Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02.08.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. A jakie parametry chcesz porównać? 40d - nieskończona fala momentu obrotowego, genialna jak na diesla kultura pracy, znikome spalanie, świetne osiągi, niezłe brzmienie (z wydechem sportowym lepsze niż w moim M60i z V8... co dla mnie osobiście jest dramatem, ale cóż...) 40i - genialna kultura pracy (kropka), spalanie zgodne z oczekiwaniami (miasto 11-13; w korkach 15+; trasa przepisowo ~10 lub mniej, szybko: nie wiem, nie jechałem, spodziewałbym się 13-15 przy prędkościach, które legalnie osiągać można w Niemczech - 160+) Awaryjność i żywotność w obu wersjach taka sama: nie spodziewałbym się żadnych problemów przez pierwsze 5 lat użytkowania i serwisowaniu zgodnie z wytycznymi producenta Ja brałbym 40i - po trzech dieslach (520d, 535d, 740d) miałem już dość ropniaków i chciałem doświadczyć kultury pracy benzynowych silników BMW
    1 punkt
  2. Witam wszystkich serdecznie 🙂 Kilka tygodni już w moich rękach. Przesiadka z Insigni 2.0 160KM. Czytałem tutaj o silnikach BMW 520d i trochę się obawiałem braku wystarczającej mocy, ale........ niepotrzebnie. Wiem, że spore grono nie przepada za tymi silnikami, jednak dla mnie jest bajka. Porównując do Insigni, większa moc, lepsze przyspieszenie, duuuużo ciszej w środku, bardziej komfortowo. Ogólnie jestem meeega zadowolony. Jeszcze wzmianka o audio, bo na to bardzo mocno zwracam uwagę. Insignia, system Bose ze subwooferem, do tego wygłuszyłem drzwi i bagażnik. Wtedy byłem zadowolony. Teraz BMW, system Harmon Kardon i mogę powiedzieć, że po odpowiednim ustawieniu equalizera, jest o niebo lepiej, pięknie to gra 😁. Zastanawiam się, jak wygląda montowanie głośników w drzwiach, czy warto rozważyć wygłuszenie drzwi 🤔 bo przeleciałem całe forum i nie widziałem, żeby ktokolwiek się tego podjął. Ogólnie jeśli chodzi o samochód, narazie morda się cieszy za każdym razem jak wsiadam 😁 Pozdrawiam Emil
    1 punkt
  3. Witam, z uszczelkami będzie problem. Najlepiej przynajmniej ja tak zrobiłem i robią tak w ASO w USA wkładają w uszczelki sznur EPDM np z alledrogo o odpowiednim fi. Znalazłem takie u siebie wsadzone i dodatkowo powsadzałem w pozostałe uszczelki jest ok, robi robotę. Tylko nie w kanaliki odprowadzające wodę. Dodatkowo szczoteczka na długiej lince i czyszczenie otworów odpływowych (ja z aliexpres kupiłem ponad metrową *2). U mnie był problem, że ciekło mi do bagażnika przy słupku C tylny, przeczyściłem wszystkie otwory, nasmarowałem i już ponad rok nie mam problemu. Dodatkowo powsadzałem ten EPDM pod uszczelki, jak już będziesz mieć to zobaczysz o co chodzi. Tak, że uszczelki bardziej przylegają do szyb auta. Z uszczelkami to chyba tak jak napisali poprzednicy, lepiej kupić dach z dobrymi uszczelkami, bo w ASO ceny astronomiczne i ciężko dostępne jeśli są, roboty też sporo. Widziałem też na forach, że na aliexpres można coś dobrać (uszczelki), ale to już taka ostateczna fuszerka i pasowanie.
    1 punkt
  4. Myślę że rabaty będą spore bo nie wydaje mi się żeby klienci rzucili się na sportowego sedana o masie ponad 2500kg.
    1 punkt
  5. Miałem kiedyś takiego chińczyka zamiast CCC ale to jeszcze był android 9 😄 Poczytaj sobie tutaj - jest opisane jakie jednostki są polecane a jakich unikać - https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1832178 Nie zrażaj się tym, że to dział f30 bo jednostki do e90 mają te same bebechy. Tam znajdziesz wszystko bo są nawet aktualizacje, które też pasowały i nie trzeba było prosić się chińczyka. Ja kupowałem stąd - to było 5 lat temu więc skoro jeszcze istnieje to mogę polecić 🙂 https://www.aliexpress.com/store/806369?spm=a2g0o.cart.0.0.350f38daVQFXni Z doświadczenia mogę Ci doradzić żebyś nie próbował oszczędzić 200zł i brał najlepszy procek i najwięcej RAMu. Co do kiery, ja nie jestem fanem carbonu a taki zabieg kosztował mnie 600zł 😄
    1 punkt
  6. Te felgi nie wejdą na front, są zbyt szerokie. Na przód szukaj 8-8,5J. Jak chcesz 4x to samo to maksymalnie 8,5J.
    1 punkt
  7. Od całkiem niedawna dokładnie ta sama sytuacja. Nie jest to głośne, ale wkurzające :/ Idę kleić filcową podkładkę, dzieki za tipa 👍
    1 punkt
  8. Kupiłem belki YAKIMA, głównie dlatego że nie są tak wysokie jak inne. Dość ładne, ale o użytkowej stronie za wcześnie by coś mówić.
    1 punkt
  9. Wymiana oleju w Auto Fus Warszawa w X5 40i przy przebiegu ok 3 tyś km koszt 695 zł brutto - mechanik nagrał nawet filmik z wymiany oleju.
    1 punkt
  10. Dzwoniłem do ASO. Pani powiedziała, że akcja dotyczy okrągłej kierownicy seria M.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.