Ranking
- uwzględniając wszystkie działy
-
Wprowadź datę
-
Cały czas
29 Maja 2023 - 21 Listopada 2024
-
Rok
22 Listopada 2023 - 21 Listopada 2024
-
Miesiąc
22 Października 2024 - 21 Listopada 2024
-
Tydzień
15 Listopada 2024 - 21 Listopada 2024
-
Dzisiaj
22 Listopada 2024 - 21 Listopada 2024
-
Wprowadź datę
02.06.2024 - 02.06.2024
-
Cały czas
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 02.06.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
Prorok?! 🙂 Auto nowe, foliia na wyświetlaczach, 10 km przebiegu. Było 5. Wszystkie poszły jak ciepłe bułeczki.2 punkty
-
1 punkt
-
Ładny kolor 😁. Ogólnie fajne zestawienie kolorystyczne , a silnik i wyposażenie pierwsza liga 😀. Gratulacje i przyjemności z jazdy , zwłaszcza teraz w okresie letnim.1 punkt
-
Szczegóły pojazdu VIN:5UX83DP03N 9K85818 / Seria:X3 G01 LCI / Opis sprzedaży:X3 M40iX / Nadwozie:SAV Wersja katalogu/region:USA / Kod typu:83DP / Skrzynia biegów:83DP / Układ kierowniczy:Lewostronny Data produkcji:17.12.2021 / Lakier:475 / Tapicerka:KHSW Dane dot. pojazdu Nazwa Wartość Drzwi 5 Silnik B58D Pojemność 3 Moc (kW) 285 Napęd ALLR Lakier 475 black-sapphire metallic Tapicerka KHSW Sensatec perforowany/czarny Poziom integracji (fabryczny) S15A-21-11-535 Poziom integracji (aktualny) S15A-23-11-550 Wyposażenie indywidualne Nie Wypełnianie ilości Wypełnianie ilości do Ilość zmienna w litrach WSKAZÓWKA Czynnik chłodzący bez układu klimatyzacji 11.2 Coolant quantity NT 4.8l, transfer case (0.7 l),front axle gearbox (0.45 l), rear axle gearbox ,automatic gearbox: lifetime filling Czynnik chłodzący bez układu klimatyzacji 0 Coolant quantity NT 4.8l, transfer case (0.7 l),front axle gearbox (0.45 l), rear axle gearbox ,automatic gearbox: lifetime filling Tylna oś 0.9 Coolant quantity NT 4.8l, transfer case (0.7 l),front axle gearbox (0.45 l), rear axle gearbox ,automatic gearbox: lifetime filling Hamulec 1 Coolant quantity NT 4.8l, transfer case (0.7 l),front axle gearbox (0.45 l), rear axle gearbox ,automatic gearbox: lifetime filling Silnik (B58D) 7.2 Coolant quantity NT 4.8l, transfer case (0.7 l),front axle gearbox (0.45 l), rear axle gearbox ,automatic gearbox: lifetime filling Skrzynia biegów (GA8HP51X) 9.28 Coolant quantity NT 4.8l, transfer case (0.7 l),front axle gearbox (0.45 l), rear axle gearbox ,automatic gearbox: lifetime filling Wyposażenie Kod Opis Wyposażenie seryjne 01CB Zakres CO2 01CE System rekuperacji 01VU BMW obr.st.l.Y-Spoke 887M RSC A/S 0258 Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu 02NH Hamulec sportowy M 02TB Sportowa automatyczna skrzynia biegów 02VG Performance Control 02VL Zmienny sportowy układ kierowniczy 03MC Ind. relingi dach. wys. poł. Shadow Line 0423 Dywaniki podłogowe Velours 0430 Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn. 0431 Lusterko wewn. ściemniane automatycznie 0481 Fotel sportowy 04AW Deska rozdzielcza Sensatec 04NE Nagrzewnica Blow-By 0534 Klimatyzacja automatyczna 0552 Adaptacyjny reflektor LED 05AC Asystent świateł drogowych 05AV Active Guard 0645 Radio v 06AC Inteligentne połączenie ratunkowe 06AE Teleservices 06AK Connected Drive Services 0710 M Kierownica skórzana 0715 Pakiet areodynamiczny M 0760 Wysoki połysk Shadow-Line 0775 Podsufitka antracyt 0823 Wersja dla ciepłych krajów 0842 Wersja dla zimnych krajów 0845 Akustyczne ostrzeżenie o pasach 0853 Wersja językowa, angielski 08R9 Czynnik chłodniczy R1234yf 08SL Przygot. pod zaczep holowniczy 08SM Numer podwozia widoczny od zewnątrz 0992 Sterowanie mocowania tabl. rej. Opcje 01CR REMOTE ENGINE START 0248 Podgrzewanie kierownicy 02VB Wskaźn. ciśnienia pow. w oponach 02VF Adaptacyjne podwozie M 0300 Koło dojazdowe 0302 Instalacja alarmowa 0319 Zintegrowana pilot uniwersalny 0322 Funkcja dostępu komfortowego 032Z ENTFALL BMW DIGITAL KEY 03DZ Rezygnacja z dod. napisu na zewnątrz 0402 Dach panoramiczny elektryczny 0420 Przyciemniane szyby 0459 Elektryczna regulacja foteli z pamięcią 0461 Regulacja oparć fotela elektr. tylna 0488 Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera 048Z USUN. PODP.LĘDŹWI PASAŻ. /POSZ.OP.PASAŻ 0493 Zespół schowków 0494 Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera 04KG Wersja z dr.sz. jes.br.