Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 24.07.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
Jak czytam wypracowania nt szybkich samochodów, wróć za szybkich za mocnych za ...., bo to tylko ludzi się zabija, traci prawo jazdy itd i że 318 to już szał całkowity, wystarczy i wogule.... To ja tak głupio zapytam, po co wam BMW? Przecież Skoda będzie tańsza, ba Dacia ogarnie temat a tam znajdziecie wystarczające i szalone 1,3, które też ogarnie autostrady bóg wie gdzie chcecie... A i środku zaczynają te auta wyglądać bardzo premium... Może nie ograniczajmy się do krytykowania mocy i pojemności, tylko polećmy po całości... Każdy robi po swojemu. Jeden lubi ogórki, drugi ogrodnika córki a trzeci syna... (przepraszam ale poprawność polityczna tego wymaga, plus proszę sobie to odmienić przez wszystkie przypadki binarne, niebinarne i jakie tam kto chce...🙂) Jak mnie pytają po co ci taki silnik i gdzie nim jeździsz, mówię że po tych samych drogach co on. Tylko może z tą różnicą, że ja w samochodzie się uśmiecham że w nim jestem i nim jadę, a nie tylko przemieszczam się z A do B. Jeżeli też tak masz i wystarczy ci do tego cywilny silnik, zwykłe auto, nawet Dacia, to gratuluje i bardzo dobrze. Im więcej zadowolonych kierowców tym lepiej. A co komu sprawia radość, każdy musi odpowiedzieć sobie sam.5 punktów
-
Jako, że sezon wakacyjny w pełni - zakupiłem box dachowy do mojego auta. Wybór padł na Thule model Motion 3 w wykończeniu Black Glossy (plus belki WingBar Edge Black). Najpierw kupiłem wielkość XL, czyli o pojemności 500l. Umówmy się, to nie jest mały box, ale na dachu iX wydawał się jakiś taki… hmm… krótki 😄 to jest jednak kawał dużego auta. Tak czy siak, po jednym dłuższym wyjeździe z kompletem sprzętu zapadła decyzja (z uwagi na dokupienie sprzętu) 😉 o wymianie na wielkość XXL, czyli o pojemności 600l - to największy box wśród modeli Motion 3 i chyba w całej obecnej ofercie Thule. Poniżej wklejam zdjęcia jak iX wygląda z tym modelem (Thule Motion 3 XXL), może osobom zainteresowanym zakupem box’a ułatwi to ewentualny dobór modelu. Moim zdaniem - jeśli chodzi o wygląd auta z box’em - wielkość 600l ma zdecydowanie bardziej adekwatną długość w stosunku do nadwozia iX niż wersja 500l. Natomiast na minus jest to, że XXL jest o 3 cm wyższy niż XL co przy belkach - które same w sobie są dość wysoko nad dachem - powoduje że całość konstrukcji jest dość wysoka. W iX jest to moim zdaniem do przyjęcia, ale w kombi byłoby to chyba już zbyt nieproporcjonalne. W ofercie modeli Motion 3 są jeszcze wersje “Low”. I według mnie iX z box’em XXL Low wyglądałby całkiem dobrze (Low jest niższy aż o 9cm - XXL, taki jak na zdjęciach ma wysokość 46cm, zaś XXL Low tylko 37cm). Taki niski a jednocześnie długi box pasowałby do bryły iX. Niestety ta wielkość ma tylko 450l (i dodatkowo niewielką wysokość wewnątrz) - jak zwykle coś za coś 😁 Ale jak ktoś nie potrzebuje dużej pojemności, a zastanawia się nad Thule, to warto rozważyć XXL Low bo moim zdaniem najlepiej pasuje do iX. Na zdjęciach box jest cofnięty maksymalnie do tyłu. Wersja XL (500l) była krótsza głównie “od tyłu” (i nie da się jej przesunąć bardziej w tył), przez co box jest umiejscowiony bardziej w przedniej części dachu, co wygląda trochę mniej proporcjonalnie.1 punkt
