Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05.09.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Mówię o tym irytującym badziewiu, które drży kierownicą w momencie najechania na pas oddzielający pasy, czy też inne linie i odkręca kierownicę w tym samym momencie. Może asystent to zbyt duże słowo. Ja mam model '21, być może było wtedy inaczej.
    1 punkt
  2. O praktycznie każdym nowym BMW zawsze jest ta sama dyskusja czyli, ze to słabo wyglada i trzeba kupowac schodzacy model. Po kilku miesiacach okazuje sie ze uroda tego starego, gdy stanie obok "brzydkiego" nowego, jednak blednie. To samo było z ostatnim liftingiem X5. Ludzie tutaj rzucali sie na stocki przedliftowych samochodow i...jakos nie słysze juz ze lifting był nieudany. Sam zastanawiałem się w 2018 roku czy moze brac ze stocku X5 f15 czy zamawiac do produkcji G05. I miałbym teraz tego starego kasztana ktory wowczas wydawał taki ciągle świeży🫣
    1 punkt
  3. i4 M50 - ku potomnosci Jak sie uzywa fizycznego kluczyka to: 1. Tryb sport indyvidual pozostaje domyslnie wlaczony (nie wraca do comfort) 2. Mozna domknac szyberdach z zewnatrz przytrzymujac guzik zamykania 3. Mozna dezaktywowac alarm na promie (dwukrotne nacisniecie zamykania auta) Wniosek jest dla mnie taki - funkcja keyless (telefon zamiast kluczyka) w i4 M50 jest bezwartosciowa, trzeba chodzic z kluczykiem jak 30 lat temu, nie ma zadnego porownania do technologii Tesli niestety. Warto o tym pamietac przy zakupie.
    1 punkt
  4. Temat powraca jak bumerang. W tym silniku nie można usuwać sondy Nox. Trzeba zrobić wszystko co możliwe żeby układ NOX pracował poprawnie. Najtańszym i najlepszym rozwiązaniem jest Noxem. Kolega Łukaszewski wyłożył szczegóły nt skutków takiej „naprawy”. Proponowanie takiego rozwiązania przez mechaników wskazuje na brak wiedzy albo skrajna nieodpowiedzialność. Nie usuwaj sondy NOX, usuń z pola widzenia „ mechanika” który Ci to proponuje, zanim nie „ naprawi” Ci samochodu … nieodwracalnie. Może na początku należałoby zapytać - co jest celem naprawy - poprawnie funkcjonujący silnik czy brak wyswitlanych błędów związanych z NOX. Jeśli to drugie to wystarczy że silnik będzie pracował tylko w trybie homogenicznym, a wtedy błędy związane z trybem uwarstwionym się nie pojawią. Czyli wystarczy zepsuć silnik tak aby wyglądał na naprawiony…
    1 punkt
  5. To nie jest to samo tylko specjalnie wpisany błędny VIN --> Używany BMW Seria 2 2017 - 129 900 PLN, 73 000 km - Otomoto.pl VIN w ogłoszeniu - WBA2G3C39H7A25388 Przebieg: 73000 km Cena: 129900 zł.
    1 punkt
  6. Otóż, szanowny kolego, mój post wniósł do tematu dokładnie tyle samo co twoja wcześniejsza uwaga - po prostu starałem się dostosować poziom wypowiedzi. Ciesze sie, ze zauważyłeś, iż nie jest on odpowiedni i zwyczajnie tu nie przystoi. Mam nadzieje, ze czujesz skruchę i więcej takiego foux pas nie popełnisz a ta twoja wstawka po BTW to tylko wypadek przy pracy. Dodam tylko, że Twoje preferencje dotyczące tankowania także nikogo nie interesują a jednak z jakiegoś powodu postanowiłeś się nimi z nami podzielić. Rozumiem, że ta niekonsekwencja to też jakiś pojedynczy epizod. Skoro kurtuazje mamy już za sobą to pozwolę sobie wrócić do merytoryki: niewielki zasieg to chyba najczęściej wskazywany „niedostatek” X5M. Moim zdaniem zupełnie nietrafiony bo jadąc lekko ponad przepisową prędkość autostradowa benzyny spokojnie wystarczy nam na 500 km. Ja nie znam w Europie trasy, na której przez 500 km nie ma stacji. Kompletnie nieracjonalne jest też tłumaczenie, że są odcinki nowe bez stacji i tam może nam zabraknąć. Ale jak masz 1000 km zasięgu i przejechałeś już 800 i właśnie wjechałeś na taki odcinek to - zaskoczenie - też może Ci zabraknąć!
