Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07.06.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
  2. dzieki, tak to wyglada https://webfrontend.evecp.bmw.cloud/d5932d7 Mam maly zgryz z tapicerka jedynie bo musze w ciagu kilku dni sfinalizowac jej wybor bo auto sie wyprodukuje bardzo szybko, w przeciagu ~2 miesiecy, a kazda jedna tapicerka obecnie do wyboru ma swoje wady. Jedyne forum samochodowe na jakim jestem od dekady to te od BMW! Co do Neue Klasse to nie mow hop bo jak ludzie tu na bobra narzekaja czy jakies oszczednosci to jak zobacza Neue Klasse to sie moga obsrac na rozowo, to bedzie szok (asceza!) na miare i3, mark my words ^^ Poza tym - mowilem Ci kiedys - zerknij na elektrowoz forum - dzial BMW i4 - 20 watkow przez 3 lata, dzial iX3 - 4 watki przez 3 lata. Dla porownania - model 3 - +700 watkow, model Y +300 watkow. My tu zyjemy w bance w ktorej kazdy lubi i rozmawia o BMW, w rzeczywistosci elektrykow jest Tesla, pozniej dlugo, dlugo, dlugo NIC a dopiero potem jakies BMW, Hyundaie czy inne Kie ktorymi zainteresowanie jest po prostu marginalne. I nie ma co sie z tego powodu obrazac, tak jak energetyk to Redbull tak elektryk to Tesla, mysle ze to sie nie zmieni przez najblizsze dekady. BMW moze byc ladniejsze, lepiej wykonczone etc ale na koniec dnia swiat elektrykow kreci sie wokol Tesli czy sie to komus podoba czy nie.
    2 punkty
  3. @adamjttk czy rozważasz napisać artykuł do elektrowozu o swojej historii? Widzę ten nagłówek clickbajtowy i wpływy z reklam - „Znudziła mu się Tesla/Zawiodl sie na Tesli I wrócił do BMW pomimo tunelu, nadwagi itp”. Toż nie ma lepszej reklamy dla nadchodzącego Neue Klasse które zlikwiduje wiele wad i wyprzedzi technologicznie Teslę. Moglbys być nawet ambasadorem nowego modelu BMW z taką historią. Tylko koledzy na forum Tesli będą pisać że napewno BMW płaci za reklamę, sponsoruje wycieczki itp bo niemożliwe żeby coś lepszego niż Tesla było 🙂 No chyba że kolegów masz tylko tutaj, to czeka Cię tylko ogromny szacun na forum 🙂
    2 punkty
  4. Szczegóły pojazdu VIN:WBAVL31010 VN84129 / Seria:X1 E84 / Opis sprzedaży:X1 18i / Nadwozie:SAV Wersja katalogu/region:ECE / Kod typu:VL31 / Skrzynia biegów:VL31 / Układ kierowniczy:Lewostronny Data produkcji:16.10.2010 / Lakier:475 / Tapicerka:AXDN Dane dot. pojazdu Nazwa Wartość Drzwi 5 Silnik N46T Pojemność 2 Moc (kW) 115 Napęd HECK Lakier 475 black-sapphire metallic Tapicerka AXDN Materiał "Median/anthrazit", posrebrzany Poziom integracji (fabryczny) E89X-10-09-511 Poziom integracji (aktualny) E89X-13-03-504 Wyposażenie indywidualne Nie Wypełnianie ilości Wypełnianie ilości do Ilość zmienna w litrach WSKAZÓWKA Czynnik chłodzący bez układu klimatyzacji 7.9 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Czynnik chłodzący bez układu klimatyzacji 0 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Tylna oś 0.8 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Hamulec 1 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Silnik (N46N) 4.25 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Skrzynia biegów (GA6HP-19Z) 9.5 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Wyposażenie Kod Opis Wyposażenie seryjne 04CG Listwy wewnętrzne "satin-silber" matowe 0520 Lampa przeciwmgłowa 0548 Licznik kilometrów 0851 Wersja językowa, niemiecki Opcje 0161 Norma spalinowa EU5 01CA Selekcja COP ważnych pojazdów 01CB Zakres CO2 0205 Automatyczna skrzynia biegów 0230 Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE 0235 Hak holowniczy ze zdejmowaną głowicą 0249 Wielofunkcyjność dla kierownicy 0255 Kierownica sportowa ze skóry z poduszką 0258 Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu 02PA Zabezpieczenie śrub kół 02S7 Obr. BMW, st. le. spr. gwiaz. 