Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 21.06.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Letnie wystarczyły mi na dwa sezony, niestety wybrały sobie słaby moment i prawy tył poddał się w zeszłym roku we Włoszech. Niestety w rejonie Marche, w którym byłem nie łatwo było kupić 255/19/35, a miałem na to dwa dni i włoskie podejście do życia 😉 Z uwagi na fakt, że mam rwd na całoroczne bym się nie porwał, zresztą nie jestem fanem rozwiązania do wszystkiego jedna opona. W zimie wyjeżdżam w Alpy lub Dolomity, wolałbym nie ryzykować testów całorocznych na własnej skórze 😉 Nie tyle na sport, ci na sport indywidual ustawionym na komfort 😉 Nie lubię start stop i tego irytującego żeglowania .
    1 punkt
  2. To juz wiem czemu tak bardzo lubie Tesle a marudze na BMW --> bo ja na te rzeczy w sumie ktore wymieniles najbardziej zwracam uwage ^^ Moze jeszcze bym dodal na koncu "samopoczucie" w kabinie - pozycja w fotelu + ogolny "sportowy" feeling z ktorych BMW zawsze slynelo. W BMW osiagi vs "value" (i mowiac o value nie mam na mysli samej ceny auta a cena+wartosc rezydualna+serwis+eksploatacja) jest na dzis w porownaniu do Tesli obecnie tragiczne, w PL to juz w ogole. Prowadzenie i UI (w tym rowniez przede wszystkim GUI) w BMW BARDZO sie pogorszyly na przestrzeni ostatniej dekady - kazde auto jest z generacji na generacje ciezsze i ciezsze, gorzej sie prowadzi, GUI i UI sa albo archaiczne albo archaiczne i dodatkowo nieprzemyslane. Na to wszystko jeszcze dokladaja sie wszedobylskie oszczednosci i ciagle uklony w strone chinskiego klienta (biznesowo zrozumiale ale irytujace tak czy inaczej). I nie zrozum mnie zle - nadal wole najgorsze, najtansze i najwolniejsze BMW od kazdego VW czy Renault, firma nadal ma "to cos" co przyciaga - ale BMW musi ewidentnie poprawic swoja gre - nowe platformy, nowe GUI, ograniczyc dziadowanie (naprawde nie wypada), zoptymalizowac produkcje/zaklady zeby value bylo lepsze. Generalnie jezeli chodzi o przedostatni post to musze powiedziec ze zgadzam sie praktycznie ze wszystkim co powiedziales, nuda troche ^^
    1 punkt
  3. We wnętrzu łączy się tylko z silnikiem i skrzynią (gdy jest automat), natomiast całe auto przez okrągłe złącze pod maską.
    1 punkt
  4. Homologowany rozmiar który by pasował do tych felg które posiadasz to 245/35/20 i w sumie takie mógłbyś założyć.
    1 punkt
  5. ISTA BMW od około 2022 roku oznacza każde kodowanie jako tuning auta i anuluje gwarancję. Więcej info tutaj:
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.