Niestety, ogrzewanie lusterek zewn. jest w pełni automatyczne. Zdaje się, że Body Domain Controller (BCD) tym zawiaduje i dostosowuje siłę grzania w zależności od różnych czynników wejściowych. Nie zdziw się, jeśli nie będzie odparowywało tak szybko jakbyś chciał. Też jestem w lekkim "szoku", że BMW tak ma.
Stan płynu - mam co prawda preLCI, ale na pewno sygnalizuje. Jak kupiłem, to było ok, ale już teraz w zimie też mi przestało alarmować. Nie zalałem oryginalnego co prawda, ale też żadnego silikonowego. Dlaczego wspominam taki? Bo szukałem na zagranicznych forach i tam opisywano, że pewne płyny na bazie silikonu mogą powodować usterki czujnika. Wydaje mi się, że można nawet w BMW kupić taki płyn, który ma czyścić silikon. Teraz na lato kupiłem oryginał, zalałem i zobaczę, czy jak będzie się kończył, to wróci alarm. Jak nie, to serwis. Bo bez tego nigdy nie wiesz jaki stan masz dokładnie, a do G05 wchodzi sporo płynu, więc trochę czasu schodzi na jego wykorzystanie. Jedna ciekawostka, bo miałem to i się zastanawiałem, czy coś się zepsuło w pompce lub układ się zatkał. Jako, że nie miałem alarmu, nie wiedziałem jaki mam stan. I w pewnym momencie przestał działać sprysk tylnej szyby, ale przedniej działał. Stąd myślałem, że się zatkało lub popsuło. Zacząłem sprawdzać co i jak i wyszło, że mam za mało płynu. Zbiornik jest tak skonstruowany, że pompki do tyłu i przodu (osobne) są na różnych wysokościach. Więc jak stan jest już za niski na tył, to ciągle ok na przód. Gdyby Wam też tak się przydarzyło, zacznijcie od dolania płynu i sprawdzenia wtedy.