Mala aktualizacja. Wymienilem caly zestaw hamulcow na M performance w ASO. Tak czy inaczej chcialem to zrobil ze wzgledu na efekt wizualny i przyszle modyfikacje. Heble fajne i wydajne ale w kwestii wibracji nic sie nie zmienilo, powiedzialbym nawet ze podczas jazdy autostradowej mocniej czuc wibracje na kierownicy i podlodze, moze ma to jakis zwiazek ze soba bo wieksze tarcze i zaciski w jakims stopniu ciezsze. Nie zawracam sobie tym glowy, za duzo kasy na to poszlo. Kola, zawieszenie, hamulce, piasty, dyfer i wal odpadaja wiec na logike moze jakis element laczacy kola z kierownica, nie mam pojecia czy mozliwa jest jakas usterka maglownicy ktora dawalaby takie objawy, dodam ze uklad kierowniczy jest caly czas tak samo precyzyjny jak od poczatku, zadnych luzow i stukow. Chce aktualizowac post bo na forum jest co najmniej kilka osob z podobnym problemem i chyba nikomu nie udalo sie go rozwiazac. Podzro