moja ma 400 i codziennie jeździ, co robię?
wyłączyć ekologię, fizycznie i programowo, to właśnie częste wypalanie zmusza wtryski do wyoskich dawek paliwa aby podnieść temeperaturę układu wydechowego i wypalić ten DPF
zapomnieć o tych płukankach i doktorach w puszkach, są oleje które na prawdę jakościowo znacząco przewyższają te dostępnena na półkach i nie mam tu na myśli Motula za 180zł 5W30 są lepsze oleje, owszem nieco droższe, ale to N57
skrucić interwał max do 15 tyś i zmiana
przestać mapować ten silnik i korzystać z mocy jaką przewidziano do danego modelu, tunerzy się ścigają w tych programach i wyciskaniu mocy, później za remonty płacimy my, to nie M57
ciśnienie oleju, sprawdzić jakie na prawdę jest, ten silnik nie ma za wysokiego, sam ten temat jak pewnie widzieliście analizuję, w samochodzie z przebiegiem jak mój, trzeba o to zadbać i to poprawić, jak ma nabijać kilometry dalej
tankowanie paliwa wyłącznie na renomowanych stacjach z dużym brendem, tam te normy są bardziej przestrzegane, stacje "No name" to spore zagrożenie, żadnych norm, liczy się kasa
korekty w Twoim silniku jak najbardziej akceptowalne, nic nie dotykaj