tapicerka:KFSW Dane dot. pojazdu Nazwa Wartość Drzwi 5 Silnik B47D Pojemność 2 Moc (kW) 140 Napęd ALLR Lakier 668 czarny 2 Tapicerka KFSW Materiał sensatec./ czarny Poziom integracji (fabryczny) S18A-19-07-555 Poziom integracji (aktualny) S18A-23-11-525 Wyposażenie indywidualne Nie Wypełnianie ilości Wypełnianie ilości do Ilość zmienna w litrach WSKAZÓWKA Czynnik chłodzący bez układu klimatyzacji 7 Transfer box (0,7 l), final drive (front axel) (0,6 l), Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Czynnik chłodzący bez układu klimatyzacji 0 Transfer box (0,7 l), final drive (front axel) (0,6 l), Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Tylna oś 0.8 Transfer box (0,7 l), final drive (front axel) (0,6 l), Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Hamulec 1 Transfer box (0,7 l), final drive (front axel) (0,6 l), Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Skrzynia biegów (GA8HP51X) 9.28 Transfer box (0,7 l), final drive (front axel) (0,6 l), Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Silnik (B47D) 5.5 Transfer box (0,7 l), final drive (front axel) (0,6 l), Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Wyposażenie Kod Opis Wyposażenie seryjne 01S3 17" st.lekki V-Spoke 778 0205 Automatyczna skrzynia biegów 03AA Reling dachowy, czarny 04GN Listwy wewnętrzne srebrny Quarz mat 0548 Licznik kilometrów Opcje 01AG Większy zbiornik paliwa 01CB Zakres CO2 0230 Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE 0255 Kierownica sportowa ze skóry z poduszką 02PA Zabezpieczenie śrub kół 02VB Wskaźn. ciśnienia pow. w oponach 02VC Zestaw naprawczy do opon 0302 Instalacja alarmowa 0322 Funkcja dostępu komfortowego 03AC Hak holowniczy 03KA Szyby zapewn. komfort akustyczny 0420 Przyciemniane szyby 0428 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka 0430 Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn. 0431 Lusterko wewn. ściemniane automatycznie 0459 Elektryczna regulacja foteli z pamięcią 0481 Fotel sportowy 0488 Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera 0493 Zespół schowków 0494 Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera 0534 Klimatyzacja automatyczna 0544 Regulacja prędkości z funkcją hamowania 05A1 LED Fog lights 05A4 Reflektory LED z rozszerzonym zakresem 05AC Asystent świateł drogowych 05AQ Active Guard Plus 05DA Dezaktywacja poduszki powietrznej pasaż. 05DC Zagłówki w siedzeniu tylnym składane 05DM System wspomagania parkowania 0676 System głośników HiFi 06AE Teleservices 06AF Ustawowy numer awaryjny 06AK Connected Drive Services 06C2 Pakiet Connected Plus 06U2 BMW Live kokpit Plus 07LC Modell Advantage 08A1 Polska wersja językowa 08AP Oprzyrządowanie montażowe 08AT Literatura pokładowa, polski 08KB Termin wym.oleju 24 miesiące/25 000 km 08R9 Czynnik chłodniczy R1234yf 08TF Aktywna ochrona pieszych 09AA Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.1 punkt
-
Da się tylko że jest dużo zmian na pinach lamp i FRM trzeba też dołozyć kilka dodatkowych kabli spryskiwacze lamp czujniki poziomowania zapenie też no i FRM raczej też do tego jeszcze kodownie i powinno zadziałać1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00