Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 14.06.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Była akcja z tanimi i ubogimi 330xd. Zlecenie rumuńskiej policji, które coś nie wypaliło
    2 punkty
  2. Ja zamówiłem pakiet systemów asystujących professional + pakiet innowacji. Zawsze kiedy ich nie potrzebujesz to systemy można wyłączyć czepiać frajdę z jazdy. Aktualnie tak w obecnym samochodzie z nimi funkcjonuje. Kiedy jest pusta droga albo fajna kręta jazda po serpentynach to nie pozwalam systemom mnie zastępować. Natomiast nie wyobrażam sobie bez nich życia w trasach. Poruszam się dużo po Krakowie, Katowicach czy Śląsku. Wracając w piątek zawsze stoję w korku albo jadę gęsiego kilkadziesiąt minut jak nie godzin. Normalnie trzeba co chwile ruszać, stawać albo wlec się 20km/h pilnując odległości tak jeden przycisk i jedziesz bezobsługowo. Tak samo zdarza się wyjechać bardzo wcześnie z domu by być w pracy na 7:00 to jadąc z tempomatem + utrzymaniem pasa ruchu w ciemności dużo mniej się męczę w jazdach autostradowych. Kolejny plus to moja Zakopianka, którą również często śmigam do domu rodzinnego. Non stop są jakieś remonty = korki czy radary = kierowcy deptając na znak radaru za wcześniej do za niskich prędkości czy królowie lewego pasa jadący 70km/h bez szans aby Cię przepuścił gdzie sam jeździsz +100 (najczęściej białe corolle na numerach ze stolicy - to jest fakt). Jak nie zjadą to daje tempomat i czekam na wyprzedzanie bez nerwów, bo sam nie muszę deptać robi to za mnie samochód. Jakbym kupował samochód typowo sportowy typu 911 na weekendy zapewne bym systemy ograniczył tylko do minimum. Na pewno bym nie robił tym samochodem tras i sporadycznie stał w korkach, maksymalnie bym wyposażał pod wygląd oraz jakość prowadzenia. W samochodzie daily wolę mieć wszystkie systemy ułatwiające życie oraz dające komfort. Natomiast dużo jeżdżę tras i chce mieć samochód uniwersalny. Jak ktoś mało jeździ głównie po mieście to nie ma sensu moim zdaniem do tego dopłacać.
    2 punkty
  3. Każdy ma inaczej, ja mam te wszystkie wspomagacze w G30 i jak konfigurowałem M340i, to wziąłem niemal wszystko ale właśnie bez aktywnego tempomatu, bo dla mnie jest zbyteczny - nie używam i tyle. Czasem z nudów w trasie włączę w G30, czasem włączę trzymanie pasa ruchu, ale to wszystko na zasadzie bajeru. Co do korków - mnie denerwuje zbyt duża odległość od poprzedzającego pojazdu - co chwilę ktoś ładuje mi się przed maskę. Wziąłem nawet takie mniej istotne rzeczy jak drive recorder czy szyberdach itp. ale aktywny tempomat to była pierwsza rzecz, jaką wyciąłem. Jedyny plus to argument przy odsprzedaży auta - ktoś nawiedzony może się znaleźć i bez tego auta nie będzie chciał kupić, ale doszedłem do wniosku, że kupuję dla siebie i mam to teraz gdzieś.
    2 punkty
  4. Zgadza sie. Jakby E39 mialo skrzynie biegow 6HP albo 8HP i nowsze multimedia, to naprawde spokojnie mozna by to auto uzywac obecnie i wcale by nie odstawalo od nowych modeli pod katem wlasciwosci jezdnych, komfortu i wygladu, rowniez jesli chodzi o wnetrze. Ja mialem dwie E39 po kolei i bardzo dobrze wspominam te auta. F10 to taka kontynuacja E39.
    2 punkty
  5. Ja z asystentów to uważam tylko adaptacyjny tempomat. W korku ułatwia, albo przycisk na kierze, albo gaz i jazda. Na autostradzie nie wyobrażam sobie jazdy bez tego. W mercu kiedyś małem zwykły i to była męczarnia. Utrzymanie w pasach wyłączam od razu. Nie lubię jak coś mi blokuje kierownice. Mam odczucie jakbym gumę złapał...
    1 punkt
  6. Gdybym miał ciąć budżet, myślę, że to poleciało by pierwsze. Z ciekawości zapytam, jak się ten system sprawdza jadąc w okularach przeciwsłonecznych? Nie ma z tym jakiś problemów?
    1 punkt
  7. Myślę że tu jest prosty podział, ludzie którzy lubią prowadzić uważają to za zbędne, ludzie którzy lubią być wożeni za super dodatek.
