Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 29.08.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. nic nie zrobiłem, bo nie kupiłem 😉 Ale fakt: szersza opona z tyłu jest jednoznaczna z szerszą (?) felgą... Nie sprawdzałem felg, przyznaję. Natomiast dziwi mnie zapieranie się niektórych, że opony do xdrive MUSZĄ mieć jednakowy obwód. Jak widać nie, skoro wszystkie felgi mam R18, a opony różnią się profilem (50-45) i jest to akceptowalne przez producenta. hmmm.....
    3 punkty
  2. Dwa tygodnie temu moją nową G05 40d wróciłem z wakacji w Włoch, 5 osobowa rodzina + bagażnik załadowany po dach, łącznie zrobione 4,3 tys km. Średnia z komputera wyszła 7,4 l, silnik 40d, prędkości tak do 150km/h, jazda przeważnie lewym pasem. W zasadzie zgadzało się z tym ile wlewałem na stacjach. Byłem w szoku tym wynikiem, ponieważ przy podobnym wyjeździe dwa lata temu moją x3m40d z 2020 r spaliła więcej. Powiem że silniki od bmw jednak są rewelacyjne😀 moja stara X3m40d ma już ponad 140 tys km, żadnej awarii i dalej pracuje jak zegareczek👍
    3 punkty
  3. Wszystkie felgi masz R18, ale zapewne masz dwie szerokości.
    1 punkt
  4. @Blupol a wiesz że profil to jest procent z szerokości opony i dlatego im szersza opona to profil musi być mniejszy dla utrzymania tego samego obwodu opony.
    1 punkt
  5. G20 miałem właśnie w benzynie przed G05 i jak najbardziej zgadzam się, że tam benzyn na ten moment może być już zdecydowanie więcej niż diesli ale też gabaryt auta i przeznaczenie trochę inne. Masz rację, że w G05 silniki benzynowe są na prawdę rewelacyjne ale myślę, że minie trochę czasu zanim zaczną dominować bo jednak gabaryt samochodu i większe spalanie robi swoje.
    1 punkt
  6. Fajnie, ale: - nie każdy ma garaż, - nie każdy ma ochotę i czas oglądać tutoriale na YT, - są ludzie, dla których taki wydatek nie stanowi problemu, albo płaci spółka. Warto wziąć te kwestie pod uwagę.
    1 punkt
  7. Ja planuje zrobić folie full front ze względu na częste jazdy po autostradach. W każdym samochodzie uszkodzenia warstwy lakieru ograniczają się głównie do odprysków na przednim zderzaku, masce oraz czasem lusterkach, więc chciałbym zabezpieczyć te miejsca. Do tego folia w newralgiczne miejsca oraz na ekran, w wersji matowej nie palcującej się. Ceramiki u detailera robić raczej nie będę. Od lat kupuję roczną/dwuletnią powłokę ceramiczną do samodzielnego montażu, po umyciu samochodu. Co rok odnawiam we własnym zakresie i sprawdza się to całkiem nieźle pod względem jakości, a koszt znikomy. Tak samo nie korzystam z usług studia detailingowego. Czas jaki potrzebuje aby się tam umówić, zawieść samochód odebrać po prostu przeznaczam na mycie samochodu. A mając porządną pianownicę, myjkę ciśnieniową, odkurzacz parowy oraz masę kosmetyków można to zrobić bardzo sprawnie. Fakt że bardzo lubię bawić się w taki amatorski detailing, jest to dla mnie satysfakcjonujące:)
    1 punkt
  8. U mnie w fimie 4 letnie samochody mialy ponizej 5 k km. Nie chcieli byscie widziec jak te auta wygladaly z tym przebiegiem i jak jezdzily. Jakby mialy 500 k km... a jezdzily tylko po terenie firmy.
    1 punkt
  9. Mam tak samo jak przed wymianą. Nie widzę żadnych zniekształceń.
    1 punkt
  10. Śmiało. Jeśli pewna historia auta to B58 pancerny silnik.
    1 punkt
  11. Ale czego nie rozumiesz? Przecież jest napisane jak wół, że różne rozmiary opon są dopuszczalne w przypadku stosowania opon mieszanych. Ważne, żeby obwód koła się zgadzał i tyle. U siebie na lato mam (koła fabryczne) z przodu 245/35R20, a z tyłu 275/30R20 i wszystko gra, bo wszystko się zgadza. Na zimę natomiast mam z przodu 245/40R19, a z tyłu 275/35R19 i też wszystko się zgadza, bo są to oryginalne koła. Oba komplety są na oponach RoF z homologacją BMW.
    1 punkt
  12. I panele plastikowe po bokach jak w Citroen Kaktus 😀 Na poważnie PPF powinien tu dużo pomóc, w szczegółach odpowiesz sobie sam jaka różnica PPF vs ceramika. Ja też... Nie mam doświadczenia sam z PPF ale jestem ciekawy. Koledzy, którzy mieli wcześniej full front mają teraz całość. Polecają... Pierwotnie byłem sceptyczny ale po opiniach kolegów i wyglądzie ich aut po 2-3 latach przekonałem się. Napiszę coś popartego doświadczeniem za 2-3 lata.
    1 punkt
  13. Przy takich założeniach to jak najbardziej. Albo pomalować raptorem....🫣
    1 punkt
  14. Czyli reasumując: 1. Kupić auto 2. Okleić folią 3. Wstawić do garażu 4. Przykryć kocem 5. Oszczędność na oleju, klockach, paliwie bezcenna....🤪
    1 punkt
  15. Umieściłem instrukcję G01 LCI w temacie zamkniętym.
    1 punkt
  16. Ja przerobiłem oba warianty - najpierw do mojej poprzedniej X5 30d mSport założyłem 22 zimowe Pirelli (bez gwiazdki bo największe autoryzowane przez BMW to 21" - przynajmniej 3 lata temu) na następny wypad w Alpy miałem już dedykowane 20" z oponami Michelin. I przy tym zostaje. oba zestawy sprawowały się świetnie nawet w ekstremalnym ośnieżeniu. Dlaczego tak zrobiłem? Bo obawiałem się złapać gumy na autostradzie w 22" które nie są run flagami. Fajnie 20" z run flatami nie wygląda dużo gorzej niż 22" załączam foto ewidencję 😂
    1 punkt
  17. Różnica nie wynika z rocznika, tylko z braku homologacji.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.