Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04.08.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1. Bzdura, wal m57 zbudowany jest z tego samego stopu co n57, srodlo Tis oraz doswiadczenie z badania HRC walow. Internetowe teorie ludzi bez doswiadczenia. Jedna uwaga, te 258/313 sa "najslabsze". 2. Prof Chris to nie wyrocznia, zrobil jedno bmw. Juz tu jest goracy topic w tym temacie wiec nie ma co zaczynac nowego. 3. Moze. Mam pare sztuk n57 po 500tys na blacie wszystko ori. Jesli masz jedna turbine i nie mapujesz, dojedzie bez problemu do 400tys.
    2 punkty
  2. Może to być też coś innego ale warto sprawdzić gotowe rozwiązanie.
    1 punkt
  3. moja ma 400 i codziennie jeździ, co robię? wyłączyć ekologię, fizycznie i programowo, to właśnie częste wypalanie zmusza wtryski do wyoskich dawek paliwa aby podnieść temeperaturę układu wydechowego i wypalić ten DPF zapomnieć o tych płukankach i doktorach w puszkach, są oleje które na prawdę jakościowo znacząco przewyższają te dostępnena na półkach i nie mam tu na myśli Motula za 180zł 5W30 są lepsze oleje, owszem nieco droższe, ale to N57 skrucić interwał max do 15 tyś i zmiana przestać mapować ten silnik i korzystać z mocy jaką przewidziano do danego modelu, tunerzy się ścigają w tych programach i wyciskaniu mocy, później za remonty płacimy my, to nie M57 ciśnienie oleju, sprawdzić jakie na prawdę jest, ten silnik nie ma za wysokiego, sam ten temat jak pewnie widzieliście analizuję, w samochodzie z przebiegiem jak mój, trzeba o to zadbać i to poprawić, jak ma nabijać kilometry dalej tankowanie paliwa wyłącznie na renomowanych stacjach z dużym brendem, tam te normy są bardziej przestrzegane, stacje "No name" to spore zagrożenie, żadnych norm, liczy się kasa korekty w Twoim silniku jak najbardziej akceptowalne, nic nie dotykaj
    1 punkt
  4. Nie mam preferencji, nie polecam zadnego, lubie testowac rozne, sluchac co klienci mowia, jakie sa odczucia itp itd. Obecnie, roznie, zaleznie od auta. Do mocnych ON, Ravenol vst 5/40, do bardzo mocnych testuje Rcs ale nie maja norm ll04, do calej reszty LM TOPTEC 4200 5/30. Do aut na gwarancji Castrol fe19 0/30.
    1 punkt
  5. Mam 150 tkm przebiegu i ostatnie 2-3 wymiany oleju zrobiłem za namową kolegi na motul 5/30. Wróciłem do ori BMW z powodu znacznie częstych wypaleń dpf na motulu
    1 punkt
  6. Może to to jest.
    1 punkt
  7. Jesli stosujemy oleje, nazwijmy je, premium, to baza olejowa jest wynikiem wielu lat analiz, testow itp, wlewanie dodatkow, moze taka baze "zniszczyc". Prosze poszukajcie kanalu goscia: since no speculations. To samo odnosnie plukanki, dobre oleje, czesta wymiana, nie ma sensu zadnej plukanki. Jesli chcialbys miec bardzo czysto pod pokrywa, wywalenie egra to zalatwi.
    1 punkt
  8. Wymiany co 10-12tys, olej moze byc 0w30 (ale norma c3), plukanek nie stosuj, to samo z ceratec, nie wlewac. Dodatki paliwa, do wtryskow oraz do dpf, jak najbardziej.
    1 punkt
  9. Planowałem zrobić ankietę do wpisywania różnych przypadków, z dużego zestawu danych można coś wywnioskować. Ogólnie na fb na forum BMW bardzo często pojawiają się posty z zatartymi n47 (przebiegi około 200-250k km) oraz n57 (przebiegi 250+ z reguły). Co do punktu 3- jeśli większość przypadków dotyczy silników zalanych olejem 0w30 albo 5w30 o niskiej lepkości w temperaturze roboczej, to prawdobnie mamy przyczynę. Ciekawe czy chodzi tu bardziej o lanie wtrysków, czy np przerywanie wypalania/jazdę z włączonym start stop. Jeszcze co do lejących wtryskiwaczy, dużo może zależeć tutaj od paliwa (zatykanie dysz, za suche paliwo), więc dolewanie dodatków typu BMW diesel additiv/LM spulung czy olej 2t może pomóc wydłużyć życie wtryskiwaczy.
    1 punkt
  10. Nie wiem kiedy wskoczyło na status 150. Data produkcji wg. VIN jest 17.07 a 30.07 było już u dealera. 5.07 dostałem info o poczatku produkcji.
    1 punkt
  11. U mnie znowu problem tego rodzaju. Zrobiłem samochodem 55 tys km już trzeci oryginalny czujnik jest zamontowany. Teraz wydaje się wszystko ok, ale co jakiś czas słyszę że dpf wypala się częściej niż zazwyczaj. Odpalam wtedy istę i widzę błąd 245400. Wchodzę na parametry dpf i ciśnienie wsteczne jest różnie. Czasami -70hpa a czasami +50hpa. Wystarczy że ruszę delikatnie kabelkiem który idzie do wtyczki która wchodzi do czujnika i już jest prawidłowa wartość tj na zgaszonym +/- 1hpa. Przez to dpf wypala mi się raz co 500km a raz co 80. Zdejmowałem ten oplot kabli idących do wtyczki na pierwszy rzut oka wydaje się wszystko ok. Co tam może niedomagać że poruszenie kabelkiem powoduje już prawidłowe wskazania czujnika?
    1 punkt
  12. Nie prawda, rodzaj nawigacji lub jej brak nie ma żadnego związku z nagłośnieniem. To dwie osobne opcje które są niezależne.
    1 punkt
  13. 1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.