Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 17.09.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Gdyby nie wymiana przewodu hamulcowego gumowego, pewnie bym tego nie zauważył.... w piątek popracy wycieczka 700 km do Minnesund do kolegi spawacza i wyszła taka dziurka.... 25cm na 30 cm... teraz, wygląda tak: od dołu, dałem cynk w sprayu a kiedy wysechł, baranka ze sprayu.... jutro zakupię jakiś grubszy baranek i to opryskam porządnie... Kolega pozpawał od dołu tak, że szlifować musiałem tylko ońcówki drutów spawalniczych...... w komorze, nic nie szlifowałem. tak zostanie nieoszlifowane..... Prysnąłem tylko cynk w sprayu, jutro prysnę drugą warstwę, i nałożę farbę oryginalną..... została jeszcze do zrobienia druga dziura w komorze koła (jeszcze jej nie ma, ale wiem że wyjdzie) Kiedy go kupiłem, w komorze koła, stała woda..... Udrożniłem odpływ, akonserwowałem, no i na kilka lat wystarczyło..Niestety, rdza działa.... Muszę jeszcze zrobić otwór wylewowy, ale muszę kupić gumkę -zaślepkę
    1 punkt
  2. Nie świadczę takich usług. Po prostu robie swoje auta, a czasem ktoś przyjedzie i za darmo coś komuś zrobie (jak ktoś mnie wkopie, jakiś dobry kolega)... pasja, hobby. Zawodowo zajmuje się czymś innym.
    1 punkt
  3. W gumie uszczelniającej wlew masz na dole otworek, który powinien być połączony z rurką i ten przelew wychodzi normalnie w okolicy błotnika. Jak paliwo ścieknie przy tankowaniu to tam powinno wypłynąć.
    1 punkt
  4. Nie mów hop 😄 Kiedyś w Astrze H miałem wylane tylne amortyzatory, a na zakrętach auto się kładło. Na przeglądzie wyszło po 60% 😐 Z kolei w E46 jak wymieniłem amory na nowe Sachsa, to miesiąc później na przeglądzie wyszło, że mają po 50% 😆 Prawda jest taka, że jesli nic się nie dzieje, to pomiarom na stacji nie ma co ufać. Teoretycznie nowy amortyzator na stacji nigdy nie będzie miał 100%. Na pomiar ma znaczenie wiele czynników - cisnienie w oponach, rodzaj sprężyn, dociążenie auta etc. Moje E46 miało wymieniane pierwsze amortyzatory po 240kkm.
    1 punkt
  5. Wspornika nie mogę znaleźć bo nigdzie nie ma potrzeby demontażu. Osłona 20Nm
    1 punkt
  6. Taki, że obiektywnie został potwierdzony stan techniczny przez specjalistę przez oględziny i komputer oraz na stacji kontroli pojazdów na przyrządach. Generalnie Pan Bimmer Check daleki jest od wydawania opinii, ale na podstawie tego co usłyszałem, a wcześniej sprawdziłem też organoleptycznie podjąłem decyzję o zakupie. Jest coś tam do zrobienia jak ślady rdzy na błotniku, który był uderzony i aktualizacja nawigacji oraz zakup opon i ewentualnie akumulatora, a także jakieś rysy parkingowe na zderzaku. Przebieg potwierdzony, amortyzatory ok, hamulce ok, silnik i komora silnika sucha, wszystkie osłony podwozia na miejscu, środek czysty, zadbany, auto sprawdzone wypadkowo w PL - czysty, zatem nic tylko wsiadać, lać benzynę i jeździć. Zobaczymy co jeszcze wyjdzie. Dziękuję wszystkim za opinie, każdą brałem serio i nigdy wcześniej nie sprawdziłem samochodu przed zakupem tak drobiazgowo jak tego. Na razie cieszy bardzo.
    1 punkt
  7. Ok, tu jest więcej: https://g60.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=2125170 Wygląda na gruby temat.
    1 punkt
  8. Dzisiaj będąc w serwisie BMW z inną usterką zgłosiłem wadliwe działanie ładowarki indukcyjnej to mi powiedzieli, że nie jest to wada ale "CECHA" tej ładowarki i BMW nic z tym nie zrobi. Widzicie ... można ? można wadę na cechę przerobić !! Ładowarka, która psuje telefon jest dobra wg ich mniemania
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.