tak juz luźno bez emocji..godzinę temu wróciłem z warsztatu i przyjechał do nas szlifierz z którym współpracujemy, pytam się go: Mariusz, słyszałeś żeby w N57 z wersji M50d chłopaki przekładali pompę oleju? zakładają.. mówi tylko że nie wie dokładdnie jaka to wersja, ale dodał że to jakiś silnik z 3ma turbinami, powiedziałem mu o tych moich wskazaniach ciśnienia i zastanawiam się nad tą pompą, powiedział ok..jak założysz to daj mi znać jak to ciśnienie się zmieni, bo też jest ciekaw, jako osoba która przy tym pracuje, to jest jedno i teraz drugie:
obejrzycie na spokojnie film Chrisa w którym mówi o tej pompie, ostrzegali żeby uważał z tą pompą (tu mam na mysli ten lekko przesunięty kanał olejowy, który trzeba skorygować inaczej katastrofa) i po chwili dodaje, że prosili go żeby nie mówił o tym że to taka cicha tajemnica, co powiedział Chris: słuchajcie nie po to prowadzę kanał aby coś tu ukrywać, kręcę te filmy aby własnie pokazać co robię jak to robię i dzielić się wiedzą (plus dla Chrisa, własciwe podejście) więc my tu sobie piszemy działa, nie działa a ludzie już dawno te pompy pakują i żąglują nimi, tylko nikt o tym pisze, nikt nic nie mierzy i nikt nic nie pokazuje, teraz trzecia sprawa:
Chris porusza też temat nieco mniejszego kółka, według Niego założenie tego kółka spowoduje przeładowanie olejem, oczywiście mówi to bez żadnego testu/pomiaru, tak mu się wydaje, ale jeszcze raz powtórzę, obejrzyjcie dokładnie film, po chwili wskakuje miniatura z opisem: przy zachowaniu seryjnej pompy oleju i nieco mniejszego kółka może mieć to sens) dlaczego tak napisał, bo oczywiście nic nie mierzył, ale na chłopski rozum nie jest to pozbawione sensu.
Czekam na Jego pomiar oleju...