317 02TM Sterowanie typu skrzyni biegów 0320 Brak napisu modelu 0481 Fotel sportowy 0488 Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera 04AE Armrest front, retractable 0507 Park Distance Control z tyłu (PDC) 0521 Czujnik deszczu 0534 Klimatyzacja automatyczna 0544 Regulacja prędkości z funkcją hamowania 0663 Radio BMW Professional 0698 Area-Code 2 do DVD 0845 Akustyczne ostrzeżenie o pasach 0863 Spis dealerów, Europa 0886 Literatura pokładowa, holenderski 0896 Sterowanie św. do jazdy w dzień 08KA Termin wym.oleju 24 miesiące/30 000 km 08S3 Automatyczne ryglowanie prz ruszaniu 08TK Pasywna ochrona pieszych 08TL Dummy-SALAPA 08TN Św.do jazdy dz.ustaw.przez m.świateł 08V2 Tabliczka informacyjna KRAD
    1 punkt
  5. Szczegóły pojazdu VIN:WB10J110XK Z725389 / Seria:K22 (R nineT Pure) / Opis sprzedaży:R nineT Pure (0J11, 0J13) / Nadwozie: Wersja katalogu/region:ECE / Kod typu:0J11 / Skrzynia biegów:0J11 / Układ kierowniczy:ohne Data produkcji:11.01.2019 / Lakier:H06 / Tapicerka:0000 Dane dot. pojazdu Nazwa Wartość Drzwi 0 Silnik 2-ZYL Pojemność 1.2 Moc (kW) 81 Napęd KAR Lakier H06 Option 719 blackstorm met. / light-white Tapicerka 0000 Poziom integracji (fabryczny) K001-18-07-510 Poziom integracji (aktualny) K001-18-07-510 Wyposażenie indywidualne Nie Wypełnianie ilości Wypełnianie ilości do Ilość zmienna w litrach WSKAZÓWKA Wyposażenie Kod Opis Opcje 0145 Koła szprychowe 0340 Kolektor wydechowy chromowany 0377 Tabliczka inf. pomocy drogowej 0380 Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki 0519 Manetki podgrzewane 0590 Direction indicator LED white 0650 ASC 0748 Wersja krajowa Niemcy 08CA Zakres EU
    1 punkt
  6. Co prawda kloszy nie wymieniałem ale jestem na etapie retrofitu halogen pre lci na xenon skrętny lci i z wyglądu niczym się nie różnią. Uszczelki tych lamp też są takie same więc raczej nie ma zadnej różnicy miedzy tymi kloszami. Kiedyś na Ali... szukałem tych kloszy to w opisach było że pasuje do wszystkich modeli włacznie z M5. Tył jest inny ale wszystkie mocowania lamp są takie same.
    1 punkt
  7. 1 punkt
  8. Gratulacje!! 🙂 Ale wiesz ze pewnie pare cytatów o i4 z historycznych wypowiedzi ktos Ci zacytuje pewnie 😉 No I Slonik Ci nie odpuści jak go przez parę miesięcy męczyłeś że kupił 2 elektryki wcześniej na nie plując. Teraz Ty kupiłeś i4 plując na niego od 3 lat 😉 Jakbyś cytował Słonika 😉 Jeżdżę już X5 od 3 lat i podoba mi się to auto jak żadne inne, ale jak 2 tygodnie pojeździłem liftem z fajniejszym (większym, w lepszej rozdzielczości) ekranem, fajniejszymi nowocześniejszymi światłami itp, to po powrocie cały jakoś tak staro wygląda mi moje auto 😉 To już tylko sobie udowadniasz dlaczego zmieniłeś decyzję o 180 stopni - bo proces zakupu przypomina zakup Tesli 🤣 Otóż to, przy tej cenie zakup nawet starego już samochodu ale fajnie wyciszonego, komfortowego i lepiej wyposażonego, jest rozsądny. Ja jestem przekonany ze to ceny dumpingowe dla Norwegii są. Pamiętaj że dealer/producent zarabiają jeszcze na serwisie, akcesoriach, likwidacjach szkód itp. Jakbyś chciał gui przetestować to zajrzałbyś do salonu i przetestował 🙂 No ale nic, cieszymy się że wróciłeś do klubu BMW. Życzę Ci satysfakcji z auta, wg mnie dobra decyzja i po cichu czułem że idzie w tym kierunku bo od jakichś paru tygodni Twój ton wypowiedzi nt i4 złagodniał 🙂 Koniecznie podeślij nagranie z przejazdu i4 przez rondo w Norwegii 😜
