Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 14.09.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jest tylko jedna racja, wszyscy wiemy kogo 😂
    2 punkty
  2. Nie ma za co Panowie, możecie na mnie liczyć tak jak ja na Was:)
    2 punkty
  3. Niesamowite. Głosisz herezje i dziwisz się że ktoś ma odmienne zdanie 🙂 Nie, wcale. BMW to VW. Szkoda że nie napiszesz od razu że Skoda. A czym jest Audi w takim razie na Twojej drabinie jakości aut? Serio cieżko Ci odróżnić? I mówisz że jesteś fanem motoryzacji i marki BMW? 😉 Tutaj ciekawostka - podstawowa Carrera za 600k w podstawie vs Turbo za 1.2m w podstawie: A najlepsze że tutaj Adam nie widzisz różnicy 😄 No to w sumie potwierdza to co napisałem, jesteś w tych 99.5%. To auto nie jest super wygodne dla większości. X3M nie wziąłem by był piekielnie twardy, X5M jest dość twardy i dla większości ludzi nieakceptowalny. Ludzie na forum X5 biorą 30d bo nie widzą sensu dopłacania do 40d 20-30tys zł, co oznacza że 40d nie jest dla nich. Nie że ich nie stać, tylko nie widzą wzrostu value, bo nie potrzebują większych osiągów, bo te w 30d są enough. To gdzie tu o M rozmawiać i jego spalaniu +50% albo i +100%. Są ludzie którzy tylko pneumatykę biorą na felgach 20 bo wszystko wyżej jest za twarde. No i przekonaj ich żeby jeździli na naleśnikach 22" bez skrętnej tylnej osi która w M niedostępna. A na koniec zagadka - co różni wizualnie oba auta i jaka jest różnica w "gloryfikowanym" czasie 0-100 i 1/4 na prostej pomiędzy tymi autami? 😜 Podpowiem tylko, że przed liftingiem gdy różnice wizualne były jeszcze mniejsze, to mimo tak niewielkich różnic wizualnych i minimalnie twardszego zawieszenia, ten szybszy nie był autem dla 90% ludzi, którzy woleli LR i RWD. Ot i mamy wyjaśnienie dlaczego dużo droższe M3 z duuużo twardszym zawieszeniem i dużo bardziej agresywnym wyglądem, głośnym wydechem, nie jest autem dla 99.5% ludzi.
    2 punkty
  4. @Markok miałem ich wczoraj wymienić z nazwy, a nawet podać link do ich profilu na fb, ale okazało się że z jakiegoś powodu mnie zablokowali więc koniec darmowej reklamy.
    1 punkt
  5. Ale szamba sie wylalo jak tylko czlowiek napisze cos co komus sie nie podoba, groteskowe to troche. Jesten w Kopenhadze, w niedziele polmaraton 20k ludzi, z tel pisze wiec malo skladnie i odniose sie tylko fo kilku rzeczy. Tak, M3 przy Ferrari to gloryfikowany VW, ludzie leasinguja przez 3 lata, dobija i idzie do zyda. Tak jak jakis Golf R. Na forum Skody ludzie podobnie wzdychaja do Skody RS, na forum MB do C63 (teraz juz moze mniej ^^) nie pisze tego zeby robic gownoburze ale ludzie ogarnijcie sie, na dzis ciezko odroznic 318i w m-pakiecie od M3 z 10m, porownywanie m3 do ferrari to juz wyzsza szkola trollingu. Randall - testowalem co mnie interesowalo, pisalem nawet na forum nie raz, w skrocie, E90 nie jedzie, F80 zbyt narowiste i nieprzyjemne i nie nadaje sie na daily, M2 (stare, nowym nie jezdzilem) chyba z tego najlepsze ald tylko jako trzecie auto a nie mam miejsca. Do tego w srodku to 1:1 co 114i co nie zacheca. G80 jak zobaczylem cene to nawet mi sie nie chcialo wyjechac nim od dealera na jazde, 2,5x i4 M50 badz tyle co nowy GTS czy roczne Turbo S (Taucany), smiech na sali, z czym do ludzi. Peace, jak dla kogos m3 to namiastka Ferrari to zycze szerokosci i zadowolenia z jazdy, nic mi w dumie do tego. BmFun Twoje wady M3 sa imho z palcacwyssane ze nie pasuja 99% ludziom, obecne M3 mozesz sobie jezdzic jak pani Daisy. Tego chcial klient a bmw dalo, moze byc i ekonomicznie, i w miare wygodnie, i bezpiecznie z awd i bagaznik duzy. Przeswit za maly? Ke?
    1 punkt
  6. Dobrze też że autor podzielił się tym jak problem został rozwiązany, to się chwali.
    1 punkt
  7. Jak to mówią nie ma za co 😉
    1 punkt
  8. Rozumiem, że wg Ciebie jak masz xDrive to już możesz "zap***" bo samochód potrafi od Ciebie więcej? 😉 Dyskusja w tym temacie już parę razy zrobiła koło. Wytknęliśmy sobie wszyscy, że: wielosezon nie zawsze jest gorszy, a sezonowe nie zawsze lepsze. Są przypadki, gdzie jedne zawiodą, a drugie wygrają. umiejętność liczenia własnych pieniędzy (to nie skąpstwo!) jest ważna. nie każdy kupuje samochód do zap*** nie każdy decyduje w 100% (bo np. zakup ze stocku, bo np. pkt. 2.) o wyposażeniu samochodu lepsze wyposażenie to pomoc, ale nie zastępują rozsądku - nadmierna prędkość jest nadmierną prędkością. Nieważne, czy to najlepsze opony w najlepszych warunków z najlepszymi hamulcami, pustym bakiem i kierowcą anorektykiem (wiadomo, że lżejsze hamuje lepiej ;)) bezpieczeństwo to odpowiedzialność zbiorowa (za siebie i innych), ale rzadko kiedy mamy możliwość wpływu na wybory innych (np. świadoma jazda samochodem, który ma kiepskie hamulce).
    1 punkt
  9. Trzaski po nagrzaniu deski mam od nowości. Nie mam weny na szukanie rozwiązania.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.