Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07.09.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Cześć, wrzucę fotki z dziś, może kogoś to zainteresuje. X5 40i 2024, jazda na tempomacie po ok 8 min z bagażnikiem rowerowym na haku, zużycie wg komputera
    1 punkt
  2. Tak jak sam możesz zauważyć, nie istnieje jednoznaczna odpowiedź na to pytanie. Teoretycznie, wariant z kupnem opony z homologacją (*) BMW jest najbezpieczniejszy. Z drugiej strony w temacie narosło sporo opinii subiektywnych, że trudno dojść do jednoznacznej odpowiedzi. Niestety, tak to jest wszystko zrobione, że daje możliwości do interpretacji. Pewnie każdy przypadek jest trochę inny. Dlatego w tych dyskusjach zacząłem się już domagać o wskazanie konkretnych OWU /dokumentów / źródeł / notatek prasowych itp. wskazujące potwierdzenie forsowanej tezy, że musi być Homologacja BMW (*) i koniec. Następnym problemem w tego typu dyskusjach jest to, że wiele osób, cały czas sprowadza temat do tego, że ten sam model opony z (*) i bez się różni. Nie neguję tego, to nie jest problemem. Problemem jest to, że BMW nie daje jakichkolwiek możliwości wyboru opony w przypadku opon zimowych. Jest tylko ogumienie run-flat niezależnie od wielkości felgi. Z drugiej strony, skoro auto mi wychodzi bez ogumienia run-flat oryginalnie z fabryki na lato (opcja ogumienia performance) to, dlaczego ja jestem zmuszany do kupowania run-flat na zimę? Dodatkowo, pewne modele opon z (*) dla G20, już mają swoich następców z ulepszonymi parametrami (np. Continental WinterContact 8S zamiast TS860S) i jak ta opona (TS860S) ma być bezpieczniejsza od 8S pomimo gorszych parametrów hamowania? Odświeżenie homologowanych opon zrobią pewnie dopiero przy okazji następnego modelu, gdzie mogą też zmienić rozmiary opon.
    1 punkt
  3. Skoro wykodowałeś start stop (jesli piszesz to doslownie) to nie masz MHD, a zatem tez Twoje doswiadczenia sa inne niz osob z MHD. Przy MHD jest generator ktory odpala silnik tak ze prawie tego nie czuc a i gasniecie silnika nastepuje lżej i jeszcze podczas toczenia co sprawia ze i to jest niewyczuwalne. A przy MHD dodatkowo jest inna charakterystyka bo jest biturbo - więc i niższe spalanie, Dodatkowo to ze gaśnie podczas jazdy i prawdopodobnie te 8kW cos wspomaga spalinowy przez co spalinowy ma lzej/mniej paliwa spala.
    1 punkt
  4. Umknął mi moment przeglądu: Sedan jak to on przejechał kilka oględzinowych tras w ostatnim czasie i oczywiście wrócił bez problemu. Przebieg powoli zbliża się do 400 tys. km 🫡doczekał się świątecznego mycia oraz letnich kół, rzadko nim jeżdżę ale jak już jadę w trasę to zawsze powoduje banana na twarzy.
    1 punkt
  5. Dodam, nox jest normalnie podlaczony. Wszystko na miejscu. Zrobiony program, noxoff.
    0 punktów
  6. Nie widze takiej potrzeby. Mam warsztat, mam wiedze, nie interesuje mnie inpa, adaptacje dlugie krotkie i podlaczanie. Napisze raz jeszcze, to sa stare auta, noxem jest problematyczny, sam o tym wiesz, zaden "normalny" uzytkownik nie bedzie latal z laptopem do auta 17to letniego i sprawdzal czy mu sie cos tam tworzy. Wywalasz, jezdzisz. Jak na razie wstawiles o egt, sprawdze. Co jeszcze? Powtarzam, wiem jak powinno byc, nie uwazam siebie za znawce, pytam bo nie mam w tych autach, po kastracji, zadnych problemow.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.