Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10.06.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Mialem serie E z materialowa tapicerka (alcantara m-pakietowa) i serie F rowniez z alcantara m-pakietowa. Prawda jest, ze grzeje sie mniej latem i mniej irytuje zima bo nie marznie tylek. To powiedziawszy - te tapicerki po kilku latach wygladaja fatalnie, ala wyswiechtane i nijak nie pasuja do drogich, eleganckich aut premium. Jak ktos ma dzieci to w ogole nie ma dyskusji bo mozna sie nabawic nerwow jak sie jakis sok czy ketchup rozsmaruje po kanapie. Skora jest uniwersalna i ponadczasowa, wyglada zawsze dostojnie, do tego bardzo latwa w obyciu, wszystkie brudy schodza w mgnieniu oka. Jedna jeszcze mysl - jasne Dakoty/Vernasci/Merino - po kilku latach juz maja tenencje do przecierania sie (zewnetrzna warstwa) i tez wygladaja okropnie, jak ktos nie jezdzi "w garniturze" tylko po prostu korzysta normalnie z auta to ciemne kolory beda wygladac po latach duzo lepiej.
    2 punkty
  2. No powiedziałbym, że faktycznie jesteś jakiś specyficzny albo miałeś jakąś specyficzną M340i, bo normalnie jeździ fenomenalnie, momentu na co dzień jej nie brakuje. Ale widzę w opisie, że masz M340d - i to tłumaczy Twoje rozczarowanie benzyną - no cóż, taka jest specyfika silnika benzynowego - trochę trzeba się przestawić. Za to jak zacznie wchodzić na obroty, to jest pięknie. 🙂 Co do skóry - absolutnie nie zgadzam się z Tobą, to o czym piszesz to są stereotypy, a co do samego utrzymania tapicerki w czystości - to skóra bije na głowę każdą tapicerkę szmacianą - wystarczy minimum wysiłku, żeby skóra po latach wyglądała jak nowa - ale rozumiem, każdy ma prawo mieć swoje zdanie. Czepiam się twojej wypowiedź tylko dlatego, żeby postronne osoby, które nie mają wyrobionego swojego zdania w ciemno nie zrezygnowały z tapicerki skórzanej. Ja nie kupiłbym auta dzisiaj bez skóry, chyba, że jakieś połączenie z alcantarą...
    2 punkty
  3. Dla wyrobienia sobie opinii, moje 3 auta alcantara vs skora 1. E90, 7-letnia, przebieg 150k km 2. F20, 7-letnia, przebieg 80k km 3. F10, 11-letnia, przebieg 200k km Zamowilem i4 doslownie kilka dni temu i z reka na sercu powiem, ze nie zdecydowalbym sie na ta materialowo-alcantarowa tapicerke, wg mnie nie licuje dobrze z "premium" BMW, pomimo ze jest rzeczywiscie komfortowa na codzien. Mowie bardziej o "wygladzie" i utrzymaniu.
    1 punkt
  4. Bez przesady - czy jasna czy ciemna skóra i tak ją trzeba czyścić , chyba że komuś niewidoczny brud nie przeszkadza na ciemnej. Tylko skóra i dla mnie właśnie jasna - raz na 2-3 miesiące ColourLock i wygląda jak nowa - żaden wysiłek 30-40 min.
    1 punkt
  5. Nie są identyczne. Homologacji nie musi być w przypadku opon w tym samym rozmiarze, a ty masz wariant mieszany. Jeżeli masz rft to wszystkie, jeżeli nie to też wszystkie. Nie mieszaj.
    1 punkt
  6. To jest problem, kory musi rozwiązać BMW bo nie jesteś jedyny któremu przestało to działać. Jutro będzie można się najwcześniej dowiedzieć od działu wsparcia w czym jest problem i kiedy naprawią.
    1 punkt
  7. Jest jedno USB typ A przy ładowarce bezprzewodowej z przodu, z tyłu pewnie też. W pakiecie z klimą 4 strefową są jeszcze dwa usb C pod panelem z klimą.
    1 punkt
  8. No i zaiskrzyło 😄 Jako że seria 5 to dla mnie coś nowego to mogę tylko napisać że jestem w głębokim szoku jak dobrze ten samochód jeździ na adaptacyjnym zawieszeniu. Pierwszy raz przekonałem się o tym w moim G01 a teraz w F11. Byłem pewny że pierwszym zakupem będą opony bez runflata a po pierwszych kilometrach stwierdziłem że takiego komfortu jeszcze nigdy nie zaznałem. W ramach ciekawostki dodam że po tą F11 jechałem kolegi G31, również na runflat ale ze stałym zawieszeniem M i tutaj już są chwile kiedy się odechciewa tej sztywności. Założę galerię ale muszę ogarnąć korektę lakieru bo swirli jest pełno. Dziękuję wszystkim za pomoc. Postaram się żeby ten samochód był w równie wyjątkowym stanie co poprzednie E91.
    1 punkt
  9. Wracam od mechanika, auto było w weekend zrobione, okazało się że była walnięta uszczelka od separatora oleju, tzn uszczelka nie miała już swoich właściwości była twarda i skurczona, zostały założone dwie nowe uszczelki oryginalne BMW od chłodniczki oleju i odrazu została wymieniona uszczelka od postawy filtra oleju była w takim samym stanie… więc nie koniecznie płyn w zbiorniczku zwiastuje uszczelkę pod głowicą, ponoć N52 są to dość wytrzymałe jednostki, pozdrawiam
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.