To juz wiem czemu tak bardzo lubie Tesle a marudze na BMW --> bo ja na te rzeczy w sumie ktore wymieniles najbardziej zwracam uwage ^^ Moze jeszcze bym dodal na koncu "samopoczucie" w kabinie - pozycja w fotelu + ogolny "sportowy" feeling z ktorych BMW zawsze slynelo.
W BMW osiagi vs "value" (i mowiac o value nie mam na mysli samej ceny auta a cena+wartosc rezydualna+serwis+eksploatacja) jest na dzis w porownaniu do Tesli obecnie tragiczne, w PL to juz w ogole.
Prowadzenie i UI (w tym rowniez przede wszystkim GUI) w BMW BARDZO sie pogorszyly na przestrzeni ostatniej dekady - kazde auto jest z generacji na generacje ciezsze i ciezsze, gorzej sie prowadzi, GUI i UI sa albo archaiczne albo archaiczne i dodatkowo nieprzemyslane. Na to wszystko jeszcze dokladaja sie wszedobylskie oszczednosci i ciagle uklony w strone chinskiego klienta (biznesowo zrozumiale ale irytujace tak czy inaczej).
I nie zrozum mnie zle - nadal wole najgorsze, najtansze i najwolniejsze BMW od kazdego VW czy Renault, firma nadal ma "to cos" co przyciaga - ale BMW musi ewidentnie poprawic swoja gre - nowe platformy, nowe GUI, ograniczyc dziadowanie (naprawde nie wypada), zoptymalizowac produkcje/zaklady zeby value bylo lepsze.
Generalnie jezeli chodzi o przedostatni post to musze powiedziec ze zgadzam sie praktycznie ze wszystkim co powiedziales, nuda troche ^^