Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10.08.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Mnie zastanawia, czy problem nie wiaze sie tez z blednym wskazaniem temp oleju na zegarach- wskazuje z 70C a faktyczna temp z 40C ( +/- ) w zimie sprawdzalem wiec juz tak szczegolowo nie pamietam, ale przeklamania sa spore. Myslisz, ze silnik/olej zagrzany a tak nie jest i niema odpowiedniego smarowania. Przy nizszych temp ( ok 0 C ) trzeba przejechac z 20km, zeby temp oleju miala powyzej 70C.
    1 punkt
  2. Mam coś na rozluźnienie 😆 Mam tak silniczek moze nie ta liga beeemmmmww ale parametry pracy ciekawe Silnik V12 250kw 2000Nm I teraz Obroty 1500obr/min Cisnienie oleju 3.3bara Tep. Oleju 97.1 "C Olej 5w40 Wymiana co 150.000km Ma przejechane obecnie 10 milionow km
    1 punkt
  3. To powinno być do twojego sterownika skrzyni. Na forum nie można plików pdf załączyć więc wrzuciłem na chomika. https://chomikuj.pl/szumrak/E39/A7000+E39,9387109261.pdf
    1 punkt
  4. Ja mam te pasy w x5 i mi się podobają, bo takie ładne, ale dyskretne. Teraz za to już wiem że powinienem czuć do nich obrzydzenie.
    1 punkt
  5. Dając dystans 10 mm zbliżysz się do seryjnego spasowania, bo twoje nowe felgi się schowają 9 mm. Możesz spokojnie założyć 20 mm dystanse.
    1 punkt
  6. A ja jeżdzę po wawie, często wyjeżdżam z zabłoconych placów, jeżdżę drogami, które nie zawsze są odśnieżone. I to wszystko w mieście. Miałem kiedyś rwd, w takich warunkach były momenty że to była męczarnia. I dla tych kilku chwil jestem świadomym wyborcą 4x4. Mimo że realnie pomaga tak dosadnie kilka razy w roku. Ale start spod świateł też lepiej wygląda w 4x4. Na weekendową zabawkę najchętniej rwd, bez dachu, z v8....
    1 punkt
  7. Dla mnie xdrive jest zwyczajnie zbędne. Mieszkam we Wrocławiu, a nie na wsi. Jeżdżę zimą w Alpy od kilku lat RWD i nigdy nie brakowało mi tam 4x4, bo drogi są zawsze świetnie przygotowane. Okej, dwa razy w swojej rodzinnej miejscowości miałem problem z wyjechaniem z miejsca parkingowego, gdy przez noc mocno napadało śniegu. Podczas deszczu zdejmuję nogę z gazu, na mokrej autostradzie nie przekraczam 120-130 km/h, jestem generalnie ostrożnym kierowcą i nie szaleję samochodem. Po prostu dla mnie xdrive jest zbędną komplikacją samochodu i narzędziem, którego nie potrzebuję. Ale doskonale rozumiem, że BMW nie ufa swoim klientom i jest świadome, że ludzie rozwalaliby auta RWD z mocą prawie 400 km. Natomiast teraz już nawet do 330i, 320d wrzucają obligatoryjny xdrive.
    1 punkt
  8. Wybacz, że trochę podrążę, ale skąd pomysł, że w wersji z silnikiem 30d masz hamulce, które zniosą traktowanie, które opisałeś w swoim poście? Twój, nazwijmy to eufemistycznie, "rywal w tych mało rozważnych zabawach na publicznej drodze" miał zdecydowanie lepszy sprzęt na pokładzie i jego hamulce na pewno przetrwały bez szwanku te hamowania. Podejrzewam, że konstruktorzy przewidzieli zupełnie inny use case dla aut z dieslem przeznaczonych do jazdy w normalnych warunkach drogowych. Ciesz się, że skończyło się tylko zwichrowanymi tarczami. A do zaspokojenia potrzeby szaleństwa i dla upustu fantazji rozważ jakiś event BMW na torze. Pojeździsz samochodami przygotowanymi do takich zabaw i przede wszystkim zrobisz to w warunkach odpowiednio bezpiecznych dla Ciebie i innych. Jakby Cię nie korciło, droga to nie tor. Zwłaszcza, jeśli są na niej inni - a tych musiało być niemało, skoro tych hamowań z prędkości ponad 160 do 80 było na tyle dużo, żeby tarcze się poddały Osobnym już zupełnie wątkiem jest mój brak wiary w to, że z silnikiem 30d dotrzymałeś kroku 63AMG (nawet wpakowanemu w ich najcięższe wersje typu GLS, czy Gelenda). Albo ktoś robił sobie z Ciebie żarty (i prowokował Cię do jazdy na granicy możliwości - a, jak się okazuje, dla Twoich hamulców było to poza granicami możliwości), albo na drodze było tak gęsto, że to AMG nie miało możliwości odetchnąć pełnymi płucami. Tak czy siak, powodów do dumy raczej nie masz
    1 punkt
  9. ale czy BMW X5 w podstawowej wersji to auto do ganiania się po autostradach w gęstym ruchu? Serio? 🙂jednorazowe awaryjne hamowanie z 180-200 to tak, ale żeby tak katować takie auto, które nie zostało do tego stworzone? Pomyśl, co by się stało, gdybyś zagotował płyn hamulcowy, albo przegrzał klocki. To jednak nie M Comp. Zajechałeś je zwyczajnie i tyle.
    1 punkt
  10. W mojej X5M Competition już ponad 115.000 km - bez kompletnie żadnych problemów z silnikiem. Ale mam silnik S63, gdzie wersja w Mce i M50i różniły się. Średnie spalanie w stosunku do 40i mam wyższe o 3l, więc nie ma dramatu (w trasie przy jeździe do 140 np. w Austrii to mniej niż 2l średnio). Jak ktoś jeździ tylko po mieście w korkach to 20l jest realnym wynikiem, ale np. ja pracując we Wrocławiu i mieszkając 10km od miasta mam średnią około 15. Zasięgi turystyczne są w zupełności wystarczające. Przy prędkościach poniżej 170km/h jest to mniej niż prędkość/10. Mi sztywność nie przeszkadza bo jeżdżę głównie S-kami i odpowiada mi spójny charakter auta - dobre osiągi, pewne/twarde zawieszenie. Nie wiem jak M60i, ale M-ka to mały kaloryfer 😉 - te radiatory schładzające auto (tu M-ka ma chyba 4 zamiast 2 jak M50i) chodzą długo po zaparkowaniu i generalnie 'czuć ciepło' dookoła samochodu wychodząc z niego - ot takie spostrzeżenie ;).
    1 punkt
  11. Niestety kolega ma rację, bynajmniej w temacie trwałości, sztuczna skóraraczej nie wytrzyma tyle co naturalna - choć oczywiście czas pokaże, bo to jakaś nowość z kaktusa... W każdym razie mój kolega tapicer - naprawia regularnie ekoskórę w samochodach - i to nawet po 20k km itp. Głównie kilkuletnie Mercedesy, świeże auta tuż po gwarancji. Jego zdaniem nigdy nie zamówiłby auta za furę kasy z ekoskórą, jeśli rozważamy zakup na wiele lat. Co innego - auto na wynajem max 3 lata to bez różnicy, ale w innym przypadku to dość spore ryzyko.
    1 punkt
  12. Bo jak masz klapę w szybie to bez rolety elektrycznej ani rusz, a tu ciach po problemie. Dramat, uwielbiam tą funkcjonalność w mojej G31.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.