-
Kupowanie bmw 150-200 koni to jakaś pomyłka. Taki jest fakt, a jak dla kogoś 380 koni to wartości z kosmosu których nigdy nie wykorzysta to chyba po prostu nie umie jeździć. Nie trzeba cisnąć do 200 km na h bo i po co, mocy można używać w dozwolonym zakresie aby dynamicznie włączać się do ruchu i mieć z tego frajdę.1 punkt
-
540d b57, 520d b47, 550d b57, test zrobiony, przy wysokim obciazeniu 2.4-2.5bar cisnienie oleju, na wolnych 1.1bar. Nie pitolic mi tu ze silniki B maja wieksze cisnienie oleju. Nie maja. Zawor regulacji je obniza. Jazda "normalna" 1.9-2.1bar, to jest wartosc nizsza niz w silnikach serii N.1 punkt
-
Bliżej mi do kosza niż do żużla 😉 Oczywiście bywam we Wro od czasu do czasu. Ja zacząłem od wymiany basowych i to już słychać, oczywiście przy przyzwoitym źródle czyli chociaż Spotify. Koszt do 2000 zł. Na drugi ogień poszłyby przednie głośniki, bo to nie jest duży wydatek, około 800-1200 zł i przy okazji wygłuszenie drzwi we własnym zakresie. Wygłuszenie nawet bardziej z uwagi na to, że mam G26 i te bezramkowe drzwi strasznie trzaskają przy zamykaniu, a wygłuszenie nie dość, że poprawia trochę audio, to dodatkowo drzwi odrobinę przyjemniej się zamykają. Drzwi pasażera już zrobiłem, zeszły mi na to 3h. Koszt materiału to około 400 zł za przednie drzwi. Na koniec zostawiłbym sobie wzmacniacz, bo to już dość gruby wydatek, rzędu 4000 zł.1 punkt
-
1 punkt
-
dodałbym do tego , ze jak wrzucisz torbę z laptopem za siedzenie to jej specjalnie nie widać i przechodzący przypadkiem szczyl Ci nie wywali szyby1 punkt
-
Ja tego nie rozumiem. Rozumiem, że ktoś nie potrzebuje mieć 300-400-500koni pod maską, ale pisanie, że auto z wyższą mocą jest bez sensu oraz że 320i/d też wystarczy i nim też polatasz to trochę absurd. To zupełnie inne samochody, inne emocje z jazdy, osiągi, dźwięk, no wszystko. A dodając jakieś z czapy teorie o punktach karnych i czających się za każdymi krzakami policjantami to sugeruje niektórym jeszcze bardziej oszczędzić i się na ZTM przerzucić. Będzie super tanio, bezpiecznie i nawet jakąś interakcję z ładną bezrobotną można nawiązać.1 punkt
-
Tak jest jasne skóry warto zabezpieczyć. Sam mam czarne ale i tak zabezpieczyłem ceramiką Gyeona. Zobaczymy, ale po F30 z rudymi skórami (10lat) wydaje mi się, że tym skórom nie ma prawa się nic stać poza zadrapaniami, których żaden material dobrze nie zniesie...1 punkt
-
1 punkt
-
Coby dogrzewać się latem?🤣 Jak ktoś parkuje pod chmurką lub często jeździ na narty to jasne że fajna opcja. Ustawiasz pół godzinki przed wyjazdem i ciepłe wnętrze z odmrożonymi szybami. Tylko ile takich dni było w ostatnich latach... żeby nie było że nie mam grzanej kierownicy (fanaberia po pożyczaku w zimie w Słowenii) Dla mnie ciemne szyby to must have z dwóch powodów: wygląd i chłodniejsze wnętrze (blokują IR) ale to oczywiście kwestia gustu każdego z nas 😀1 punkt
