Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12.07.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Do wpisów typu, że coś tam zaczyna jechać jak ma dopiero powyżej 200 koni raczej warto podchodzić z bardzo dużym dystansem, ludzie mają tendencję do okropnego przesadzania. 330 coś tam zaczyna jechać, 340 powoli, powoli, ale już nieco lepiej. Podczas gdy w rzeczywistości 320 jest już wystarczająco mocne, żeby dynamicznie jeździć po autostradach i drogach krajowych oraz wyprzedzić bez zamulania. Ludzie to czytają i mają wrażenie, że jak nie kupisz M, to generalnie już lepiej autobusem jeździć.
    4 punkty
  2. Utopia, każdy ma inne potrzeby, portfel, preferencje. Mocniejsze auto nie oznacza że musi jeździć szybciej. Na pewno daje więcej radości ale dalej nie dla każdego... Zgadzam się że można nawet 318d pojechać szybko. Czy mocne auto szybciej i bezpieczniej wyprzedza, tak oczywiście. Czy da więcej radości, jasne... dla 90%. Nie ma co sobie narzucać ograniczeń w myśleniu. To że ktoś ktoś jeździ wolniej nawet Ferrari nie oznacza że frajer 😀 Jak kogoś stać na nie czy inne sportowe cacka to super dla niego i fajnie że możemy je oglądać na drogach. Ja lubię... i cieszę się, że coraz więcej Polaków na nie stać co nie oznacza że kradną jak piszą głupki na forach. Zazdrość to straszna cecha i udowadnianie na siłę, że moje jest najmojsze. Cieszmy się nadchodzącym weekendem. Bezpiecznego 😀
    3 punkty
  3. wszystko zależy od indywidualnego podejścia i przyzwyczajeń , stanu umysłu jak i punktów karnych na koncie 😁 Do tego dochodzą koszty eksploatacji i zakupu , jak kogoś stać to niech upalał M3 lub 340i i co parę dni tankuje gdy ktoś inny spokojnie przejeżdża miesiąc na jednym zbiorniku lub bez tankowania dojedzie do Włoch lub Chorwacji . Ale nawet najsłabszy diesel w zupełności wystarczy do dość dynamicznej jazdy jak i również do szybkiej jazdy autostradowej. Osoby, które mają wygodnie i sprawnie podróżować często mają wywalone na to czy auto będzie o 1,5-2 s 0-100 szybsze lub parę sekund urwie 100-200 bo praktycznie nigdy z tych osiągów nie korzystają i z tego powodu dopłacanie np. 50-60 tyś do R6 mija się z celem. Stąd każdy sam powinien odbyć parę jazd testowych i sobie odpowiedzieć co jest istotne z jego punktu widzenia. A co do mocy i osiągów , człowiek do nich bardzo szybko się przyzwyczaja i z perspektywy posiadacza 40i to zawsze powie , że cokolwiek poniżej "stoi w miejscu" co jest lekkim zakrzywianiem rzeczywistości bo w normalnym ruchu drogowym bardzo rzadko widać wykorzystywanie w pełni osiągów typowych aut, nie mówiąc o mocniejszych wersjach silnikowych. Zaraz ktoś napisze się odezwał mądrala z gnojowozu nie mający punktu doniesienia 😁, wierzcie mi z perspektywy dość szybkiego GSX-a 🙃 to jeden h..j co tam pod tą maską siedzi w tych puszkach bo nie robi najmniejszej różnicy czy wrażenia ... i tak to to nie jedzie 😄.
    2 punkty
  4. Dokładnie, ja po prostu piszę o pułapce takich forów poświęconych jakiejś konkretnej tematyce. Kiedyś interesowałem się instrumentami muzycznymi i za radami z największego forum zostałem przekonany, że absolutnie muszę kupić topowy sprzęt, bo wszystko poniżej zwyczajnie nie ma sensu i zaliczyłem strasznego overkilla kupując coś, co wielokrotnie przekraczało moje potrzeby i umiejętności oraz generalnie możliwości wykorzystania w praktyce. później narty i rowery - nie ma nawet sensu patrzeć na rower poniżej 65k, bo tym się nie da jeździć, bez sensu i generalnie strata czasu oraz pieniędzy. Jak chcesz w ogóle jako tako sobie pojeździć to musisz wydać te 50-60 tysięcy. przyjaciel fotogtaf mówi to samo, że na forach fotograficznych zawsze polecą sprzęt za miliony, bo aparatem i obiektywem za 15 tysięcy nie da się zrobić zdjęcia, to już lepiej zrobić telefonem niż wyciągać taki zabawkowy sprzęt. Mało tego, nabierasz wrażenia, że wszyscy mają urządzenia za 80 tysięcy i tylko Ty jeden głupi szukasz czegoś do 15 tysięcy. na jakiekolwiek specjalistyczne forum nie wejdziecie będzie ta sama historia. Pewnie na forum maniaków kluczy dynamonetrycznych obowiązuje zasada, że musisz kupić japoński klucz produkowany ręcznie na szczycie jakiejś góry, bo tylko taki się nada do przykręcenia felgi, a inne to daj Pan spokój.
    2 punkty
  5. A coz to za zboczenie? Ja tez widziałem trochę zdjęć "wariatów" co jeździli wolno ale bezpiecznie a mimo tego lądowali w rowach lub na drzewach bo troszkę popadało czy piasek na poboczu byl, czy 'liście mnie przestraszyły'. To że ktoś nie jedzie zgodnie z przepisami nie znaczy że od razu jest wariatem.
    1 punkt
  6. Mozna caly czas, nawet zgodnie z przepisami, tylko po co. Generalnie nie wiem czym się tak ludzie w tym m340i podniecają, nie chce to jechac w ogóle;) jakby wazylo 1t to jakos by się odpychalo, a tak...