    1 punkt
  7. Opinia śmierdzi postem sponsorowanym - sorry. Czy ty na pewno widziałeś te tandetne plastikowe klamki wewnętrzne, brak (!!!) lub tanią listwę główną, przyciski otwierania schowka w twardym piano black, kieszenie bez wyłożeń, szklany dach bez otwierania? Widziałeś plastiki z tyłu foteli? Widziałeś ciężki brzuch (pomalowany na czarno)? Wiesz o 300 kg nadwagi vs poprzednik? O tym, że fotela już sobie nie ustawisz w trakcie jazdy, bo przyciskami raptem kilka płaszczyzn a reszta w tablecie? Co z silnikami? Jakieś dziwne jednostki (albo prąd, albo za słabe - nawet 40d jest skastrowana z mocy tzn. marketingowo 30d zostało przemalowane na 40d🥲 jak w G70) a najlepszego co było, czyli 40d 340 KM i 40i 333 KM już nie doświadczysz. Brak fotela M, nawet zawieszenie zostało jeśli dobrze widziałem pozbawione aktywnych stabilizatorów. Dla mnie to jakiś nieśmieszny żart z serii 5. Nazwanie „cackiem” auta, które jest tak znacznym downgradem w stosunku do poprzednika - ktoś w marketingu za mocno się rozpędził😉
    1 punkt
  8. Hype UE na elektryfikację transportu lądowego to jedna wielka hipokryzja władz Unii. UE sama zleciła badania pomiaru śladu węglowego w najnowszych jednostkach silników diesela rok temu i sama sobie strzeliła w kolano bo okazało się, że silniki wysokoprężne są najbardziej ekologicznymi motorami na rynku. Auta elektryczne? Ok! nie mam nic przeciwko, ale niech dadzą ludziom wybór: spalinówka/elektryk według własnych potrzeb i upodobań. Sam bym nie pogardził jakimś małym elektryczkiem na miasto ale jazda pozamiejska i długodystansowa jest nie dla elektryka. Bardzo popieram i podziwiam BMW za chęć kontynuowania produkcji aut z silnikami spalinowymi. Niech to nawet będą te miękkie hybrydy! 😉
    1 punkt
  9. @JayZet mam dość częsty kontakt z bateriami co prawda są to baterie wykorzystywane do napędu sprzętu magazynowego i to są baterie firm które zajmują się produkcją baterii od dziesiątek lat a ich naprawa/regeneracja też przewidywała wymianę pojedynczych cel co było wyrzucaniem pieniędzy w błoto bo te baterie odzyskiwały jakąś tam sprawność tylko na kilka miesięcy i nie była to 100%-wa sprawność. Zgodzę się z faktem że regeneracja jest możliwa pod warunkiem że wyłapiemy problem na początku problemu z baterią co jest praktycznie nie realne bo zanim sie skapniemy że mamy problem to uszkodzona cela już zasiała spustoszenie w pozostałych celach naszej baterii i teraz to tylko kwestia czasu jak zaczną padać nastepne cele naszej baterii po regeneracji a serwisant tylko ręce zaciera bo ma kasę za roboczogodzinę a nie za zregenerowanie baterii na następne 10~20 lat bo z tego nie ma zarobku. Jakie było moje zdziwienie jak tydzień temu regeneracja baterii przeprowadzona była na wymianie wszystkich cel co daje takiej baterii status 100% nowa. Muszę się jeszcze dopytać dlaczego tym razem zrobili to inaczej niż przez ostatnie 15 lat jak pracuję w tej firmie ale myślę ze odpowiedź już podałem wcześniej. Pozdrawiam kolegę.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.