-
To ja dodam jako pierwsza do galerii, może ktoś pójdzie za mną 😂1 punkt
-
W twoim przypadku (pre-LCI) jest to możliwe z aplikacją bimmercode.1 punkt
-
1 punkt
-
Do wpisów typu, że coś tam zaczyna jechać jak ma dopiero powyżej 200 koni raczej warto podchodzić z bardzo dużym dystansem, ludzie mają tendencję do okropnego przesadzania. 330 coś tam zaczyna jechać, 340 powoli, powoli, ale już nieco lepiej. Podczas gdy w rzeczywistości 320 jest już wystarczająco mocne, żeby dynamicznie jeździć po autostradach i drogach krajowych oraz wyprzedzić bez zamulania. Ludzie to czytają i mają wrażenie, że jak nie kupisz M, to generalnie już lepiej autobusem jeździć.1 punkt
-
Mieliśmy kiedyś w domu Golfa V 1.4 fsi 75km. Nie polecam benzyny. Teraz możesz @wehyr przeczytać co napisałeś tylko odwrócone. 🙃 Ma sens co nie? 318d po chipie przeganiałem z lewego pasa na autostradach setki znacznie mocniejszych aut, bo miałem tempomat na 200, a oni zamulali. W Polsce z ograniczonymi autostradami w porównaniu do Niemiec, 320d może być sportowe, bo właścicielom mocniejszych aut grozi utrata prawka szybciej od reszty, przez co często gęsto reszta jedzie szybciej od np. kierowców M-ek z 20 punktów karnych na koncie. Chyba że winne za to jest spalanie tych mocnych benzyn, bo ja mam średnie 7,5L mimo że na autostradzie jest tylko gaz - hamulec - gaz - hamulec. 😉 Tak dwulitrówki to klekoty niemożebne, ale trzylitrówki to muzyka dla uszu.1 punkt
-
1 punkt
-
Dla tych co nie chcą mieć dużo ikon na pulpicie zrobiłem aplikacje do uruchamiania programów http://chomikuj.pl/M-car/BMW+Launcher instalacja film lokalizacja skrótów do programów , nazwa musi być taka jak w instrukcji , programy na dowolniej lokalizacji launcher uruchamia ze skrótu w folderze C:\Launcher BMW\ w zasadzie mozna podpiąć każdy program do tego zmieniając nazwę skrótu na taki jak w instrukcji hasło do rar wypakowania din76launcher (drugie hasło do instalacji din76 ,nie ma w version2) 1) NCS lokalizacja aplikacji NCSEXPER.exe Start("C:\NCSEXPER\BIN\NCSEXPER.exe") 2) Lokalizacja skrótu NCSDummy (nazwa skrótu "NcsDummy" ) Start("C:\Launcher BMW\NcsDummy") 3) Lokalizacja aplikacji BMW Coding Tool.exe (nazwa aplikacji "BMW Coding Tool.exe") Start("C:\Program Files (x86)\BMW Coding Tool v250\BMW Coding Tool.exe") 4) Lokalizacja folderu NCSEXPER - WORK Start("C:\NCSEXPER\WORK") 5) Lokalizacja aplikacji do tworzenia pustych plików FSW_PSW.man dla NCSEXPER (nazwa aplikacji "NCS_BASE_WORK.exe") Start("C:\Launcher BMW\lancher work\NCS_BASE_WORK.exe") 6) Lokalizacja pliku do usuwania plików z folderu NCSEXPER /WORK po kodowaniu NCS Start("C:\Launcher BMW\lancher work\NCS WORK cleaner.bat") 7) Lokalizacja skrótu INPY z folferu C:\EC-APPS\INPA\BIN\ (nazwa skrótu "INPOLAD") Process.Start("C:\Launcher