Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 31.08.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ale ja nie twierdzę, że każdy powinien mieć 625 koni pod maską i 750 niutonów. Po to jest tych wersji tyle aby każdy wybrał taką, jaką mu najbardziej w danej chwili pasuje / na jaką go stać. Neguje natomiast zdecydowanie kupowanie samochodu dla następnego właściciela oraz sens kryterium „będzie 10k droższy za 7 lat”. Osobiście mam X5M. Czy jest mi potrzebne tyle mocy? Nie. Czy mogę ją w ogóle wykorzystać? Nie. Czy pali jak smok? Tak. Czy potrzebuje takiego auta? Nie. Ale chciałem je mieć i jestem bardzo zadowolony 🙂
    2 punkty
  2. tak jak napisałem post wyżej. nie mam płatnego konta na mega, wiec ponad 30gb odpada. Link był kolegi kota, jak usunął to to źródło odoada. Polecam torrent. Niestety ja nic na tym nie zarabiam, że staram się, aby wszystko było tu aktualne. Darmowe mega jest za małe 😞
    1 punkt
  3. Przy aucie za tyle kasy to przejedź się każdym motorem, najlepiej tego samego dnia i bierz ten który ci lepiej pasuje a jak nie ma różnicy to policz 2 litry różnicy w spalaniu na korzyść diesla oraz różnice w cenie zakupu bierz ten tańszy bo jeśli nie czujesz różnicy to po co przepłacać. Za resztę kup ładny prezent żonie. Co do rynku wtórnego to nikt nie wywróży jak będzie wyglądała sprzedaż za 3 lata. Polacy żyją legendami i panuje przekonanie że benzyna pali jak smok i słabo się odpycha (tak bylo w pierwszych x5 benzynowych), teraz dochodzi legenda ze diesle od BMW się pala także zależy na jaką grupę wyznawców trafisz tak długo będziesz sprzedawał. Jedynie co na diesla jest teoretycznie większy rynek ponieważ niektóre działalności odliczają od niego 100 procent VAT. W każdym razie drogie używane auto sprzedaje się trudniej od jakiejś octavii czy corolli czego doświadczyłeś przy m550i
    1 punkt
  4. Kolego przy Twoim problemie musisz zaprogramować nowe ustawienia w ECU. Wykonasz to w DIS w zakładkach SERVICE FUNCTIONS/DRIVE/DDE3.0/ADJUSTMENTS/PROGRAM ALL ADJUSTMENTS. Dopiero po tym programowaniu błąd EEPROM zostanie trwale usunięty i auto zacznie jeździć jak fabryka przykazała (bynajmniej tak powinno być).
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.