Ale szamba sie wylalo jak tylko czlowiek napisze cos co komus sie nie podoba, groteskowe to troche.
Jesten w Kopenhadze, w niedziele polmaraton 20k ludzi, z tel pisze wiec malo skladnie i odniose sie tylko fo kilku rzeczy.
Tak, M3 przy Ferrari to gloryfikowany VW, ludzie leasinguja przez 3 lata, dobija i idzie do zyda. Tak jak jakis Golf R. Na forum Skody ludzie podobnie wzdychaja do Skody RS, na forum MB do C63 (teraz juz moze mniej ^^) nie pisze tego zeby robic gownoburze ale ludzie ogarnijcie sie, na dzis ciezko odroznic 318i w m-pakiecie od M3 z 10m, porownywanie m3 do ferrari to juz wyzsza szkola trollingu.
Randall - testowalem co mnie interesowalo, pisalem nawet na forum nie raz, w skrocie, E90 nie jedzie, F80 zbyt narowiste i nieprzyjemne i nie nadaje sie na daily, M2 (stare, nowym nie jezdzilem) chyba z tego najlepsze ald tylko jako trzecie auto a nie mam miejsca. Do tego w srodku to 1:1 co 114i co nie zacheca. G80 jak zobaczylem cene to nawet mi sie nie chcialo wyjechac nim od dealera na jazde, 2,5x i4 M50 badz tyle co nowy GTS czy roczne Turbo S (Taucany), smiech na sali, z czym do ludzi.
Peace, jak dla kogos m3 to namiastka Ferrari to zycze szerokosci i zadowolenia z jazdy, nic mi w dumie do tego.
BmFun Twoje wady M3 sa imho z palcacwyssane ze nie pasuja 99% ludziom, obecne M3 mozesz sobie jezdzic jak pani Daisy. Tego chcial klient a bmw dalo, moze byc i ekonomicznie, i w miare wygodnie, i bezpiecznie z awd i bagaznik duzy. Przeswit za maly? Ke?