Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 30.08.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Hehe, dokładnie. Czytając te wszystkie posty dochodzę do wniosku, że zamiast kupować nowe to lepiej znaleźć na forum kogoś kto kończy 3-letni leasing, ma wykupioną gwarancję i serwis na 5 lat, okleinę na blachy, szyby, wyświetlacze, impregnowane skóry, jeździ tylko w białych ubraniach i tylko od razu po kąpieli. Aa, no i nie robi rocznie więcej niż 10tys km żeby nie urazić przyszłego właściciela. To nawet lepsza okazja niż salonowe bo przynajmniej pierwsze usterki już zrobione 😄
    3 punkty
  2. Ale ja nie twierdzę, że każdy powinien mieć 625 koni pod maską i 750 niutonów. Po to jest tych wersji tyle aby każdy wybrał taką, jaką mu najbardziej w danej chwili pasuje / na jaką go stać. Neguje natomiast zdecydowanie kupowanie samochodu dla następnego właściciela oraz sens kryterium „będzie 10k droższy za 7 lat”. Osobiście mam X5M. Czy jest mi potrzebne tyle mocy? Nie. Czy mogę ją w ogóle wykorzystać? Nie. Czy pali jak smok? Tak. Czy potrzebuje takiego auta? Nie. Ale chciałem je mieć i jestem bardzo zadowolony 🙂
    3 punkty
  3. No cos ty, trzeba sie pogodzic z faktem, ze n57/b57 jak na osiagi, pali bardzo malo. Benzyna jezdzisz inaczej bo wiesz ze wpierda...wiec jedziesz spokojnie, dieslem masz to w pompie i gonisz. Bylo tak od zawsze, jest nadal i bedzie. Jeszcze nie wymyslil perpetum mobile aby PB bylo blisko sprawnoscia ON.
    2 punkty
  4. Ja w ogóle nie rozumiem jak można kupować samochód dla kolejnego właściciela? Chcesz nim jeździć 7 lat i analizujesz za którego dostaniesz 10-15k więcej? A covid i załamanie rynku dostaw przewidziałeś? Nie ma żadnej możliwości aby prognozować co się będzie bardziej za 7 lat oplacalo
    2 punkty
  5. Sprzedało się w PL ponoć 3 sztuki z czego jedną kupił mój sąsiad 😂
    1 punkt
  6. Dokładnie. Moje skromniutkie X3 już jeździ. O takie:
    1 punkt
  7. Ja puściłem w G30 nic się nie zmieniło
    1 punkt
  8. ja mam grudzień 2023 nie miałem ISA i po aktualizacji tez nie mam 😉 nic nowego nie zauważałem
    1 punkt
  9. 7 na pierwszym zdjęciu i 14 na drugim zdjęciu to te elementy.
    1 punkt
  10. Nie wiem czy jest jakaś różnica pomiędzy LCI1 z 2022 i 2023, ale u mnie żadne dodatkowe ostrzeżenia się nie pojawiły po aktualizacji. Nie zauważyłem żadnych zmian, poza tym problemem z tempomatem.
    1 punkt
  11. Wszystkie felgi masz R18, ale zapewne masz dwie szerokości.
    1 punkt
  12. Ale to nie zawsze jest tak, ze cos jest produkowane wg tej samej specyfikcji. BMW moglo zazyczyc sobie produkt o parametrach X, a ATE niekoniecznie nawet moze w tej samej specyfikacji X wypusic produkt na rynek. Lub moze miec ograniczenia na X lat. Na YT jest porownanie opon, ten sam model z (*) i bez i jest roznica nawet w ksztalcie bieznika. To dotyczylo co prawda rynku amerykanskiego. Na pewno ceny w ASO sa wyzsze niz na rynku, ale... jesli klocki wystarczaja nawet na 100 kkm (u mnie wciaz oryginal) to przy promocjach rzedu 30% mozna sie zastanowic nad ASO. Nie ma tez gwarancji, ze specifikacja dla BMW nie zmienila sie przez kilka lat odkad odebralismy auta. Takze kazdy sam musi sobie przemyslec.
    1 punkt
  13. Dzień dobry, BMW e38 740D silnik m67. Poszukuję warsztatu który zna się na tych silnikach. Pozdrawiam
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.