    1 punkt
  9. Gratuluję Adam Czekam na info jakie znaczenie ma ta wielka masa 😀 jakieś fotki wrzuć
    1 punkt
  10. Adam, gratulacje. Mam nadzieje, ze jako użytkownik i4 M50 zmienisz o tym aucie zdanie na lepsze. Witam w gronie użytkowników M50
    1 punkt
  11. Kolego, rzeczowo: 1. Gdzie ja napisalem, ze iX bije jakies "rekordy sprzedazy"? Napisalem, ze ludzie czesciej wybieraja ten model za 2/3 ceny modelu X, nic ponadto. Sam bym tez tak zrobil bo w NO srednia predkosc na drogach krajowych to 50-55km/h (gory, tunele, promy etc). Czyli bateria 70kWh pozwala tu na 300-350km zasiegu czyli 6-7h jazdy non-stop bez siku. iX jest nowszy, ladniej wykonany, nie opatrzyl sie tak jak model S/X i to ze sie lepiej w NO sprzedaje w ogole mnie nie dziwi. Za rok-dwa podzieli los e-trona, 3latki beda po 150k PLN chodzily. 2. Rozmowa o bateriach i5 byla ogolna, nie tyczyla sie samej Norwegii. Tutaj sedany sie i tak tragicznie sprzedaja wiec sprzedaz i5 bedzie tak czy inaczej marginalna zupelnie. 3. Co do rejestracji - bierz poprawke na salony i demowki, tez sie wliczaja. Kilkanascie salonow, kazdy ma ze 2-3 demowki to juz masz z 50szt zarejestrowane. Efekt nowosci tez swoje doklada. Nie wiem gdzie Ty tu widzisz samozaoranie. Poszlo zamowienie na i4 dzisiaj. Ani lift TM3P ani i4 M50 LCI jakos mnie nie porywaja ale musialem sie juz na cos zdecydowac bo niedlugo minie 4 lata jak jezdze TM3P i mam juz ochote na nowe auto. Zakup i4 w NO przypomina obecnie zakup Tesli --> do wyboru 2 pakiety ktore zawieraja wiekszosc/wszystkie opcje dodatkowe, poza tym jakies duperele typu lakier/felgi/tapicerka/dekor (tez mocno okrojony wybor juz) i w sumie tyle. Kilka klikow i gotowe, umowa do podpisania na telefonie po 10 minutach. Cena jest smieszna dzieki Muskowym wojnom cenowym, i4 M50 w NO kosztuje porzadnie doposazone niecale 15% wiecej od TM3P (tyle na temat czy BMW chce/musi konkurowac z Tesla) a ma jednak rzeczy niedostepne w TM3 - headup, elektryczny hak, laserowe swiatla etc wiec nie wiem jak to BMW sie spina finansowo, jak na moje to sprzedaja te auta po cenach dumpingowych obecnie zeby nie stracic zupelnie norweskiego rynku. Odbior lipiec-sierpien co tez bylo czynnikiem motywujacym. Ma tez ten najnowszy OS 8.5 wiec z mila checia porownam na ile BMW sie ogarnelo z GUI w porownaniu do Tesli.
    1 punkt
  12. Hej, galerii nie mam. Kilka zdjęć wrzucę tutaj. Natomiast ja zrezygnowałem z rolet i pakietu Travel - właśnie ze względu na panoramę: nie widzę dla niej zastosowania (rzadko patrzę w górę, nigdy nie jeżdżę z tyłu) dodaje dużo ciężaru w najgorszym możliwym miejscu jak czytam zagraniczne fora, to nie ma dnia, żeby ktoś nie założył nowego wątku o cieknącym szyberdachu, lub nie dodał wpisu w już istniejącej rozmowie (może to statystycznie rzadkie przypadki w ogólnej populacji, nie wiem; natomiast np na bimmerpost bałbym się zaglądać mając auto z panoramą) jest głośniej w środku Potraktuj powyższe jako moje osobiste przemyślenia. Absolutnie nie bierz tego jako zniechęcanie lub straszenie Zdjęcia:
    1 punkt
  13. Rozrząd przed 200k km zrobić i wsio jeździć dalej.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.