Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11.09.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Gratki. Proponuję od razu okleić jak nie całe auto to przynajmniej te piano blacki z przodu (z tyłu chyba też są?). Ostatnio oglądałem w salonie M5 tej generacji to od samego patrzenia te elementy były już dość mocno porysowane 😕
    1 punkt
  2. 1 punkt
  3. Wystarczy , że Ci dzieciak wyleci za piłką i nagle te parę metrów robi ogromną różnice ... te gadki o sportowej jeździe , ostrożnym jeżdżeniu są tak infantylne .. większość wypadków to zdarzenia losowe lub ludzka głupota , gdzie właśnie każdy metr krótszej drogi hamowania to możliwe uniknięcie poważnego wypadku ... to sobie dalej wmawiajcie skąpi dupy jakie to zarąbiste są te opony wielosezonowe 😆
    1 punkt
  4. Kawał fury, gratulacje 👍🙂
    1 punkt
  5. O awaryjności przy dużych przebiegach nic nie powiem. Auto sprzedałem, kiedy miało ok 45 tys przebiegu. Wszystko działało wtedy jak w nowym Spodziewam się, że przy zachowaniu dyscypliny w serwisowaniu i przy korzystaniu z części wymiennych OEM, nic złego nie będzie się działo także przy sporo większych przebiegach niż mój
    1 punkt
  6. Stałem przed tym samym problemem. Zimowe opony tej wielkości są nie do kupienia. A jak już są to jakieś badziewia. Kupiłem felgi i opony zimowe w rozmiarze 19 cali. Dużo tańsze opony i dużo większy wybór.
    1 punkt
  7. Tak, będzie to problem ponieważ z tyłu masz szersze felgi.
    1 punkt
  8. Ciekawy wątek Moje spostrzeżenia (i doświadczenie z kilku BMW) są następujące: 1) najwygodniejsze są fotele M "multifunction" (jak w M5, X5/X6M, XM), które mają oparcie jak w fotelu komfortowym (plus te małe skrzydełka na wysokości ramion) i siedzisko jak w fotelu komfortowym plus bardziej wyprofilowane podparcia pod udami. Są miękkie, sprężyste, doskonale trzymają w zakrętach, mają świetnie wyprofilowany odcinek lędźwiowy (pierwszy fotel, w którym w ogóle nie mam potrzeby regulacji czegokolwiek w odcinku lędźwiowym), zapewniają pełną gamę ustawień w zasadzie wszystkich elementów (z jednym wyjątkiem - boczki siedziska, co może przeszkadzać osobom z szerokimi udami) Powyższa ocena dotyczy foteli BEZ funkcji masażu - jej dodanie wyraźnie pogarsza komfort ze względu na mniejszą grubość wypełnienia fotela, co wynika z potrzeby wygospodarowania miejsca na graty potrzebne do masażu 2) "komforty" bez masażu będą drugie w kolejności - są tak samo sprężyste i wygodne jak M i mają tak samo szeroki zakres regulacji; na minus w stosunku do M "multifunction": gorsze trzymanie na zakrętach i inaczej wyprofilowany odcinek lędźwiowy 3) fotele sportowe (nie-M) - miałem w serii 5 i były super wygodne, dobrze trzymały (też dzięki temu, że miały tapicerkę materiałową ze wstawkami z alcantary), za to brakowało im regulacji znanej z komfortów 4) na jednym poziomie ustawię fotele eMkowe oraz "komforty" w wersji z opcją masażu. Takie miałem w siódemce i byłem niezadowolony - brakowało gąbki i było mi niewygodnie Ktoś wyżej wspomniał fotele w Volvo. Takie też miałem i moim zdaniem plasują się gdzieś między M-kowymi a komfortami bez masażu. Są rewelacyjne
    1 punkt
  9. To chyba najlepiej wchodzić ostro w zakręty oraz dynamicznie ruszać 😄
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.