Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 26.08.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Prawie 10k przejechałem 530e, z czego 80% po Warszawie i poniżej moje subiektywne odczucia: plusy: oszczędność (prad mam za darmo - panele plus bank prądu) przyspieszenie (do 50-70km/h zbiera się bardzo żwawo; powyżej 120-130km/h jak sie chce przyspieszyć dynamicznie załącza się spalinowy) duży bagażnik cisza w kabinie kluczyk w telefonie, sterowanie zdalne klima, ładowaniem etc dobry aktywny tempomat możliwość nagrywania na kamery zdarzeń dużo mocy i można fajnie zarzucić tyłem 🙂 dużo większe auto niż poprzednia piątka minusy brak domykania drzwi (brak w konfiguratorze) upierdliwe przypisywanie kierowców do kluczyka, które nie działa dobrze. Często źle ustawia fotele i ustawienia np klimy. Mimo otworzenia przeze mnie auta moim kluczykiem lub telefonem często laczy sie z telefonem zony... fatalna komunikacja z auto androidem, zrywa czasami lub nie łączy po wyjściu np na stacje benzynowa (ale to nie tylko hybrydy ale wszystkie bmw tak maja ;( ) długi czas ładowania z gniazdka i siły (mimo malej baterii trwa to najkrócej 3,5h bo taka ładowarkę zainstalowali w aucie). W domu na noc nie robi to różnicy ale w ciągu dnia na mieście w godzinę za dużo się nie podładuje, nie mówiąc o trasie stacje ładowania obsługiwane przez bmw charge (pierwszy rok bez opłat) - nie zawsze startują. kluczyk w telefonie działa tylko przy drzwiach kierowcy (nie otworzysz żonie drzwi lub bagażnika nogą - musisz mieć wtedy kluczyk - tesla działa pod tym względem lepiej) dźwięk silnika (elektrycznego i spalinowego) na zewnątrz i wewnątrz pozostawia wiele do życzenia. Nie rozumiem dlaczego skoro i tak leci to z głośników nie można wgrać jakiś sportowych, nawet jako opcja płatna w sklepie. dojeżdżając do ściany włączają się kamery(to dobrze), ale często nie widać ściany bo jest ciemniej i grafika wyświetlana na obrazie zasłania sam obraz. Nie można tez wybrać sobie widoku kamery wzdłuż auta do przodu i oddzielnie do tylu Podróż poza miastem z prędkością ok 150km/h to spalanie ok 10 litrów. Zasięg łączny mam ok 500-600km Troche mala bateria. Latem po naładowaniu do 90% - zasięg ok 68-70km. Zimą - 50-55km). Podsumowując jestem zadowolony z dynamiki i kosztów (nie pamiętam często kiedy ostatnio tankowałem 🙂 )
    1 punkt
  2. w/w zestaw powinien pasować również do silnika N57
    1 punkt
  3. nie nie, gdyby nie ta burzliwa dyskusja, ja też siedziałbym i myślał.. prawda jest taka że Chris wrzucił pompe z M50, mieliśmy już rzeczywisty odczyt parametrów po, ale myślę że "aramiel" jest forumowiczem który bardzo dużo tu wniósł i podesłał link na początku tego sporu, który kazał mi się nad tym zastanowić, zacząłem to drążyć i te kółka zostały odnalezione dzięki niemu, no ale finalnie to kkx5 wrzucił to kółko do auta, znalazał łańcuch i ładnie pokazał, krótko mówiąc rozwiał wątpliwości wszystkich. Krótko mówiąc, wspólnymi siłami zostało wygenerowane rozwiązanie które mozna zastosować i chyba o to własnie tu chodzi
    1 punkt
  4. To byl dramat w x3 wykrecic czujnik i wkrecic manometr. Schowany gleboko pod pompa cr, cale rece pociachane ale, co to za test bez testu. Musze kupic "czapki" filtra oleju i tam zrobic warsztatowe odczyty cisnienia. Jutro zloze zestaw do n57. Wstawie zdjecie czy tak samo "lezy". Odnosnie podziekowan, to kierowac do kolegi Wojtek. Bez burzliwej konwersacji, temat by umarl:), to raz, dwa, dal namiar na kolko. Ale dobra, wyszlo lepiej niz bym sobie wyobrazil, ba, sadze ze to lepsze, jak Wojtek wspominal, rozwiazanie niz zmiana pompy. Wazniejszy jest ten dol cisnienia niz gora przy 4tys obrotow....
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.