BMW\INPALOAD") 8) Lokalizacja skrótu INPY old z folderu C:\INPA\BIN\ (nazwa skrótu "INPAstart") Start("C:\INPA\BIN\INPAstart") 9) Lokalizacja pliku spisu błędów w INPA ("C:\EC-APPS\INPA\BIN\na_fs.tmp") 10) Lokalizacja pliku spisu błędów w INPA old Start("C:\INPA\BIN\na_fs.tmp") 11) Lokalizacja skrótu BMW Rheingold ISTY D (nazwa skrótu "ISTAGUI" ) Start("C:\Launcher BMW\ISTAGUI") 12) Lokalizacja skrótu Loadera ISTY P (nazwa skrótu "Loader ISTA-P") Start("C:\Launcher BMW\Loader ISTA-P") 13) Lokalizacja aplikacji IToolRadar.exe Start("C:\Program Files (x86)\ITool Radar\IToolRadar.exe") 14) Lokalizacja aplikacji konfiguratora Ediabas (nazwa "Ediabas-Konfigurator.exe") Start("C:\EDIABAS\Ediabas-Konfigurator\Ediabas-Konfigurator.exe") 15) Lokalizacja skrotu EasyConnect (nazwa skrótu "EasyConnect") Start("C:\Launcher BMW\EasyConnect") 16) Lokalizacja skrótu Winkfpt (nazwa skrótu "WinKfpt") Start("C:\Launcher BMW\WinKfpt") 17) Lokalizacja skrótu NFS (nazwa skrótu "NFS") Start("C:\Lancher BMW\NFS") 18) Lokalizacja aplikacji Too32.exe Start("C:\EDIABAS\BIN\Tool32.exe") 19) Lokalizacja pliku INPA indentyfikacja (nazwa pliku "na_id.tmp") Start("C:\EC-APPS\INPA\BIN\na_id.tmp") 20) Lokalizacja pliku INPA AIF Start("C:\EC-APPS\INPA\BIN\na_aif.tmp") 21) Lokalizacja skrótu ETK (nazwa skrótu "ETK (Lokal") Start("C:\Launcher BMW\ETK (Lokal)") 22) Lokalizacja skrótu ISPI NEXT admin Client (nazwa skrótu "BMW Group ISPI Admin Client") Start("C:\Lancher BMW\BMW Group ISPI Admin Client") 23) Lokalizacja pliku Ediabas.ini Start("C:\EDIABAS\BIN\ediabas.ini") 24) Lokalizacja skrótu do uruchomienia Esys (nazwa skrótu "E-sys" Start("C:\Launcher BMW\E-sys") 25) Lokalizacja skrótu KSD (nazwa skrótu "KSD" Start("C:\Launcher BMW\KSD") 26) Lokalizacja pliku identyfikacji w INPA old (nazwa pliku "na_id.tmp" Start("C:\INPA\BIN\na_id.tmp") 27) Lokalizacja aplikacji (nazwa aplikacji "DrGini.exe ) Start("C:\EDIABAS\Bin\Dr.Gini.exe") 28) Lokalizacja aplikacji ZGW (nazwa aplikacji "ZGW_SEARCH") Start("C:\EDIABAS\Hardware\ENET\ZGW_SEARCH") 29) Lokalizacja skrótu SWID_reader (nazwa skrótu "SWID_reader") Start("C:\Launcher BMW\SWID_reader ") 30) Lokalizacja skrótu startowego FSTool (nazwa skrótu "csd-start") Start("C:\Lancher BMW\csd-start") 31) Lokalizacja skrótu uruchomienia FSTool (nazwa skrótu "start_FSTool_v2_CarServer" Start("C:\Launcher BMW\start_FSTool_v2_CarServer") 32) Lokalizacja aplikacji TeamViewer.exe (nazwa aplikacji "TeamViewer.exe") Start("C:\Program Files (x86)\TeamViewer\TeamViewer.exe") 33) Lokalizacja skrótu dowolnego programu do robienia zrzutów ekranu , zdjęć (nazwa skrótu "Screenshot" Start("C:\Launcher BMW\Screenshot") 34) Lokalizacja skrótu dowolnego programu do nagrywania pulpitu (nazwa skrótu "Video_Screenshot") Start("C:\Lancher BMW\Video_Screenshot") 35) Lokalizacja skrótu Launchera Esys (nazwa skrótu "E-Sys Launcher Premium") Start("C:\Launcher BMW\E-Sys Launcher Premium")1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00