Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 30.07.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. ale czy BMW X5 w podstawowej wersji to auto do ganiania się po autostradach w gęstym ruchu? Serio? 🙂jednorazowe awaryjne hamowanie z 180-200 to tak, ale żeby tak katować takie auto, które nie zostało do tego stworzone? Pomyśl, co by się stało, gdybyś zagotował płyn hamulcowy, albo przegrzał klocki. To jednak nie M Comp. Zajechałeś je zwyczajnie i tyle.
    2 punkty
  2. @Randall agreed W przyszlym tygodniu odbieram juz i4 po lifcie, wlasnie jedzie do mojego dealera z Oslo 👍
    1 punkt
  3. tak, w swojej V8mce modyfikowałem układ chłodzenia i pamiętam że przewijałeś się w tych rozmowach, no własnie było powyżej 100, może nie aż 115, ale takie 105/107 seryjny trzymał, tam bardziej chodziło o ciśnienie w układzie, urywanie krucców chłodnic, problemy z wisco i takie tam..stare dzieje:)
    1 punkt
  4. Panowie N47/n57 nie ma czujnika cisnienia wiec nie ma odczytu.
    1 punkt
  5. Widziałem w temacie aplikacji, że w N47/N57 jest problem z odczytem masy powietrza ale z ciśnieniem chyba nic nie kojarzę. Napisz w tym temacie, twórca aplikacji zwykle szybko odpisuje a jak nie to w aplikacji masz możliwość napisania maila. Kilka razy coś zgłaszałem i była szybka odpowiedź. Ewentualnie poprosi Cię o logi i powie czy to działa czy nie. Poza tym zaznacz sobie "read live data in blocks" - znacznie przyspiesza odczyt. Ukryte menu to jest dobre tylko do temp. płynu bo oleju to pokazuje jakieś średnie temperatury liczone z oleju i płynu. Chyba po to żeby wskazówka ładnie wyglądała. Mam właśnie stage 3 bo bardziej pasowały mi miejsca zmian biegów bez konieczności ruszania suwaków - tylko przyspieszyłem 1->2, 2->3 o 10%. Shiftspeed zmienia właśnie szybkość zmiany a nie obroty. Jak chcesz pozmieniać obroty to robisz to w shiftmap editor.
    1 punkt
  6. U mnie nie podlegała wymiany. Ponoć tylko okragłe się łapią i tylko ich dotyczy akcja. Ja mam kierkę sportową (srebrny pasek) w kształcie "serca". 30 min i po bólu.
    1 punkt
  7. Trochę bardziej reprezentacyjne foty 😄
    1 punkt
  8. No to super że się udało ogarnąć temat. Masz już 5 postów I nie musisz więcej czekać na zatwierdzenie.
    1 punkt
  9. 1 punkt
  10. Jak czytam wypracowania nt szybkich samochodów, wróć za szybkich za mocnych za ...., bo to tylko ludzi się zabija, traci prawo jazdy itd i że 318 to już szał całkowity, wystarczy i wogule.... To ja tak głupio zapytam, po co wam BMW? Przecież Skoda będzie tańsza, ba Dacia ogarnie temat a tam znajdziecie wystarczające i szalone 1,3, które też ogarnie autostrady bóg wie gdzie chcecie... A i środku zaczynają te auta wyglądać bardzo premium... Może nie ograniczajmy się do krytykowania mocy i pojemności, tylko polećmy po całości... Każdy robi po swojemu. Jeden lubi ogórki, drugi ogrodnika córki a trzeci syna... (przepraszam ale poprawność polityczna tego wymaga, plus proszę sobie to odmienić przez wszystkie przypadki binarne, niebinarne i jakie tam kto chce...🙂) Jak mnie pytają po co ci taki silnik i gdzie nim jeździsz, mówię że po tych samych drogach co on. Tylko może z tą różnicą, że ja w samochodzie się uśmiecham że w nim jestem i nim jadę, a nie tylko przemieszczam się z A do B. Jeżeli też tak masz i wystarczy ci do tego cywilny silnik, zwykłe auto, nawet Dacia, to gratuluje i bardzo dobrze. Im więcej zadowolonych kierowców tym lepiej. A co komu sprawia radość, każdy musi odpowiedzieć sobie sam.
    1 punkt
  11. Ja tego nie rozumiem. Rozumiem, że ktoś nie potrzebuje mieć 300-400-500koni pod maską, ale pisanie, że auto z wyższą mocą jest bez sensu oraz że 320i/d też wystarczy i nim też polatasz to trochę absurd. To zupełnie inne samochody, inne emocje z jazdy, osiągi, dźwięk, no wszystko. A dodając jakieś z czapy teorie o punktach karnych i czających się za każdymi krzakami policjantami to sugeruje niektórym jeszcze bardziej oszczędzić i się na ZTM przerzucić. Będzie super tanio, bezpiecznie i nawet jakąś interakcję z ładną bezrobotną można nawiązać.
    1 punkt
  12. świat - Nie da się mieć nowego E36 Cabrio ! vulnerarius - potrzymajcie mi piwo Coś pięknego 🫠
    1 punkt
  13. Edytuję swoje doświadczenie. Niestety po ok 0,5 roku trafiła mi się szybsza trasa. Takie małe ganianie się z MB CLS 63AMG. Teoretycznie byłem bez szans, ale ruch duży i kierownik taki sobie, no nieważne. Sporo hamowań ze 180-160km/h do ok 80km/h i tarcze krzywe do stopnia takiego, że mi auto zaczęło ściągać w prawo. Nie wiem czy inne by wytrzymały, ale to nie było tak, że co chwila, miały czas ostygnąć, także lipa. Teraz znów stoję przed dylematem co zrobić, także jak coś wybiorę to postaram się opisać doświadczenia.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.