-szary wys.poł. 04U0 Nakładka galwaniczna na elementach obsł. 04UR Oświetlenie wnętrza dookoła 05AL Active Protection 05AP Dekodowanie asystenta świateł drogowych 05AR Asystent omijania korków 05AU Driving Assistant Professional 05DN System wspomagania parkowania Plus 0610 Wyświetlacz przezierny 0655 Radio satelitarne BMW 0688 Harman/Kardon Surround Sound System 06C4 Connected Package Professional 06CP Przygotowanie do Apple Carplay 06NS Komfort. telefonia z rozsz. smartfonem 06U3 BMW Live kokpit Professional 06U8 Sterowanie gestami BMW 06WD WLAN Hotspot 08KL Termin wymiany oleju 15.000 km/12 mies. 08TN Św.do jazdy dz.ustaw.przez m.świateł 09AA Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.1 punkt
-
Nie powiem, troche smiechlem "Jest rok 2050, wszystkie auta są elektryczne. Pojawia się zupełnie nowa, przełomowa technologia - samochód spalinowy. Media, politycy, wszyscy przedstawiają wyjątkowe osiągnięcia tych pojazdów: duży zasięg, tankowanie w kilka minut, do tego są tańsze niż elektryczne. Brzmi świetnie ale gdzieś musi być jakiś haczyk. Wybrałem się więc do salonu, aby przetestować tą nadchodzącą rewolucję. Na początku sprzedawca mi wyjaśnił, że muszę się udać specjalnie na jakąś stację, aby tam napełnić zbiornik jakąś łatwopalną cieczą. Ma to kosztować 6 razy więcej niż prąd, na dokładnie taki sam dystans. Oznacza to, że nie będę mógł zatankować w domu. Chwilę później sprzedawca zaczął mi mówić o regularnym serwisowaniu, co 15 tysięcy kilometrów. Jakieś sprzęgło, wymiana oleju, ciągłe sprawdzanie jego poziomu, jakieś świece. Trochę się pogubiłem w tym. Brzmi to dziwnie i drogo, jakby chcieli mnie naciągnąć. Podobno jak puszczę pedał przyspieszenia to paliwo nie wraca do baku. Nie rozumiem dlaczego, przecież tak to działało. Jeśli dobrze zrozumiałem, ta energia po prostu ucieka. Mam nadzieję, że się nie znał za bardzo, bo inaczej to straszne martnotrastwo energii. Zaproponował mi w końcu jazdę próbną. W środku, żadnych różnic, może trochę ciaśniej. Jeszcze jakiś tunel na podłodze może przeszkadzać pasażerowi z tyłu. No ale z reguły jeżdżę sam, więc to nie jest duży problem. Wyjeżdżam z salonu, wciskam gaz, jakaś dziwna przerwa zanim samochód zacznie przyspieszać. Trzeba się będzie przyzwyczaić. A mówiąc jeszcze o przyspieszaniu. Jest jakieś wolne, do tego dużo hałasu, cały samochód wibruje. Pomyślałem że ten egzemplarz ma jakiś problem mechaniczny, ale nie. Sprzedawca potwierdził, że tak ma być. A zapomniałem co się stało, gdy nacisnąłem przycisk "start". Smród! No smród. To podobno jakiś gaz zabójczy dla człowieka i szkodliwy dla środowiska wylatuje z czegoś, co nazywa się rura wydechowa. Przecież to jakiś absurd, że rząd na to pozwala! Oznacza to jeszcze, że zimą nie mogę sobie włączyć ogrzewania w garażu, bo mogę się zatruć. Brzmi to wszystko dziwnie. Dalej sprzedawca mi tłumaczył, że benzyna (to co się leje do zbiornika) pochodzi z ropy. Trzeba ją wydobyć, przetransportować, przetworzyć. Ogromne wyzwanie. Do tego jest tylko w niektórych krajach i z tego powodu nawet wojny wybuchają. A przecież każde państwo może swój prąd produkować. Na koniec sprzedawca mi powiedział, że tylko 40% tej benzyny (która już mnie kosztuje 6 razy więcej) służy do napędzania pojazdu, reszta idzie w powietrze. Jakiś straszny problem z wydajnością tu jest. Brzmi absurdalnie? A akceptujemy coś, co dziś jest normą tylko dlatego, że "tak jest od zawsze""1 punkt
-
To ja mam chyba jakiś felerny egzemplarz swojego X5M bo u mnie zdecydowanie słychać lusterka i słupki powyżej 170. Opony rzeczywiście super ciche. Silnika nie będę komentował bo także wstydzę się za każdym razem gdy stoję obok strzelającego z wydechu seryjnego Audi RS 😕1 punkt
-
Kup takie same będzie taniej , ja w g30 mam mieszane 19 , zimą mam takie same 18 .. różnicy żadnej, jedynie trzymać się homologowanych rozmiarów ( te i te runflaty)1 punkt
-
za te pieniądze nie było co się zastanawiać octavia w dieslu więcej kosztuje 😄1 punkt