    1 punkt
  8. Tutaj sprawdź.... https://bmwfault.codes/ pozdr
    1 punkt
  9. No to macie coś nie tak, może jednak nie pełny professional albo źle ustawione. W siódemce pełna autonomia, żadnych sekund nie muszę liczyć lol. Praktycznie do samego środka Włoch jechałem z nogą albo palcem dotykającym kierownicę i auto samo dojechało. Z tą starą datą to dość typowe heh, rodzice też nie chcą słyszeć o żadnych bajerach jak prowadzą. "Wyłönczej mi to bo sie zabijymy kurła!" 😆
    1 punkt
  10. Ja z kolei wziąłem na 5 lat, zakładając, że auto sprzedam po 3-4. Uważam, że taki zapas przedłużonej gwarancji zadziała jako zachęta dla ewentualnych kupujących. Czas pokaże...😉
    1 punkt
  11. Mając sam adaptacyjny tempomat nie będziesz miał żadnej formy kierowania torem jazdy.
    1 punkt
  12. Nie dodadzą żadnych czystych spalinówek bo im średnia emisja na to nie pozwala, a nie dlatego że im się "tak zachciało"... Interesowałeś się jak wygląda obecnie liczenie norm ? Jakie są kary ? Jakie są progi tych norm ? Polecam się zapoznać a dopiero później psioczyć na "durną politykę BMW".
    1 punkt
  13. hej, no widziałem to nowe bmw 5 touring i muszę powiedzieć, że wygląda kozacko! ta linia nadwozia jest mega elegancka, a jednocześnie sportowa. wnętrze to w ogóle bajka, pełno nowoczesnych bajerów i luksusu. podobno mają też fajne silniki, mocne i oszczędne, więc na pewno będzie frajda z jazdy. trochę mnie tylko martwi, że z tymi nowymi technologiami może być więcej rzeczy, które mogą się zepsuć. no ale w sumie, kto by się tym przejmował, jak masz takie cacko pod ręką. ciekawy jestem tylko, jak z cenami, bo pewnie swoje kosztuje. co wy o tym myślicie? ktoś już może testował albo widział na żywo? 😊
    1 punkt
  14. Mi sie nie podoba ta zmiana. Za bardzo to zaczyna sie zlewac z innymi markami. Gubi charakter typowy dla BMW. Projektant na sile chcial zaokraglic wszystko (cholera wie po co). Ten sam blad zrobilo Audi przy teraz, najnowszej A5, ktora ta sama metoda totalnie spitolili juz w 2017 roku. Tu generalnie sa zrobione te same zabiegi co w nowej 2ce van. Pozbycie sie wszelkich kantow. Co najdziwniejsze, nowa seria 5 poszla zupelnie w druga strone.
    1 punkt
  15. Jak patrzę na hostorię BMW to e34 i e39 było na prawdę spoko w swojej epoce, potem poszli w dziwną stronę z e60/61 (jak dla mnie to e39 jest lepsze w wielu kwestiach niż e66/61). Potem było świetne f10/11 wręcz genialne g30/31 Najnowsza to powrót do "e60": takie nie wiadomo co, niby spoko ale nie do końca.
    1 punkt
  16. Ja zauważyłem że na żywo 5-tka wygląda dużo lepiej niż na zdjęciach. Dużo osób mówi że kombi wygląda lepiej niż sedan, dla mnie obie wersje się podobają. Szkoda że nie ma otwieranej szyby tylnej... ale tak ogólnie to dla mnie super ten model zrobili.
    1 punkt
  17. Ten ekran na desce rozdzielczej to jest kpina.
    1 punkt
  18. Sprawdź linkę otwierania maski przez tą uszczelkę również cieknie. Przynajmniej u mnie tak było.
    1 punkt
  19. Brak skory na desce, brak łamanych foteli, plastiki na boczkach drzwi, brak progów. To na pewno nie jest "premium"
    1 punkt
  20. W sumie o gustach nie powinno sie dyskutowac, ale jak juz to robimy.. Obejrzalem te nowa E klase kombi i sorry, ale nie. W ujeciach z takiego rzutu z tylu i lekko od gory, faktyczinie wyglada ladnie, ale jak obejrzysz wiecej zdjec to juz nie. Przod taki sobie, ogolna linia niby ladna, ale do 5tki w ogole sie nie umywa. O wnetrzu to juz w ogole nawet nie ma co wspominac, bo tradycyjnie od 20 lat w Mercedesie tu jest bardzo slabo. Fajna E klasa sie skonczyla na W211.
    1 punkt
  21. Wyglada duzo ładniej niz sedan ale wciaz gorzej niz nowa e klasa 😞
    1 punkt
  22. Ładny tył, dużo designerskich smaczków. Jak zwykle ponadczasowa stylistyka. IMHO długo będzie "świeża" Ale… Bardzo wyraźnie widać oszczędność na detalach. Brak otwierania samej szyby tylnej klapy - niby dla redukcji kg, z tego co zasłyszałem. We mnie wzbudza bardzo mieszane uczucia.
    1 punkt
  23. jest slabooo, niestety. pod każdym względem.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.