Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 31.07.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Pewnie ten 63 AMG nie wiedział, że się z nim ściga 😂 Akurat przy takim hamowaniu to normalne, że tarcze padły. Twoja wina, one nie są przystosowane do takiego użytkowania
    1 punkt
  2. Wybacz, że trochę podrążę, ale skąd pomysł, że w wersji z silnikiem 30d masz hamulce, które zniosą traktowanie, które opisałeś w swoim poście? Twój, nazwijmy to eufemistycznie, "rywal w tych mało rozważnych zabawach na publicznej drodze" miał zdecydowanie lepszy sprzęt na pokładzie i jego hamulce na pewno przetrwały bez szwanku te hamowania. Podejrzewam, że konstruktorzy przewidzieli zupełnie inny use case dla aut z dieslem przeznaczonych do jazdy w normalnych warunkach drogowych. Ciesz się, że skończyło się tylko zwichrowanymi tarczami. A do zaspokojenia potrzeby szaleństwa i dla upustu fantazji rozważ jakiś event BMW na torze. Pojeździsz samochodami przygotowanymi do takich zabaw i przede wszystkim zrobisz to w warunkach odpowiednio bezpiecznych dla Ciebie i innych. Jakby Cię nie korciło, droga to nie tor. Zwłaszcza, jeśli są na niej inni - a tych musiało być niemało, skoro tych hamowań z prędkości ponad 160 do 80 było na tyle dużo, żeby tarcze się poddały Osobnym już zupełnie wątkiem jest mój brak wiary w to, że z silnikiem 30d dotrzymałeś kroku 63AMG (nawet wpakowanemu w ich najcięższe wersje typu GLS, czy Gelenda). Albo ktoś robił sobie z Ciebie żarty (i prowokował Cię do jazdy na granicy możliwości - a, jak się okazuje, dla Twoich hamulców było to poza granicami możliwości), albo na drodze było tak gęsto, że to AMG nie miało możliwości odetchnąć pełnymi płucami. Tak czy siak, powodów do dumy raczej nie masz
    1 punkt
  3. Faktycznie, z R na D trzeba chwilkę zaczekać co czasem jest irytujące jak trzeba szybko wycofać i włączyć się do ruchu.
    1 punkt
  4. Dajcie już spokój z tym Ferrari i BTC bo nic to nie wnosi do tematu.
    1 punkt
  5. Pamiętaj tylko żeby nie mieszała, bo wtedy głowa ją rozboli 😉 Wrzuć chociaż jedno zdjęcie, bo faktycznie na gt to rzadki kolor. Masz to w połączeniu z chromline?
    1 punkt
  6. Panowie N47/n57 nie ma czujnika cisnienia wiec nie ma odczytu.
    1 punkt
  7. Wymiany międzyinterwałowe są widoczne w systemie jak się za nie zapłaci, jak dzwoniłem do ASO po ceny, to za każdym razem pytanie czy na 30 wymiana czy pomiędzy i czy z wpisem czy nie. Oczywiście ceny inne bez i z wpisem.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.