    1 punkt
  7. do dwóch strzałów laserówki lub jednego dobrego w zabudowanym 😁
    1 punkt
  8. Przecież przepisy nie definiują wartości przyspieszenia, więc zarówno moc i moment możesz wykorzystywać. Pewnie nie za długo, ale jednak możesz. Jadąc Ską 90km/h prawym pasem możesz zjechać na lewy i dać w podłogę. 120 będzie od razu, ale wciąż wykorzystujesz moc i moment, więc nie rozumiem pytania.
    1 punkt
  9. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli na co dzień poruszasz się M3 to inaczej odbierasz samochody... Dowolna 3 G20 będzie wystarczającym samochodem jeśli chodzi o moc. 330i powinno być już określone dynamicznym samochodem, a 340i już naprawdę jest szybkie w warunkach drogowych. Jeśli ktoś przez całe życie jeździł samochodem FWD o mocy 110-130kM to przesiadając się do 320i xDrive zauważy bardzo wyraźną różnicę:) Silnik powinien być dobierany do tego gdzie będziemy samochodem jeździć oraz ile. Na ile możemy sobie pozwolić jeśli chodzi o budżet oraz nasze indywidualne preferencje. Kupować M3 gdzie robisz 95% trasy na tempomacie to jest absurd. Tak samo pakować się w diesla dojeżdżając dziennie kilka km po mieście do pracy... Podsumowując każda 3 będzie spoko na co dzień. Jak ktoś lubi bardziej dynamiczną jazdę to wersje 330 lub 340:) M3 to samochód moim zdaniem już wyczynowy. W moim przypadku G21 340i jest takim złotym środkiem w konfiguracji pod komfort. Jakbym mógł kupić dwa samochody wziąłbym 320/330/340d + M2/M3. Natomiast nie można mieć wszystkiego. Gdybym miał mniejszy budżet to kupiłbym 320, bo jest wystarczające.
    1 punkt
  10. @MarkokNie ma co się kłócić z gościem z zamkniętą głową. Trzeba przytaknąć i żyć dalej.
    1 punkt
  11. Mieliśmy kiedyś w domu Golfa V 1.4 fsi 75km. Nie polecam benzyny. Teraz możesz @wehyr przeczytać co napisałeś tylko odwrócone. 🙃 Ma sens co nie? 318d po chipie przeganiałem z lewego pasa na autostradach setki znacznie mocniejszych aut, bo miałem tempomat na 200, a oni zamulali. W Polsce z ograniczonymi autostradami w porównaniu do Niemiec, 320d może być sportowe, bo właścicielom mocniejszych aut grozi utrata prawka szybciej od reszty, przez co często gęsto reszta jedzie szybciej od np. kierowców M-ek z 20 punktów karnych na koncie. Chyba że winne za to jest spalanie tych mocnych benzyn, bo ja mam średnie 7,5L mimo że na autostradzie jest tylko gaz - hamulec - gaz - hamulec. 😉 Tak dwulitrówki to klekoty niemożebne, ale trzylitrówki to muzyka dla uszu.
    1 punkt
  12. Auto dziś odebrane z ASO. Wymienili drążki kierownicze, układ kierowniczy zrobił się troche bardziej mięsisty, jednak przy parkowaniu w domu cofając nadal coś się odzywa może trochę ciszej ale nadal jakieś takie chrobotanie. @Peetross wiesz co dokładnie było nie tak z tym wahaczem tak żeby mogli to potwierdzić też u mnie? Twoje objawy i historia brzmi bardzo podobnie do mojej. W którym ASO dokonywałeś tej naprawy? P.S. @Markok właśnie dlatego jest sens pytać o takiej sprawy na forum.
    1 punkt
  13. Wygląda że się eeprom w liczniku wysypał. Trzeba wgrać nowy wsad lub wymienić licznik ale i tak trzeba w eeprom ingerować żeby przebieg zmienić.
    1 punkt
  14. Czytając grupy na fb o e60 to może i dobrze że tam się przenieśli 😆
    1 punkt
  15. UWAGA NA OSZUSTA W PRZEMYŚLU a chodzi o Digi-soft Powered na ul. Bielskiego 103 gość nazywa sie Marek Chmurzyńki wczesniej prowadzil biznes pod nazwa CARSOFT ul. Sikorskiego 11/27 dużo można znalez netatywnych opini na jego temat w necie wiec warto poczytac i dowiedziec sie jak oszukuje ludzi dlatego przestrzegam was unikajcie go szkoda pieniedzy czasu i nerwów.
    1 punkt
  16. Artur Nietrzeba Auto-Tech Mechanika Pojazdowa ul. Zbożowa 1b 37-500 Jarosław tel. 511 917 872 Strona www Myśle że specjalizacja to głównie BMW :) Miałem dwa dni temu wymieniane uszczelniacze trzonków zaworów i jestem zadowolony z wykonanej usługi. Więc polecam :) Wszyscy chcieli to robić z demontażem głowicy on zrobił to bez. BMW napewno ma obcykane :8)
    1 punkt
  17. 320d to auto do jazdy eko , do tras etc.... nie wiem co tu się emocjonować klekotem, w którym cokolwiek by się nie zrobiło zawsze będzie wolnym klekotem.... poszukaj 330i to też tylko 4 gary ale już jakoś po stage2 jedzie.... 320i nie radzę robić 320ps gdyż tam jest inny osprzęt silnika , ktoś kiedyś wyjaśnił różnice .... miałem 330i 17r f30 od nowości , 322ps 485 nm , wydech m perf, sport kat , dp, chip, ic wagner i jakoś się odpychała rwd , best był 0-100 5s i 100-200 na zimówkach 17 cali 11,9 s nie polecam klekota 😉
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.