Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02.09.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ten kto nie lecial po bezkresach Europy i nie musial tankowac w DE za €2 i nie stal w kolejkach, nie wie jak pomocny jest duzy bak paliwa. Stawanie na potrzeby fizjologiczne to nie to samo co stawanie na tankowanie paliwa.
    2 punkty
  2. tak, usuwa zmiany w kodowaniu, jednak co najważniejsze nie wprowadza ISA i potrzeby wyłączania Set'em - fyi @macste - przetestowane 😊 tak że możesz już bezpiecznie zrobić update.
    1 punkt
  3. Tak to często bywa, teoretycznie nie powinno, ale jest i bym się tym nie przejmował - oczywiście warto obserwować. To jest silnik spalinowy, w którym krąży olej, są wysokie temperatury, do tego kurz, przeciążenia itp. i niewiele trzeba żeby takie minimalne zapocenie było widoczne. Kiedyś w Oplu Frontera 2.2DTI tak miałem, tylko znacznie gorzej niż u Ciebie, gość mnie nastraszył ogromnymi kosztami na stacji diagnostycznej itd. Jeździłem kilka kolejnych lat i nic się nie działo. W innym aucie przy sprzedaży klient chciał pojechać do ASO na sprawdzenie auta - i ASO odnotowało zapocenie turbiny i orientacyjny koszt naprawy 7tyś zł. Kupujący zrezygnował bo się wystraszył. Przyjechał po kilku dniach inny klient, z resztą mechanik samochodowy i kupił to auto, a silnik i turbo dokładnie oglądał i nic go nie zaniepokoiło - nota bene Alfa Romeo GT 1.9 JTD - rozmawiałem z nim po latach i mega zadowolony, nic przy silniku i osprzęcie nie robił. Ale ja nie jestem fachowcem 🙂
    1 punkt
  4. Testowałem auto ze standardowymi i hamowało bez zarzutu, bardzo skutecznie. Jak masz kasę to dorzuć, ale jak nie chcesz dokładać, to standardowe hamulce są bardzo dobre.
    1 punkt
  5. Z mojego doświadczenia - szansa na to że wymienią Ci kierownicę to jakieś 1% 🤔
    1 punkt
  6. Tak tylko jeśli chodzi o design i funkcjonalność 10 letniego modelu Tesli do porównania z najnowszym wypustem premium BMW. Jak to ująć kiedyś na początku lat 90 tak porównywało się BMW do Łady lub Poloneza. Pozostawiam bez komentarza 🙂 To zdjęcie pokazuje, że za 10 lat design wnętrza modelu S to będzie dalej TOP.
    1 punkt
  7. Dokładnie. Moje skromniutkie X3 już jeździ. O takie:
    1 punkt
  8. Hehe, dokładnie. Czytając te wszystkie posty dochodzę do wniosku, że zamiast kupować nowe to lepiej znaleźć na forum kogoś kto kończy 3-letni leasing, ma wykupioną gwarancję i serwis na 5 lat, okleinę na blachy, szyby, wyświetlacze, impregnowane skóry, jeździ tylko w białych ubraniach i tylko od razu po kąpieli. Aa, no i nie robi rocznie więcej niż 10tys km żeby nie urazić przyszłego właściciela. To nawet lepsza okazja niż salonowe bo przynajmniej pierwsze usterki już zrobione 😄
    1 punkt
  9. Ale ja nie twierdzę, że każdy powinien mieć 625 koni pod maską i 750 niutonów. Po to jest tych wersji tyle aby każdy wybrał taką, jaką mu najbardziej w danej chwili pasuje / na jaką go stać. Neguje natomiast zdecydowanie kupowanie samochodu dla następnego właściciela oraz sens kryterium „będzie 10k droższy za 7 lat”. Osobiście mam X5M. Czy jest mi potrzebne tyle mocy? Nie. Czy mogę ją w ogóle wykorzystać? Nie. Czy pali jak smok? Tak. Czy potrzebuje takiego auta? Nie. Ale chciałem je mieć i jestem bardzo zadowolony 🙂
    1 punkt
  10. Szczegóły pojazdu VIN:WBA5L11020 D969032 / Seria:5' F11 LCI / Opis sprzedaży:518d / Nadwozie:Touring Wersja katalogu/region:ECE / Kod typu:5L11 / Skrzynia biegów:5L11 / Układ kierowniczy:Lewostronny Data produkcji:17.12.2014 / Lakier:668 / Tapicerka:AWDF Dane dot. pojazdu Nazwa Wartość Drzwi 5 Silnik B47O Pojemność 2 Moc (kW) 110 Napęd HECK Lakier 668 czarny 2 Tapicerka AWDF Materiał "diagonal/veneto-beige" Poziom integracji (fabryczny) F010-14-11-505 Poziom integracji (aktualny) F010-23-07-530 Wyposażenie indywidualne Nie Wypełnianie ilości Wypełnianie ilości do Ilość zmienna w litrach WSKAZÓWKA Czynnik chłodzący bez układu klimatyzacji 7 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Czynnik chłodzący bez układu klimatyzacji 0 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Tylna oś 0.8 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Hamulec 1 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Silnik (B47) 5 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Skrzynia biegów (GA8HP-50Z) 8.8 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Wyposażenie Kod Opis Wyposażenie seryjne 01CC Auto start/stop function 01CD Brake Energy Regeneration 02K1 Obr. BMW, st. le., szprycha V 236 0316 Autom. uruchamianie tylnej klapy 04AT Listwy wewn., wysoki połysk, czarne 04U2 Przeł. właściwości jezdnych z ECO PRO 0548 Licznik kilometrów Opcje 01CA Selekcja COP ważnych pojazdów 01CB Zakres CO2 0205 Automatyczna skrzynia biegów 0230 Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE 02PA Zabezpieczenie śrub kół 02VB Wskaźn. ciśnienia pow. w oponach 0320 Brak napisu modelu 0386 Reling dachowy 0423 Dywaniki podłogowe Velours 0502 Spryskiwacze reflektorów 0508 Park Distance Control (PDC) 0534 Klimatyzacja automatyczna 0606 System nawigacji Business 0698 Area-Code 2 do DVD 06AC Inteligentne połączenie ratunkowe 06AE Teleservices 0843 Redukcja mocy 0868 Wersja językowa, niderlandzki 0886 Literatura pokładowa, holenderski 08KA Termin wym.oleju 24 miesiące/30 000 km 08S3 Automatyczne ryglowanie prz ruszaniu 08TF Aktywna ochrona pieszych
    1 punkt
  11. A niech weźmie te dwa litry więcej. Robisz pewnie 20k rocznie to przy obecnej cenie zrobi Ci zawrotna różnicę 200 zł miesięcznie…
    1 punkt
  12. Bo tak lubię, chłopcze
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.