Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 16.06.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Patrzyłem na ceny w Niemczech. Po doliczeniu akcyzy wyjdzie z 150 tys zl za 530d 540d to minimum 190-210 tys. zł. Mówimy tu o jakichś rozsądnych przebiegach. Do 140 tys km
    2 punkty
  2. Troszke sie rozmijasz z prawda dlatego trzeba poprawic. Rozrzad nie zostal poprawiony w nowszych wersjach, slizgi sa te same, kola te same. Jest inna glowica, inne, mniejsze (ciensze) walki, to tyle. W serii f dalej jest to samo, 200tys i nie ma rozrzadu. Odnosnie n57 tez mijasz sie z prawda, te na jednej turbinie przewyzszaja trwaloscia n47. N47 biturbo pada szybciej nic n57 biturbo. Panewki w n47 to norma, znacznie slabszy (nie hartowany) wal. Nie zmienia to faktu ze oba silniki sa godne polecenia.
    1 punkt
  3. @jaworq nie mówię, że ludzie to totalni debile, mówię o niejasnościach w opisach i nie do końca wykwalifikowanych sprzedawcach. Z resztą sam dałeś świetny przykład z własnego doświadczenia 🙂 w głównym wątku o g60 były dyskusje o pompowaniu boczków (kiedy jest, a kiedy nie ma) oraz które opcje dodają ACC, a to (i inne rzeczy) powinno być jawnie widoczne żeby uniknąć rzeczy typu chciałem to, a okazało się, że dostałem coś innego
    1 punkt
  4. Była akcja z tanimi i ubogimi 330xd. Zlecenie rumuńskiej policji, które coś nie wypaliło
    1 punkt
  5. Do około2000- 2500 obrotów. Do skrzyni się nie wypowiem. Normalnie jeździłem bez "wciskania pedału gazu do oporu". Przycisk start stop od razu po kupnie wyłączony. Olej w skrzyni biegów zmieniony po około 50 tyś.km. Może przesadzam, bo taka jazda w czasie docierania była męcząca, ale ponad przeciętnie dbam o wszystkie swoje auta, tak zresztą, jak i służbowe. W swoich prywatnych autach (swoje BMW, żony VW i Mini) olej plus wszystkie filtry wymieniam raz do roku, lub maksymalnie co 10 tyś km. W służbowym (Skoda), maksymalnie, co 15 tyś.
    1 punkt
  6. 81 stron wątku, odpowiedź jest tylko jedna, bierzesz m340i i cieszysz się już zawsze jak wsiadasz do samochodu. Jeździsz tyłków w sporcie, tak że samochód brzmi i każdy zakręt jedziesz jak po szynach bez względu na prędkość
    1 punkt
  7. Dzień dobry. Przestrzegam przed stratą czasu i pieniędzy na oglądanie egzemplarza z poniższego ogłoszenia. Samochód praktycznie cały lakierowany w sposób tragiczny, może nawet przez właściciela bo raczej nie robił tego lakiernik. Źle spasowane elementy w szczególności tylne drzwi. Jedna lampa przednią paruje. Jeśli chodzi o środek to wymieniona kierownica, fotele z boczkami i wyświetlacz. Komputer nie był podpinany bo nie było sensu….. Właściciel oczywiście nic nie wie o wypadkowości samochodu……. porażka. w ogłoszeniu wkleił tylko część numeru VIN. BMW Seria 5 https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-5-bmw-seria-5-530i-aso-fv23-carplay-ID6GupQU.html
    1 punkt
  8. @marcinZG zasada działania IGLA polega na wysłaniu po CAN komunikatu STOP, analogicznego do naciśnięcia przycisku zapłonu. Zasada działania CAN jest taka, że tylko jeden może nadawać komunikaty w jednostce czasu. Pokazany wektor ataku to takie zaśmiecanie magistrali CAN, że inne sterowniki nie dadzą rady nic wysłać - za to każdy sterownik odbiera. Niezautoryzowana IGLA nasłuchuje konkretnych komunikatów, aby - w zależności od marki i modelu auta - zareagować i i wysłać komunikat blokujący. W przypadku kiedy atakujący cały czas nadaje, IGLA nie będzie w stanie się wepchnąć. Prawdopodobnie, gdyż nigdzie nie znalazłem do dziś informacji czy ktoś przeprowadził testy CAN-immo i potwierdził lub wykluczył skuteczność wybranych produktów - tu wspomniałem IGLA gdyż czytając fora wydaje się być najpopularniejszym wyborem, ale moim zdaniem problem ten będzie dotyczył również pozostałych działających w ten sam sposób. Tak jak już wspomniano w postach wyżej, dobrze jest pomyśleć o czymś mniej szablonowym we własnym zakresie, aczkolwiek przy nowych autach i gwarancji może być ciężko.
    1 punkt
  9. A gdzie tam konkretnie jest zasugerowane, że CAN immobilizery przestają mieć znaczenia? Bo przyznam szczerze, że ja nie mogę wysnuć takiego wniosku po przeczytaniu tego, ale może czegoś nie rozumiem. Ludzie wręcz w komentarzach pytają autora o zewnętrzne CAN immobilizery i napisał, że byłby ostrożny z montowaniem zewnętrznych zabezpieczeń takich jak CAN immobilizery, ale z zupełnie innych powodów. Jako argument podał przykład, gdzie jedna z firm produkujących takie zabezpieczenie miała lukę we własnych zabezpieczeniach serwera i złodziejom udało się przejąć czyjeś konto i zdalnie namierzyć auto i kontrolować jego zapłon. Ale to już jest skrajny przypadek (w przypadku IGLI dopiero montaż COMPASS-a daje takie możliwości). Nie ma 100% zabezpieczenia, ale na dzień dzisiejszy CAN immobilizery, takie jak wspomniana IGLA, czy SEO lub inne, wydają się najlepszym i najwygodniejszym zabezpieczeniem, chociaż to tylko moja subiektywna opinia.
    1 punkt
  10. OK, to ode mnie podstawa - ruch do góry pokrętłem idrivie żeby wyświetlić menu skrótów. Nie nazwałbym tego trickiem, ale działa zawsze w przeciwieństwie do "swipe" paluchem z góry do dołu.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.